Big Love!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door jeldou, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dsny

    Dsny Actief lid

    20 feb 2007
    101
    0
    0
    In de maatschappij wel ja .. maar hij is ook zo opgegroeid .. dus bij hem "thuis" is het wel een soort van gewoon ...

    Rare situatie .. als k het zo eens terug lees enzo .. een paar jaar geleden zou k dit niet gekund hebben .. :oops:
     
  2. appeltje

    appeltje Niet meer actief

    Maar als ik het goed begrijp is het geen polygamist zoals in de serie waarbij iedereen bij elkaar woont en samen een gezin vormen.
    Het is gewoon een man die bij meerdere vrouwen kinderen maakt en die zo nu en dan vadertje komt spelen?
     
  3. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
  4. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    zijn er niet meer hier op het forum die big love kijken? ik dacht dat het echt een hit was!
    Heb van beastie alle spoilers gekregen! heerlijk! nu hoef ik niet meer te gissen! hihi
     
  5. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik vind het ook een super serie! voorheen was het eerst grey's anatomy en daarna big love nu alleen nog big love!
     
  6. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    ken dit helemaaaaaal niet!
    Misschien ga ik dit ook wel leuk vinden..
    Wanneer komt het erop?

    Liefs kiss
     
  7. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Maandag op Net 5 om 21.30.....maar er zijn nu nogmaar 2 afleveringen te gaan voor dit seizoen....en ik geloof niet dat ze seizoen 2 erachter aan plakken. :rolleyes:
    (wat ik we heeeeeeeeeeel graag wil want volg het ook via de site van www.hbo.com en het wordt nog spannender en Margene wordt bijdehanter/slimmer alle karakters worden sterker en het verhaal gaat echt los!)
     
  8. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ok, hier even een kliffhanger!
    In seizoen 2 komt er dame in beeld waar Bill er in geintereseerd is, hoe en wat hou ik nog even geheim.... ;)

    (plaatje van haar...heb ik verwijderd op verzoek van Natasja ;) )
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat vind ik dus niet leuk he! ;)
    geen dingen verklappen ook geen fotos!
     
  10. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nou :cry: ...verklap toch niks....zeg toch niet wat er gaat gebeuren...
    Vind het wel een mooie meid om te zien, wilde dat even laten zien..leuker dan Nicki!
     
  11. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    eeeh ja wel hahahahah
    margene wordt bij de hanter, het word nog spannender.. dan verklap je toch wat en dat er een nieuwe vrouw in beeld komt.

    Maar goed kijken naar mijn smilie he...
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    enne alles beter dan Nicky!
     
  13. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

    Ja ja, je smilie wel gezien hoor...die van mij meende ik natuurlijk niet echt hé.

    nieuwe vrouw?...dat maak jij ervan ;) zeg alleen dat er iemand in beeld komt...och en het is toch niet heel vervelend om te weten dat Margene wat meer voor haar zelf opkomt....nu walzen de andere vrouwen over haar heen! En dat het spannend wordt...is ook niks nieuws want dat is het nu al!

    (volg verder nix op tv alleen journaal en kijk af en toe naar reisprogramma's.....eerste keer met een tv verslaving.. ;) )
     
  14. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    elke goede serie heeft toch een bitchie persoon...laat het hier dan Nicki zijn! ;)
     
  15. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    tis toch een vrouw? en nieuw? hahahahahah

    ik moet eerlijk toegeven die hele intrige met die compound mensen snap ik niet helemaal hoor, hoe goed ik ook oplet hahahah
     
  16. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Vind dat er zoveel gebeurd in een aflevering, en idd dat compound gebeuren is zoooo complex/achterhaald/niet van deze tijd....Maar na maten de serie vorderd krijg je ook meer van de complexe geschiedenis te weten en vallen er soms puzzelstukjes op hun plek...soms ook niet :rolleyes:
     
  17. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dan blijven we maar braaf door kijken.
     
  18. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Goed plan, en dan discuseeren we dinsdag verder over wat er allemaal weer gebeurd is..... ;)
     
  19. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik vind nickie trouwens wel een hele goede actrice! en margene ik moet echt om haar laggen nog zo lekker kinnerlijk wat nu vast wel wat gaat veranderen. aha een vrouw spannend ben benieuwd of ie dan een vierde vrouw krijgt, je zou toch echt zo leven en je man moeten denken haha moet er niet aan denken.
     
  20. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    tsja voor mij zou het niks zijn hoor te veel gedoe ! en sorry maar vrouwen je kunt beter kippen houden ha ha :oops:
    vind het wel een super serie hoor ik kijk trouw elke week en ik hoop dat hij volgend seizoen weer lekker door gaat ! ;)
     

Deel Deze Pagina