Ben ik zwanger of niet

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sammoh, 12 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Als jij vermoed dat je zelfs in de cyclus hiervoor zwanger bent geraakt zal je nu echt een knaltest moeten hebben.

    Je cyclus is dus elke maand ong 31-33 dagen (muv de cyclus in feb dus).

    Helaas kan je alleen maar testen im erachter te komen.
    Weet je wel wanneer je eisprong was?
     
  2. Noa91

    Noa91 Lid

    5 jul 2018
    12
    1
    3
    Vrouw
    Begin vd avond eerste test gedaan. Had alleen veel gedronken vanmiddag en moest niet echt plassen. Weet niet of de test goed is gegaan, iig negatief.

    Morgenochtend nog een keer proberen.

    Nee ik hou niet helemaal in de gaten wanneer Mn eisprong is.

    Denk dat ik toch niet zwanger ben, maar vind symptomen wel apart omdat ik daar nooit last van heb allemaal
     
  3. Orchidea

    Orchidea Bekend lid

    1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Nou spannend dan nog, even kijken wat de test van vanmorgen zegt, maar de kans dat je zwanger bent is dan wel vrij klein. Je zou gister avond dan al wel een knaltest moeten hebben.
     
  4. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Spannend...
    Ik mag zelf de 16e pas testen van mijzelf.. weet niet hoe lang cyclus ik heb omdat het sinds ik in januari met de pil gestopt ben nog niet regelmatig is geweest. Ik zit nu op dag 23 Ik voelde van de week erge steken in in buik alsof ik ongesteld moest worden en sinds dien voelt het alsof er een baksteen in mn buik zit.. ook zijn mijn tegels erg gevoelig terwijl ik dit nog nooit eerder heb gehad.. wachten wachten wachten...
     
  5. Noa91

    Noa91 Lid

    5 jul 2018
    12
    1
    3
    Vrouw
    Helaas, ongesteld geworden.

    We zaten er aan te denken om vanaf augustus te proberen, dus ik focus me daar gewoon op. En dan goed gaan bijhouden hoe of wat met de eisprong. Zal me daar eens eerst in gaan verdiepen.

    Iig bedankt voor jullie berichtjes!
     
  6. JulietteVarkevisser

    JulietteVarkevisser Actief lid

    19 aug 2017
    109
    42
    28
    Vrouw
    Heyhey,

    Ik heb een klein vraagje,
    Mijn nod zou 5 juli zijn. Ik heb toen heel licht wat bloed verlies gehad (halve tampon) en de dag erna niks meer en 7 juli alleen bij afvegen licht roze in de ochtend en einde van de middag. EerGister ook hele dag niks, heel af en toe een iniminie beetje licht roze maar verder niks. Gister ochtend ook alleen beetje licht roze en daarna weer niks. gister eind van de middag donker rood en geen tampon nodig. Nu wakker geworden van de hoofdpijn (heb ik laatste 2 weken erg vaak) en misselijkheid.. We zijn er deze maand (op aanraden van de huisarts) niet mee bezig geweest omdat het onxe relatie begon te beïnvloeden en de huisarts zei dat het beter was om een maandje rust te nemen. Maar nu ik dit heb krijg ik toch me vraag tekens. Me ongie is altijd optijd en soms een dag later en zelden 2 dagen later. En als ik ongie ben dan ben ik t gelijk goed en heb ik wel 4 tampons vol op een dag. Vorige week vrijdag was de test negatief..

    Wat raden jullie aan?

    Liefs, Juliette
     
  7. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Doe een test?
     
    Iertje81 en Sado vinden dit leuk.
  8. JulietteVarkevisser

    JulietteVarkevisser Actief lid

    19 aug 2017
    109
    42
    28
    Vrouw
    Heeft dat nu nut? Vorige week was die negatief en ik zit nu officieel in de menstruatie week maar zoals eerder vermeld bloed ik niet echt maar is het licht roze of donker rood
     
  9. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

    Ja dat heeft nut want kennelijk twijfel je. Als deze weer negatief is dan kun je er van uit gaan dat je niet voldoende of geen hcg in jenurine hebt om een zwangerschap aan te tonen. En t kan soms dat je menstruatie wat anders is dan normaal
     
  10. JulietteVarkevisser

    JulietteVarkevisser Actief lid

    19 aug 2017
    109
    42
    28
    Vrouw
    Ik twijfel juist omdat me menstruatie al een jaar het zelfde is en nu ineens heel anders..
     
  11. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Inderdaad even een test doen. Mocht de bloeding die je hebt gehad van een innesteling zijn geweest dan zie je dat nu al wel terug op een test. Is de test negatief dan kun je er vanuit gaan dat je niet zwanger bent en dat je menstruatie gewoon wat milder verloopt deze maand, kan wel eens voorkomen.
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  12. JulietteVarkevisser

    JulietteVarkevisser Actief lid

    19 aug 2017
    109
    42
    28
    Vrouw
    Jullie hebben zeker gelijk om even te testen en ga ik zo als ik uit bed kom ook echt even doen. Maar klein vraagje: een innestelingsbloeding duurt toch niet dagen?
     
  13. Nainen

    Nainen Actief lid

    5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Testen. Bij mijn tweede zwangerschap heb ik 6-7 dagen gebloed (zeker een vol inlegkruisje per dag, helderrood) en ik ben 9 maanden later bevallen van een gezonde zoon. Op het moment van bloeden had ik al een positieve test. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je ondanks bloedverlies een gezonde zwangerschap kunt hebben. Succes!
     
  14. JulietteVarkevisser

    JulietteVarkevisser Actief lid

    19 aug 2017
    109
    42
    28
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie. Ik heb getest en helaas is ie negatief :( ik snap er niks meer van, al ruim 3 kwart jaar een standaard cyclus en elke menstruatie bloed ik echt goed. En nu is het zo vaag!!
     
  15. Nainen

    Nainen Actief lid

    5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Balen van je negatieve test Het zou kunnen dat je over een paar dagen wel positief test. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat je om de een of andere reden een hele lichte menstruatie hebt gehad. Wat voor test heb je gebruik?
     
  16. JulietteVarkevisser

    JulietteVarkevisser Actief lid

    19 aug 2017
    109
    42
    28
    Vrouw
    Zeker balen, ik gebruik die van de action.
     
  17. Nainen

    Nainen Actief lid

    5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Hmm oké, daar heb ik op zich wel goede ervaringen mee in die zin dat ze redelijk gevoelig zijn en geen ‘valse’ strepen geven. Toch maar proberen geduldig te zijn en over een paar dagen nog een keer testen als je het idee blijft houden dat je zwanger bent.
     
  18. JulietteVarkevisser

    JulietteVarkevisser Actief lid

    19 aug 2017
    109
    42
    28
    Vrouw
    Ik blijf hoop houden maar heb ook in me achterhoofd dat het niet zo is. Heb sowieso volgende week afspraak bij de dokter.
     

Deel Deze Pagina