betrouwbaar thuiswerk

Discussie in 'De lounge' gestart door , 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    oke dank je
     
  2. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Een vriendin van mij heeft jarenlang voor de KLM doosjes zitten vouwen. Weet niet hoe ze hier aan gekomen is, maar wie weet staat er iets op hun site.... enne.... er zijn meerdere vliegmaatschappijen dus wellicht vragen die ook mensen...

    Succes.

    PS. Het verdiende toen aardig kon ze me melden, maar dan ben je wel wat uurtjes per week aan de knutsel met doosjes en pepermunt en/of andere snuisterijen....
     
  3. Niet meer actief

    @stef: hoelang ben jij al bezig dan?
     
  4. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Ik weet niet of het wat voor jou is maar heb toen een tijdje werk gedaan als sms-operator.Je moet dan via je eigen pc smsjes versturen(meestal wel wat ondeugende ;) )

    Je kunt je meestal je eigen uren een beetje indelen en verdient geloof ik iets van 0,07 ct per smsje en na bepaalde tijd iets meer.Vaak staan er wel advertenties van op marktplaats o.i.d.

    Gr Jolanda
     
  5. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Vanaf begin begin juni ofzo.
    Maar ik heb nu ook een probleem met vakantie,s enzo.
    De dames die zouden moeten komen om je huisje te chekken daar zijn de meeste van op vakantie.
    Als het goed is kwamen ze hier rond 1 aug.
     
  6. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik zoek ook iets van inpak werk of zo, of invoer werk op de PC. Maar tot nu toe ook niets kunnen vinden helaas... Ik ben ook gastouder, maar heb nog genoeg tijd om daarnaast nog thuiswerk te doen. Heb nl niet elke dag kids (helaas, zou wel willen).
    Dus als er nog meer adresjes zijn van thuiswerk hoor ik het ook graag ;)
     

Deel Deze Pagina