Extreme couponing

Discussie in 'De lounge' gestart door Lief of Stoer, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.824
    2.674
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik zit TLC te kijken en daar heb je nu extreme couponing. Ik vraag me af; heb je in Nederland ook zoiets? We kennen natuurlijk de LIHL bonnetjes, maar die zijn er niet het hele jaar. Zijn er andere manieren om aan kortingsbonnen te komen, of waar vind je deze geregeld. Ik ben benieuwd! Ik ben gek op alles wat voor minder mee naar huis kan.
     
  2. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    In Nederland kan zoiets helaas niet, er staat altijd bij dat de kortingsbonnen niet geldig zijn ivm andere aanbiedingen of maximaal 2 artikelen per klant oid. Korting is altijd fijn maar zoals in Amerika kunnen wij het niet doen...
     
  3. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik denk meer af en toe en in andere winkels. Bouwmarkten bijv op het moment ve, paaskortingen. Als je die op een aanbieding doet...
     
  4. Luun

    Luun Bekend lid

    24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Klopt, zoals hier in amerika gaat het niet in nederland: hier zijn er winkels die je kortingsbon verdubbelen of zelfs verdrievoudigen. En je kan 40 bonnen gebruiken voor 40 x hetzelfde artikel als je wilt. En de bonnen zijn zo lang geldig dat je kan wachten tot het artikel ook nog in de aanbieding is en zo kom je op 0 uit. Sorry, heb geen echte tips voor in Nederland...
     
  5. Buikje0

    Buikje0 Fanatiek lid

    24 nov 2011
    1.095
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel jammer dat dat hier in NL niet kan. Al lijkt het me ook niet heel gezond om altijd zo geobsedeerd met geld bezig te zijn.
     
  6. Merryl

    Merryl Fanatiek lid

    25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Fantastisch om te zien vind ik het. Een eigen supermarkt haha. Sommige dingen vind ik wel bizar met handcreme 120 stuks.

    Je hebt hier alleen dat je geld retour krijgt na het opsturen van bonnetje en kassabon. Verder niet zo extreem.
     
  7. Minerva

    Minerva Niet meer actief

    Hmm.. Als ik in Amerika had gewoond, was dat coupon clipping echt iets voor mij geweest :) Misschien niet zo extreem, maar ik ben gek op aanbiedingen!
     
  8. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik moet altijd even gniffelen als ik dat progamma aan het kijken bent, hoe ge obserdeerd die mensen wel niet zijn joh :p
    Maar ook wel goed, want de vorige keer was het een wedstrijd en alles ging naar het goede doel, en het record bedrag was toen iets van 3150$ dollar en door al die coupons was het bedrag gewoon op nul, dus gratis :$
     
  9. knap

    knap Niet meer actief

    Mogen ze van mij ook wel hier invoeren... Zou een nieuwe hobby van me kunnen woorden dan. Heerlijk een supermakt kast in je huis haha en dan nog gratis ook. Zou wel veel weg brengen denk naar de voedselbank. Gedeelde smart halve smart.
     
  10. Anoniempje2011

    Anoniempje2011 Fanatiek lid

    1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Helaas kennen we dat hier niet. Lijkt me geweldig! Al vind ik sommigen wel wat ver gaan.

    Lijkt me zo mooi om dan te kunnen delen! Met o.a idd voedselbank.
    Maar helaas!!
     
  11. Mentiera

    Mentiera Actief lid

    29 mrt 2010
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    geweldig he!! Ik denk dat teveel nederlanders dit zouden doen, gaan de supermarkten failliet:D
     
  12. Snaud

    Snaud Actief lid

    17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha dat heb ik mij ook weleens afgevraagd, of dat in NL zou kunnen! Maar zou niet weten hoe.

    Ik zou daar dan ook wel gebruik van maken, maar niet zo extreem. Wat heb je eraan als je een hele kamer vol boodschappen hebt? 100 potten erwten ofzo... daar doe je jaren mee (want je gaat niet elke dag erwten eten, ben je ook wel snel zat). En uiteindelijk komt het toch weer in de aanbieding.
    Of ladingen handcrème ofzo, slaat ook nergens op. Ik doe wel een paar maanden met een tube handcrème.
     
  13. Momof3

    Momof3 Fanatiek lid

    5 dec 2011
    3.421
    0
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Zou ook echt iets voor mij zijn!!
    Vind het wel heel jammer dat het er niet is in nederland
     
  14. Tara84

    Tara84 Fanatiek lid

    10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Lijkt me niet zo geweldig voor de economie eerlijk gezegd....
     
  15. Chillin

    Chillin VIP lid

    22 mrt 2007
    64.527
    805
    113
    Bassist
    Brabantse Wal
    Ik vind het geweldig en wil het zelf ook gaan doen als ik in de VS woon,maar niet zo extreem hoor ;)
     

Deel Deze Pagina