goede prijs-kwaliteit verhouding babyfoon

Discussie in 'Verzorging' gestart door Gepe, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gepe

    Gepe Lid

    1 dec 2010
    72
    0
    0
    Hebben jullie ideeën ? Heb 2,5 jaar geen babyfoon gehad...................maar soms denk ik best makkelijk. Als ik in de zomer eff kwartiertje buitenzit nu ging ik dan een keer aan de deur luisteren. En op van de zomer in de tuin van de buren koffie drinken....gaan dan wel paar keer kijken. en in hotel eff wat eten en dan elke keer kijken is ook dan niet meer nodig....(maar 1 keertje gedaan hoor)..........Dus ik ben benieuwd hoor????? Er zijn er vast vele met ervaring op dit gebied.
     
  2. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    Een alecto uit dedbx serie.bijv dbx 88. 250 meterbereik, super duidelijk en storingsvrij. Goed voor thuis en als je buiten zit. Prijs rond de 40 euro. Of tweedehands.

    Heeft geen bereik in een hotel of zo maar persoonlijk vindt ik dat je dat ook niet moet willen:(
    Vind een kind alleen op een hotelkamer en zelf beneden eten of wat dan ook, echt not done. Dat doe je niet. Maar dat is mijn mening......

    Buiten dat zijn er weinig babyfoons die in een hotel goed bereik hebben door combi van afstandm alle muren, apparatuur wat mogelijk stoort enz.
     

Deel Deze Pagina