Pil en innestelingsbloeding?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Manon21, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manon21

    Manon21 Lid

    28 aug 2008
    14
    0
    0
    Hallo,

    Ik slik de pil al 5 jaar. De laatste pil neem ik altijd op zondag in en normaal gesproken word ik dan op woensdag eind van de dag ongesteld. De laatste keer dat ik ongesteld werd, was dit echter al op dinsdag ochtend. Tevens leek dit niet echt op een menstruatie. Het was donkerbruin bloed, maar het zette niet echt door. Dit heb ik een paar dagen gehad, maar de hoeveelheid was minder dan bij een normale menstruatie. Voor de zekerheid heb ik op die zaterdag een zwangerschapstest gedaan. Deze was negatief.

    Zou er toch sprake kunnen zijn van een zwangerschap (ondanks dat ik aan de pil ben) en dus bijvoorbeeld een innestelingsbloeding?
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi manon,

    Ondanks dat de pil niet 100% betrouwbaar is denk ik niet dat dit een innestelingsbloeding is. Tenzij je niet trouw de pil neemt elke dag.Ik raad je aan de volgende cycles afte wachten hoe deze is en eventueel volgende week nog een test te doen. Maar ik denk dat je deze keer een wat andere ontrekkingsbloediing hebt gehad dan je gewend bent.

    Imke
     

Deel Deze Pagina