35 weken zwanger en weeen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Qwendo, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Qwendo

    Qwendo Lid

    20 apr 2007
    71
    0
    0
    Hallo Verloskundigen,

    Ik ben nu 35 weken zwanger en heb sinds gisteravond (18.00u) krampen in mijn onderbuik. Rond 22.30u werd de pijn heftiger en kreeg ik ook erg last van mijn onderrug en bekken. Mijn benen kon ik niet meer optrekken. In bed liggen op mijn rug deed erg zeer en kon alleen op mijn zij wat verlichting vinden in de pijn. Mijn man heeft nog mijn rug gemasseerd, maar dat heeft niet mogen baten. Bij elke draai in de nacht deed het ontzettend zeer en voelde mijn linkerbeen ook zeer pijnlijk aan. Kon eigenlijk geen houding meer vinden wat nog enige verlichting gaf. Vanmorgen had ik nog steeds dezelfde pijn. Als ik naar de wc moet om te plassen dan loop ik verkrampt in elkaar van de pijn. Na een warme douche ging het wat beter, maar nu heb ik weer af en toe heftige pijnscheuten in mijn bekken,onderrug en buik. Ook als ik aan mijn buik voel doet het zeer.. en is vaak hard.
    Zijn dit nou indalingsweeen/voorweeen of echt weeen.

    Het is onze eerste en ik heb er geen weet van hoe weeen zouden moeten voelen. Eigenlijk wil ik de verloskundige wel bellen, maar denk dat het weer overbodig is.. maar aangezien wij a.s. zaterdag nog een weekje op vakantie gaan (wel in NL) willen we toch het zekere voor het onzekere.

    Hoop dat jullie snel kunnen antwoorden.
    Bedankt!
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

    ik weet niet of het inmiddels weer minder is geworden. Ik dnek dat het voorweeen/indalingsweeen geweest zijn.

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina