Berichtje verdwenen?

Discussie in 'Over deze site' gestart door Patries, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patries

    Patries Actief lid

    22 feb 2006
    127
    0
    0
    Ik had een allert berichtje naar de mods gestuurd, over een bepaald topic.
    Ik heb daarin gezet wat ik van dat topic vond, en dat ik in het topic niet zou reageren (zodat ik de TS niet zou aanvallen met mijn reactie) maar dat ik het te gek voor woorden vond dat dat soort topics geplaatst mogen worden hier. Heb geen reactie van geen de mods gehad hierop.

    Omdat ik mij zo ontzettend stoorde aan dat topic en geen reactie van de mods heb gehad, heb ik toch een reactie gegeven in het des betreffende topic.
    Maar nu zie ik dat mijn berichtje verdwenen is?

    Berichten zonder verder bericht verwijderen.... :(
    Dit vind ik echt een beetje te ver gaan!

    Als het op zo'n manier hier moet, dan heb ik liever dat jullie mijn hele account verwijderen.
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je hebt de onvrede geuit, ik wist persoonlijk niet goed wat ik met het bericht moest dus heb het open gelaten voor mijn collega's.

    Ik heb je berichtje niet verwijderd, dus kan je ook niet vertellen waarom.

    Maar als je in de regels leest kun je zien dat wij alle recht behouden om berichten zonder enige opgaaf van reden mogen verwijderen.

    groetjes
    Natasja
     
  3. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    De toegevoegde waarde van je reactie op dat topic was nihil dus ik heb 'm verwijderd.
    Tevens vraagt zo'n reactie om nog meer reacties wat het doel van het onderwerp niet ten goede komt.
    Wij vinden dat betreffende oproep in de Lounge geplaatst mag worden.
    Wanneer je het daar niet mee eens bent sla je het onderwerp over en laat je degene die het onderwerp gestart heeft haar topic behouden.

    Lotte
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    vind het geen rare topic hoor :)

    ze zoekt gewoon een goed tehuis voor haar kitten , wat is daar mis mee ?

    en een antwoord om hem maar te laten helpen tja daar kan ik nu een scherp antwoord op geven maar dat doe ik maar niet ;)

    en daarbij dit soort advertenties zie je toch dagelijks ook bij de supermarkt :)
     

Deel Deze Pagina