hooikoorts

Discussie in 'Gezondheid' gestart door CindyCM, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CindyCM

    CindyCM Actief lid

    21 mei 2010
    112
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al jaren last van hooikoorts en veel allergie. Ik ben onder behandeling van een allergoloog en gebruik tabletten, neusspray en oogdruppels tegen de klachten. Ook tijdens de zwangerschap mag ik dit gebruiken. Zonder medicijnen zijn mijn klachten te erg, zo erg dat ik flauw val. Tot vorige week vielen de klachten mee, maar nu heb ik heel veel last. Ik nies de hele dag en heb veel last van mijn ogen, keel en ben benauwd. Gelukkig moet ik volgende week weer op controle.

    Hebben jullie ook hooikoorts/allergie en is het tijdens je zwangerschap beter of slechter geworden?
     
  2. 2g4e

    2g4e Niet meer actief

    Ik heb ook hooikoorts maar lang niet zo erg als jou (als ik dat zo lees). Je zal dan inderdaad wel speciale medicijnen hebben want zover ik weet en heb gehoord, mag ik niks hebben! Nu heb ik weer ff geen last (omdat het zo vaak regent nou) maar anders ga ik iig met zonnebril naar buiten om m'n ogen te beschermen en ik smeer een beetje Vaseline voor mijn neus om het een beetje tegen te houden! Het is geen pretje!
     
  3. Dorianne

    Dorianne Fanatiek lid

    27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Ik heb altijd hooikoorts gehad van gras, pollen en conniferen. Ik heb hier spuiten voor gehad en geen last meer gehad, tot dit jaar.
    Snotteren, keelpijn, hoesten, koorts. Uiteindelijk met mijn termijn en de warmte niet meer uit te houden.
    De huistarts vertelde dat hij niets kon geven voor de hooikoorts, ik kreeg wel antibiotica en die helpt tot nu toe prima!

    suc6 met je hooikoorts ik weet hoe vervelend dat is in combinatie met zwanger zijn en het warme weer.
    groetjes Dorianne
     
  4. Liz

    Liz Fanatiek lid

    9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik ben blij te lezen dat je de neusspray gewoon mag gebruiken...wil straks de dokter bellen want mijn neusspray is op! En ik begin nu toch weer behoorlijk last te krijgen! als ik niet door me neus kan ademen krijg ik het op een gegeven moment benauwd! niesen..jeukende ogen enz.. pfff.. ben overigens alergisch voor katten en huisstof..
     
  5. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Ik heb het hetzelfde als jij helaas ;) heb het uitgehouden tot verleden week en toen hield ik het niet mee, ben bij de longarts geweest en heb 3 dingen gekregen, een hooikoortsneusspray een astma luchtwegverwijderaar en een ontstekingsremmer......en het helpt!!!!!ben weer helemaal gelukkig, geen snotneus, jeuk, benauwd enz. Hoop dat jij ook gauw verlichting krijgt!!!!!!

    liefs Es
     

Deel Deze Pagina