Beyblade speelgoed

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Syane, 22 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.395
    10.592
    113
    Het is er al wat langere tijd maar de jongste begint er nu over dat hij wel graag een arena en tollen zou willen krijgen. Lijkt me wel wat voor 5-12. Hebben jullie ervaring met dit speelgoed? Moet ik ergens specifiek op letten?
     
    blossom85 vindt dit leuk.
  2. MariMari

    MariMari Actief lid

    8 jun 2018
    204
    331
    63
    Vrouw
    Thuis
    Op zich geen tips maar heb net wel een set via Ali besteld, vriendin heeft zo'n set voor haar zoon gekocht en is er tevreden over en hij is er blij mee
     
  3. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.502
    6.203
    113
    zuid-holland zuid
    Ik vind het erg veel geld voor wat je er voor krijgt. Je hebt wel echt 2 tollen nodig en een arena en je moet het met zn 2-en kunnen spelen. Gelukkig hebben mijn kinderen laatst een setje op de rommelmarkt gevonden, dus die zijn blij
     
  4. Deliana

    Deliana Niet meer actief

    Mijn zoon heeft de beyblade tollen en speelt er regelmatig mee. Je moet er inderdaad sowieso 2 hebben en een arena aanschaffen. Waar je op moet letten? Vooral dat hij het niet op de vloer doet, want dat kan krassen veroorzaken.

    Je kan de tollen ook in een gewone afwasteil laten tollen, maar dat maakt het wel minder leuk. De arena heeft ook kuiltjes, waardoor de tollen snel af kunnen zijn. Ze lopen ook een beetje af naar het midden zodat de tollen uiteindelijk tegen elkaar kunnen botsen en uiteen kunnen spatten.

    Vorig jaar heb ik ze via Amazon.de gekocht, scheelde best wat geld. Ik heb toen een set gekocht met een arena en een paar tollen. De arena heb je ook van een goedkoper merk. Die van Beyblade is echt belachelijk duur voor wat je krijgt; het is niet meer dan een plastic (heel dun) bak.
     
  5. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Heb je een link?
     
  6. MariMari

    MariMari Actief lid

    8 jun 2018
    204
    331
    63
    Vrouw
    Thuis

Deel Deze Pagina