Bevallen met 27,3

Discussie in 'Prematuur' gestart door Vaasje, 9 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

    LianneE Niet meer actief

    Oh gets zeg wat een tegenslag.. sterkte :(
     
  2. Julia88

    Julia88 Fanatiek lid

    22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Jeetje wat heftig.. heel veel sterkte!
     
  3. wondertjes1992

    wondertjes1992 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Dikke knuffel vaasje . We zijn er voor je als je ne babbel nodig hebt .
     
  4. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hoe gaat het met jullie?
     
  5. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Gelukkig heel goed!

    We hebben echt paniek gekregen om niks en wat we vd week te horen kregen viel allemaal wel mee.
    Het gesprek met de neonatoloog was dan ook enorm positief en we zien het weer goed en positief in!
     
  6. Loontje1

    Loontje1 Bekend lid

    5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Wat fijn dat jullie weer een goed gesprek hebben gehad en de toekomst weer positief zien. Heel veel succes weer!! 🍀🍀
     
  7. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Vaasje,

    Van harte gefeliciteerd met je sterke zoon Lennox!
    Wat moet dit schrikken zijn voor jullie.. Zo ben je zwanger, en zo ben je mama van een veel te vroeg geboren zoontje, die keihard aan het knokken is.

    Wat Shaddixxx zegt sluit ik mij bij aan..
    En het naar huis gaan vond ik destijds ook zo moeilijk, huilen, huilen huilen.. Hij ligt daar en jij thuis, te wachten tot je er weer naar toe kan gaan. Het vergt ook nog eens zoveel energie van je :'(

    Die appjes, daar heb ik veel last van gehad.. Iemand van werk appte mij steeds met taken die ze overgenomen had.. En als ik niet reageerde kreeg ik een appje: moet ik je stalken ofzo.. Ik was helemaal stuk ervan.. Durfde er niks van te zeggen.. Had geen zin in werk!!
    Geef het vooral aan, of idd in fb bericht dat je de appjes ed leest maar al je tijd en energie stopt in Lennox.. Je het erg lief vind van iedereen die zo mee leeft..

    Ik heb niet alles bij gelezen, maar wil je blijven volgen. Ik zal zo alle pagina's even terug lezen..

    Ontzettend veel kracht meid, het is niet zomaar iets een prematuur kindje.. Komt heel veel bij, een emotionele rollercoaster is het... Ik krijg er nog tranen in mijn ogen van..
    Sterkte meid!
     
  8. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat is fijn om te horen!
     
  9. wondertjes1992

    wondertjes1992 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Hoe is het met Lennox ? Komt hij goed bij ?
     
  10. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Ja met Lennox gaat het echt heel erg goed! Het einde komt steeds dichterbij echt fijn want die wel bekende laatste loodjes die zijn oprecht rete zwaar!

    Lennox is inmiddels een "grote" vent 2770 gram en 46cm. Ik ben echt zo blij/trots dat hij het zo goed doet!
     
  11. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Super fijn meis!
     
  12. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wauw wat onwijs goed zeg!
     
  13. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Wat super fijn om te lezen!! Hebben ze enig idee wanneer hij wellicht naar huis zou mogen? Als alles goed blijft gaan uiteraard
     
  14. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    We moeten de uitgerekende datum aan houden. Maar dat is over twee weken al dus we hopen iets eerder maar gaan daar absoluut niet van uit.
     
  15. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Zou ik ook niet doen. Hoe zwaar ook, maar dan kunnen deze twee weken er ook nog wel bij.

    Hoe doen jullie het met heen en weer rijden en hoe vaak gaan jullie naar Lennox toe?
     
  16. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Wij gaan een keer per dag ivm de afstand en andere kinderen. Vaak blijven we dan een uur of vier vijf en in de weekenden wat langer. We gaan/moeten dan ook gewoon met de auto omdat het te ver is. Hij zou naar een ziekenhuis dichterbij mogen maar voor die twee weken wil ik hem niet plagen met weer een overplaatsing.
     
  17. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Wat fijn dat hij het zo goed doet en wat is hij goed gegroeid zeg!

    Hopelijk mogen jullie over twee weken naar huis, ik ga voor jullie duimen!
     
  18. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Dat is echt heel intensief idd, sowieso het in het zh 'hangen' is al intensief..

    Ik had hem nu ook zeker niet overgeplaatst, blijkt voor de kleintjes echt impact te hebben!

    Zet hem op Vaasje, nog 2 weekjes...
     
  19. Jeda80

    Jeda80 Bekend lid

    25 sep 2014
    798
    24
    18
    Word al een flinke man! Einde zkh inzich!
    Echt hoe vreselijk ik het vond om toen alleen naar huis te gaan dat was echt een diepte punt..
    Maar het moment dat jullie straks met de maxie cosi het ziekenhuis inlopen en je trots met jullie kleine man naar buiten gaat lopen is zo mooi! Ik heb echt gehuild van geluk.
    Nog eventjes!
     
  20. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Ja we kijken daar ook zo enorm naar uit! Ik ben echt aan het aftellen kan niet anders zeggen haha
     

Deel Deze Pagina