Bevallen met 27,3

Discussie in 'Prematuur' gestart door Vaasje, 9 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    @ZoWelkom84 ja dat is het zeker!

    Ook ik liep enorm te tobben met de borstvoeding en wilde daardoor eigenlijk stoppen het kolven werd ik enorm zat en live voeden lukte niet tot frustraties aan toe(in het ziekenhuis zeiden ze ook dat de kans klein was dat hij aan de borst zou gaan drinken) . Uiteindelijk heb ik een lactatiekundige laten komen en meneer drinkt jawel volledig uit de borst! (eat that Ziekenhuis :D)

    Het gaat met Lennox dus ook echt heel erg goed! Hij groeit als kool!
    Morgen wordt hij nog een keer opgenomen voor 24 uur ivm zijn vaccinaties zie er natuurlijk als een berg tegenop mja tis niet anders.
     
  2. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Zie het verschil van een maand :D
     
  3. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Wat een knapperd!! Lekkere bolle wangetjes :)
     
  4. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.080
    288
    83
    Emmeloord
    Wauw Vaasje wat is Lennox gegroeid. En wat goed dat je hem aan de borst hebt. Topper!
    Beetje jullie draai kunnen vinden?
     
  5. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat een verschil en wat een wangetjes!
     
  6. Loontje1

    Loontje1 Bekend lid

    5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Wat ziet hij er goed uit
     
  7. Eline88

    Eline88 Niet meer actief

    Ahh wat een schatje! Fijn dat het zo goed gaat.
     
  8. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Ja gelukkig wel! Begin was eng en spannend, doe ik het wel goed krijgt hij wel voldoende binnen Etc.
    Vond het moeilijk om het strakke schema los te laten.

    Qua voeding uiteindelijk een lactatiekundige thuis laten komen Lennox hapt super goed aan en drinkt ook super netjes maar door mijn overproductie kreeg hij een sloot melk binnen waar je u tegen zei. Hij werd er onrustig van spuugde veel. Kolven werd afgeraden omdat m'n productie afgestemd moest gaab worden op hem. Na een week met Mega stuwing te hebben gelopen werd ik wakker stuwing weg jeej!
    Sindsdien gaat het echt heel goed, hij drinjt rustig, spuugt niet meer en is lekker relaxed. En ik dus ook :) verder doet hij het echt boven verwachtingen goed en ook dat vind ik soms een beetje eng hoor en vraag me dan weer af wanneer we de volgende tegenslag kunnen verwachten.
     
  9. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Wat een heerlijke bolle toet! Lekker spekkies kweken :D
    En zo te zien krijgt hij voldoende binnen.
     
  10. kleinebeer

    kleinebeer Bekend lid

    5 feb 2017
    623
    334
    63
    Jeetje wat een rollercoaster waar jullie in gezeten hebben (en wellicht nog inzitten). Hopelijk gaat alles goed met jullie en Lennox!
     

Deel Deze Pagina