Bij KPN alleen nog toestellease?

Discussie in 'De lounge' gestart door mausi, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Ik zit op de website van KNP een nieuwe telefoon uit te kiezen, maar zie tot mijn verbazing dat alles alleen nog 'toestellease' is. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zijn de voor-nadelen?
    Eigenlijk heb ik zoiets 'ik wil helemaal geen lease toestel', maar ja dat is alleen het gevoel misschien. Zoals ik nu zie (of ik moet er over heen kijken) is er bij kpn geen keuze meer...
     
  2. Volgens mij idd alleen toestellease... Voor veel mensen een reden naar een andere provider te gaan. Ik heb zelf een lease toestel en vind het prima zo, had geen zin om over te stappen... :)
     
  3. KPN bevalt me eigenlijk prima tot nu toe... dus misschien toch maar voor een lease toestel gaan. Het klinkt alleen zo, uuuhm, tsja, niet van jezelf zeg maar. Haha... dus moet er even aan wennen...
     
  4. Ik vind.het ideaal. Mijn telefoon had laatst.een update af gebroken waardoor hij constant vastliep. Ik KPN gebeld hun.hem dezelfde avond op gehaald en 2 dagen later weer gemaakt terug gekregen.

    Na afloop contract kun je toestel voor 10% van.de nnieuwprijs kopen of inwisselen tegen een.nieuwe.

    Laten.we eerlijk zijn als je.mag verlengen dan.beland de oude in de la en kijk je niet meer naar om Dus ik wissel hem om voor een.nieuwe
     
  5. oook bij hi allleen nog maar toestellease, tja het heeft voor en nadelen, maar in de familie hoor ik toch steeds dat het ze goed bevalt hooor,
    zelf geen ervaring mee, maar zie het probleem opzich niet zo.
     
  6. Ohja, hier ook goede ervaring mee. Laatst deed mijn geluid van mijn iPhone het niet meer goed. De monteur stond de volgende ochtend bij me thuis en ruilde meteen mijn telefoon om voor een nieuw exemplaar :)
     
  7. Ik heb ook via HI ( is van KPN ) een toestel lease gedaan, IDEAAL ! Zoals Edelweis ook zegt, als je nu iets hebt aan je telefoon stuur je hem op en word het gemaakt, geen kosten niets...

    En ik denk altijd maar zo, als ik mijn telefoon abbo weer verleng en een nieuw toestel krijg dan belandt de oude in een la en daar kijk ik niet meer naar, dan maakt hij mij dus niet uit dat ik dit toestel straks weer terug moet sturen en een nieuwe krijg.

    Dus ja ik zie er wel de voordelen van, en of je nu van te voren al een bedrag voor je toestel betaald over verspreid over je contract duur, het principe blijft het zelfde.
     
  8. Inderdaad, zo denk ik er ook over. Had hetzelfde kunnen typen.
     
  9. Het is een stuk duurder om te leasen. Je bent niet eens tegen alles gedekt. Zit er een barst in je scherm kun je die alsnog zelf betalen en als hij aan het eind van de looptijd er niet meer netjes uitziet kost het je geld.
     
  10. Dat is niet waar, in de voorwaarden van de HI staat dat het niet uitmaakt als er krasjes op het toestel zitten, hun kijken alleen maar of het toestel nog in staat is om te bellen.
     
  11. Je toestel hoeft er niet netjes uit te zien, maar er moet nog wel mee gebeld kunnen worden... Krasjes ed zijn geen probleem! Dat zei de verkoper in de Hi winkel tegen mij (en is ook terug te lezen op hun website)
     
  12. Het is maar net wat verstaan zij onder krasjes. En idd lang niet alles is gedekt mocht je toestel het niet meer doen en het is jouw schuld dan mag je betalen.. Dus het heeft ook nadelen
     

  13. Nee je bent niet overal voor gedekt maar dat is bij een ander ook niet. Ik heb een verzekering van 3 euro en toen mijn zoon hem 3 maanden terug op de grond gooide en het scherm en binnenwerk aan diggelen was werd het kostenloos vervange

    3 euro over 12 maanden is 36 euro per jaar mijn telefoon kost nieuw 400 euro dus dat heb ik er allang uit
     

  14. En dat is 10% van de nieuwwaarde in mijn geval 40 euro
     
  15. Verzekering dekt ook niet alles. 3 euro valt reuze mee. Was eerst een paar euro duurder en vaak gebruik je het helemaal niet. Software valt altijd onder garantie gelukkig.
     
  16. Werd ons verteld in de winkel.
     
  17. Maar eigenlijk komt het erop neer dat je een lease prijs betaald, Abbo kosten en sommige sluiten nog een verzekering af. En na 1 of 2 jaar mag je het toestel kopen. Wat je uiteindelijk al hebt betaald. Ben je dan niet goedkoper uit bij een andere provider.?
     
  18. Ik dacht dat ze bij HI ook alleen leasetoestellen hadden totdat ik belde en dat ze dus nog wel abonnementen afsloten met een kooptoestel. Misschien dat het bij KPN ook zo is. Zou gewoon even bellen.
     
  19. Toevallig van de week mijn abbo verlengd bij HI. Ik heb gebeld en wilde weten wat nu het voordeel was van toestellease, aangezien ik dat niet in de prijs terug kon zien. Zij beweren dat je geen extra betaling hebt voor aanschaf kosten van toestel, maja.... die heb ik nog nooit gehad.

    Na 4x doorvragen kreeg ik bij elke vraag meer korting geboden op mijn abonnement. Dus ben toch maar overstag gegaan. Het was niet waar ik voor belde, maar een goedkoop abonnement vind ik ook wel fijn. En idd met het toestel doe je na afloop van je abbo meestal niks meer.
     
  20. Bij hi heb je 75 min 500 mb en betaal je 42,50 pm
    Bij vodafone onbeperkt bellen en 1000 mb en betaal je 44 euro.

    Gebaseerd op een htc one. Bij vodafone is het toestel van jou en bij hi niet.
     

Deel Deze Pagina