Bloed en misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jaimy en remco, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

    Jaimy en remco Bekend lid

    14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Haj meiden herkend 1 van julliej dit ik ben bijna elke avond of nachts en soachtends weer misselijk? Vanacht ging ik om half 3 me bed uit en was dood moe maar onswijs misselijk had nou nie echt wat gesnoept of iets waar van ik misselijk kon zijn. Toen ging ik gelijk maar even plassen. Me plas was wat donker maar veder goed maar toen ik af veegde waren paar hele kleine mini druppies bloed op wc papiertje en daarna nog een x afgeveegt en nog paar mini druppies bloed. Wie ken dit of wat is dit?
     
  2. Jaimy en remco

    Jaimy en remco Bekend lid

    14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Kan niemand mijn helpen met mijn vraag?
     
  3. Chantalleke

    Chantalleke Bekend lid

    6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    nee meid, sorry. Misschien dat je je verloskundige even kan bellen? Bloed je nog?
    Sterkte in ieder geval.
     
  4. Jaimy en remco

    Jaimy en remco Bekend lid

    14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Nee nu niet meer vanmorgen. Ik loop bij het ziekenhuis maar omdat ik al erg rotten zwangerschap heb moet ik gelijk naar ziekenhuis en alles komen. dus ik kijk het nog wel even aan. bedankt
     
  5. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Als het bloeden gestopt is, zal er wel niet zoveel aan de hand zijn. Had het van de week ook: ineens wat rode druppeltjes bij het afvegen. Schrik je toch even. Maar er zal wel net een klein bloedvaatje geknapt zijn, of dat ik iets kapot geschuurd heb, (we hebben van dat kringloop-wc-papier. Had al zitten denken om voor de duur van de zwangerschap maar eens over te stappen op zacht wit papier, want de boel wordt toch wel steeds gevoeliger daar beneden).
    Dus, als er verder niets blijft bloeden, zal het wel een gesprongen bloedvaatje zijn geweest ofzo....
     
  6. Lindangel

    Lindangel Fanatiek lid

    27 dec 2007
    3.742
    0
    0
    Mmm... Ik heb ook wel eens bloed bij het afvegen gehad. Alweer iets van zes weken terug ofzo. Ik heb toen meteen gebeld, maar omdat dat het enige was (geen buikpijn en maar een keer een heel klein beetje bloed), hoefde ik niet te komen. Sindsdien heb ik nergens last van gehad en de zwangerschap gaat goed.
    Die misselijkheid heb ik ook wel eens gehad, maar vooral toen het een tijdje geleden zo warm was. Ik denk dat dat meer van de vermoeidheid was. Maar echt heel erg misselijk (met overgeven ofzo) heb ik niet meegemaakt.

    Ik zou trouwens toch maar even bellen hoor. Ik snap wel dat je geen zin hebt in al die heisa, maar waarschijnlijk stellen ze je gewoon gerust. En anders zit je je druk te maken om niks. Over het algemeen vinden ze het doodnormaal als je om dat soort dingen belt. Ze vinden het eerder een beetje raar als je niet belt...

    Sterkte en succes!
     
  7. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik ben niet misselijk 's nachts maar heb wel onwijs erge maagzuur!
    Is dat t niet?
    Maagzuur is namelijk wel heel normaal tijdens de zwangerschap en vooral 's nachts.

    Probeer iets omhoog te slapen...dat helpt misschien.

    Er gaat ook echt niks goed in jou zwangerschap he :rolleyes:
    Sterkte meis!
     
  8. Jaimy en remco

    Jaimy en remco Bekend lid

    14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    hahah zo als je zegt gaat idd ook niks goed neej. hahaha. Kan er gelukkig nog om lachen. Ja ik hou het even in de gaten gebeurt vandaag of vanacht weer bel ik ga en zit zo in ziekenhuis dus. Bedankt meiden
     
  9. ramona0309

    ramona0309 Niet meer actief

    HI..

    Weet je zeker dat het bloed uit je schede kwam?
    Niet uit je urinebuis?
    En hoe is is je urine verder........?
    Verder geen klachten zoals buikpijn?

    Misselijkheid en bloed bij het afvegen (mits het uit de urinebuis komt) kan namelijk ook een teken zijn van een urineweginfectie.....
    ook vermoeidheid kan een syptoom zijn dat er een onsteking kan zitten in het lichaam.

    Andere klachten zoals pijn bij het plassen hoeven niet altijd aanwezig te zijn... zeker als je zwanger bent kan een blaasontsteking/ urineweginfectie anders aanvoelen als normaal......
    Je zou t even kunnen laten checken, toch?
     
  10. cilianne

    cilianne Actief lid

    20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Hoi,

    Ik weet natuurlijk niet of dat bij jou ook het geval is, maar wil wel even mijn verhaal kwijt. Misschien kan je vragen of ze dat bij je checken.

    Omdat mijn baarmoederhals wat verkort was, had ik steeds kleine beetjes bloedverlies. Hier zijn ze in mijn 15de week achtergekomen en heb ik een bandje (cerclage) gekregen om de baarmoedermond gesloten te houden.

    Groetjes,
     

Deel Deze Pagina