Bij KPN alleen nog toestellease?

Discussie in 'De lounge' gestart door mausi, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    Ik betaal bij HI voor een Sony Experia T 42 euro pm, dan heb ik 75 min en 1000GB internet en onbeperkt smsen.

    Dit is inclusief die lease kosten.

    En in de voorwaarden op HI.nl staat toch echt dat ze hem ook terug nemen als die krasjes heeft, het gaat er puur om dat het toestel nog kan bellen, dan heeft die gene in de winkel je toch verkeerde info gegeven.
     
  2. Merryl

    Merryl Fanatiek lid

    25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Niet elk abbonement is hetzelfde natuurlijk. Daarom heb ik twee gelijke genomen. Niet iedereen verstaat hetzelfde onder een paar krasjes. ;)
     
  3. KateBlack

    KateBlack Lid

    14 aug 2012
    53
    0
    0
    Wormerveer
    Ik zat jaren bij KPN maar ben sinds het toestellease verhaal overgestapt. Vond KPN al jaren erg duur, maar vondhet te veel moeite om eerder over te stappen.

    Ik betaal nu bij hollandse nieuwe 10 euro per maand voor mijn telefoon. HTC Desire X. En dat keer 24. Dus 240 betaal ik in totaal voor de telefoon en daarna is hij van mij.

    De prijs van de telefoon staat los van het toestel, maar ik betaal 16.50 voor mijn abbo, ong 500 MB/SMS/belminuten.

    Totaal dus 26.50 per maand kwijt. Bij KPN betaalde ik voor een vergelijkbare telefoon en abbo 45 euro.

    En over de terugkoop prijs. Ik las juist op internet dat je je telefoon voor de op dat moment geldende tweedehands prijs kan kopen, na de looptijd van je abbo. De voorbeeldprijzen van dit moment waren toch echt over de 100 euro, dus 10 % klopt dan niet, maar dat kan ook veranderd zijn inmiddels.
     
  4. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier is het voor schade door eigen schuld alleen geen diefstal zeg maar je
     
  5. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    Volgens mij is het ook iets meer dan 10%, maar het is dus X% van de dagwaarde.
     
  6. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83

    Denk ik niet mijn experia s heb ik een jaar abbo voor ik betaal aan lease in dat jaar 18 euro per maand na dat jaar kan ik het toestel houden voor 10% van de nieuwwaarde deze is was toen 420 euro (op de bon van kpn) dus ik betaal in dat jaar aan lease 216. Dan moet ik als ik de telefoon wil hebben 10% procent dus 42 euro bij betalen.
     
  7. Merryl

    Merryl Fanatiek lid

    25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    En waterschade meestal. Zou te gemakkelijk zijn om je telefoon in het water te laten vallen omdat je een nieuwe wil. Gebeurd best vaak.
     
  8. Crazycat

    Crazycat VIP lid

    21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ergens vind ik het oplichting..
    je betaald maaanden aan een toestel en erna moet je alsnog 10% betalen.....?...
    en het is allemaal veel duurder
     
  9. Tinkerbell1987

    Tinkerbell1987 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    ik ben ook overgestap van hi naar tmobile.

    heb nu onbeberkt internet en bijna dubbele belminuten voor dezelfde prijs als bij hi en dan is me tel ook nog gewoon van mezelf straks.
     
  10. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    Nee hoor je moet niets, dat is de keus, of je stuurt het toestel gewoon terug of je een x bedrag van de dagwaarde op dat moment ( zo is het mij uitgelegd )
     
  11. Jeszss

    Jeszss Fanatiek lid

    16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ik betaal bij Hi voor dit abonnement met toestellease voor samsung galaxy s3 mini 27,50 per maand....
     
  12. Merryl

    Merryl Fanatiek lid

    25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Nogmaals niet elk abbo is hetzelfde. Hoe populairder de telefoon hoe duurder de lease prijs.
     
  13. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Ik ben ook overgestapt nadat toestel lease werd ingesteld.
    Ik heb een ander voorbeeld. Mijn broer had een iPhone bij hi 45,- per maand voor hetzelfde abonnement een paar maanden later zou ik 49 euro moeten gaan betalen en was hij aan het eind niet van mij.
     
  14. muppettje

    muppettje Fanatiek lid

    7 feb 2010
    1.490
    169
    63
    Ieder z'n ding. Wij hebben vorig jaar ook geïnformeerd maar de verkoper deed t in de winkel mooier en beter overkomen dan hoe t op de site van hi stond. Daarmee confronteert tsja had ie zichzelf klem gezet.. Dus de verkoop praatjes.. Wij z'n overgestapt daarna..
     

Deel Deze Pagina