betaalbare hippe babykleding

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ludde, 13 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ludde

    Ludde Actief lid

    8 nov 2014
    164
    0
    16
    Amsterdam
    De titel zegt het al een beetje: ik ben op zoek naar betaalbare, hippe babykleding. ik houd van printjes, harembroekjes maar ook schattige jurkjes en stoere bandana's e.d. Zowel voor jongens als meisjes (we weten nog niet wat het wordt, hopelijk over een weekje wel)

    Bij C&A en Wehkamp vind ik af en toe wel wat, maar ik ben op zoek naar meer bijzondere kleren, tegen een niet zo bijzonder hoge prijs (oef- soms!)
    * Kiabi ken ik al, daar vind ik veel leuke dingetjes.
    * Ook de sale spulletjes van Noppies, Kidscase (alhoewel ik deze prijzig blijf vinden) en Noeser vallen bij mij in de smaak.

    Ik hoor het graag :D

    Alvast bedankt!
     
  2. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Marktplaats ;)
     
  3. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    AliExpress. Moet je wel in het voren bestellen, want de levertijd is erg lang.
     
  4. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Next Direct heeft leuke dingen vind ik en goed te betalen.
     
  5. Toet85

    Toet85 Actief lid

    9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zijn veel 'eenmans'zaakjes die zelf broekjes/harems maken tegen een prima prijs en waarbij je zelf de stof enzo kan kiezen. Voorbeeld: made by indys (fb). Of Nomikids.nl..... Als je die opzoekt op instagram/fb vind je er vanzelf nog meer.
     
  6. Ludde

    Ludde Actief lid

    8 nov 2014
    164
    0
    16
    Amsterdam
    @xElles: Heb jij zelf ervaringen met Aliexpres? Ik heb in het verleden wel eens bij Miniinthebox besteld maar ik weet nog dat je daar te maken kon krijgen met belasting/invoerkosten bij de douane (aka Schiphol) Waardoor je ineens weer 20 tot 80 euro extra kan betalen (soms zelfs aan de deur... )

    Bedankt voor de leuke reacties! Ik ga zeker even rondneuzen :)
     
  7. Lieke84

    Lieke84 Fanatiek lid

    1 jun 2011
    3.016
    1
    38
  8. itakepictures

    itakepictures Niet meer actief

    Zara idd! Vind ik echt de leukste betaalbare kleding l. Check ook de collectie voor 'het andere geslacht', daar zit ook vaak wel iets leuks bij. CarlijnQ heeft ook leuke harembroekjes

    En kijk ook op etsy voor harembroekjes :)
     
  9. Pompoen

    Pompoen Actief lid

    25 okt 2015
    445
    120
    43
    Lucky nr 7
    Little Indians
    Van Pauline
     
  10. Koali

    Koali Fanatiek lid

    1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Made by Indy's is idd een aanrader. Niet duur en je kunt zelf je stof kiezen, model, etc. Tot nu toe alleen nog op fb te vinden.
     
  11. kellebell21

    kellebell21 Actief lid

    18 jul 2013
    327
    0
    0
    Ik krijg nu na 2 jongens een meisje.. En ik vind het zo lastig iets leuks te vinden! Vond meisjes kleertjes altijd helemaal geweldig.. Maar nu ga ik van stoer naar meisje & dat is ECHT lastig. Ook vind ik over het algemeen alleen maar roze meisjes babykleding.. Van mij hoeft echt niet alles roze te zijn! Dus idd, ik zoek een beetje de hippe leuke kleding die jij ook zoekt denk ik? Sproet en sprout al gevonden.. Sam's babywear, miinto, blonde zusjes.. Nog meer opties?
     
  12. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik vind persoonlijk €12,50 voor 1 broekje best prijzig. Helemaal omdat ze het maar eventjes aan hebben.
    Ik vind het wel echt súper gaaf! ♥️

    @TS, ik het er zelf nooit kleding besteld, een vriendin van mij wel.
    Heel veel kleding van NL webshops komt gewoon van Ali.
    Ja die extra bijdrage is volgens mij als je boven de €21,- zit moet je zo'n extra bedrag betalen (volgens mij de btw).
     
  13. Angelicdreamz

    Angelicdreamz Actief lid

    18 feb 2013
    384
    0
    16
    Zweden
    @TS Boven de 21 euro uit Azie betaal je inderdaad invoerkosten. En bij AliExpress komt het meeste uit Azie.

    Je kunt ook op ebay kijken ipv Aliexpress, ze verkopen ongeveer hetzelfde, maar ik heb met AliExpress geen goede ervaring, wel met ebay.
     
  14. MJK

    MJK Actief lid

    27 okt 2014
    194
    8
    18
    NULL
    NULL
    Heb hele goede ervaringen met AliExpress, alles altijd geleverd.
    Tip om gewoon alles apart bestellen en betalen. Verzendkosten betaal je niet en je loopt niet tegen invoerrechten aan.

    Nog geen babykleertjes besteld, dit gaan we over 2 weken wel zeker doen als we het geslacht weten.
     
  15. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Je kan je ook inschrijven op de nieuwsbrief van limango. Dan krijg je ook aanbiedingen op kinder/babykleding. Is een soort kortingssite.
     
  16. Zonnetje3

    Zonnetje3 Niet meer actief

    Zara en Hema zijn bij mij favoriet!
     
  17. Butterfly1109

    Butterfly1109 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Of neem eens een kijkje bij de GAP, bezorgt ook in Nederland.
     

Deel Deze Pagina