Beter laat dan nooit.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantalvl, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Volgens mij is hier nog geen topic over.
    Wie kijkt nog meer? Ik vind dit echt een fantastisch programma!:D
     
  2. Kanarie

    Kanarie Fanatiek lid

    14 mrt 2014
    1.514
    1.559
    113
    Zuid-Holland
    Ja! althans we nemen het op en hebben nog maar 1 aflevering gekeken ;)

    En jeetje wat een lieve man is Barry Stevens! En ook Olcay krijgt er weer wat punten bij, vind haar normaalgesproken erg irritant.
     
  3. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Dat herken ik heel erg! Ik vind Olcay ook ineens oke, terwijl ik haar normaal verschrikkelijk vind.
    Barry is lief he! En ik lach me door om Willibrord, ook al zegt hij dat hij super blij is, dan klinkt hij nog steeds chagrijnig.
     
  4. mosterd

    mosterd Actief lid

    7 okt 2013
    290
    86
    28
    Geweldig programma. Ik lig elke week dubbel
     
  5. Kanarie

    Kanarie Fanatiek lid

    14 mrt 2014
    1.514
    1.559
    113
    Zuid-Holland
    Willibrord is een brulaap met een klein hartje. En Gerard met zijn sarcastische opmerkingen, Peter Faber vind ik minder leuk maar daar heb ik vroeger ook nooit zoveel van gezien.
     
  6. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.496
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik vond de laatste aflevering nog het leukst :) . Gerard kwam lekker los... Peter faber vind ik een aparte - wel leuk apart- maar soms heeft hij zo'n blik in zijn ogen met zo'n glansje erin... alsof hij al aardig van het padje is.. de blik van een onnozele als het ware. Ik weet niet.

    willebrord heeft inderdaad zo'n klein hartje haha. Zijn vrouw en gezin zijn alles voor hem... En barry is ook een érg leuke man. Hoewel ik wel denk dat hij van de 4 het meest verwend is op de één of andere manier.

    Toevallig heb ik het deze week 2 x gekeken.. en zelfs de 2e keer vind ik het nog geweldig !
     
  7. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.496
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik moet die van deze week nog gaan kijken, maar inmiddels ook vorige aflevering 2 x gezien - het verveeld écht niet. Ik zag dat de luizenmoeder in aanmerking kwam voor een televizierring geloof ik - maar goh, dit programma vind ik ook een prijs waard hoor.. echt mooi! En altijd is er wel 1 van de vier waar je jezelf een beetje in herkend denk ik... ik ben benieuwd naar die van deze avond! (mijn man komt zo thuis en dan zet ik 'm aan- kunnen we samen kijken).
     

Deel Deze Pagina