Bijna 3 weken geleden bevallen, vloeien weer erger?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Nescio, 13 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Hoi meiden,

    De titel zegt het al, ik ben vandaag opeens meer gaan vloeien. Sinds een week waren inlegkruisjes voldoende, bloed was ook meer bruin aan het worden.

    Vandaag weer helderrood en heb ook een vage onderbuikpijn. Is dit normaal? Het kan niet mijn menstruatie zijn lijkt me, geef bv en slik de minipil.
     
  2. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Het zegt mij niks, ik was met een week uitgebloed. Gaf geen bv en had na vier weken mn eerste menstruatie weer.

    Misschien even een dokter bellen?
     
  3. snoes79

    snoes79 Fanatiek lid

    9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Ben je wat actiever geweest?
    Op zich kan je best wel wat meer gaan bloeden, dit mag tot 6 weken na de bevalling.
    Waar ik wel op zou gaan letten, dat je geen stolsels mag verliezen en dat het niet enorm gaat ruiken.
    Als je het niet vertrouwd kun je altijd nog de vroedvrouw bellen( belgie toch?)
    Waarschijnlijk neemt het bloedverlies de komende dagen weer af. Het lijkt me niet je menstruatie, maar ik kan niet in je lichaam kijken.
     
  4. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Bedankt voor de reacties. Ik heb bij.mijn vorige bevallingen ook tot 6 weken gevloeid (bruinverlies op het laatst), dus op zich is dat normaal.

    @Hilly79 ik ben inderdaad dit weekend heel actief geweest. Gewandeld, veel schoongemaakt en dan het zwaardere werk. Als het vandaag nog zo is zal ik idd de vroedman bellen.
     
  5. 1BB

    1BB Bekend lid

    3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Ja heb ik ook gehad!! Het bloeden na bevalling was best snel gedaan en daarna kwam het inderdaad gewoon weer terug, ook echt rood-rood. Dit heeft nog best een tijd aangehouden
     
  6. Logan

    Logan Niet meer actief

    Ik had het ook rond die periode. De vk waarschuwde me ervoor dat wanneer je actiever wordt je even meer vloeit. :)
     
  7. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Hier ook! Uiteindelijk pas na 5 weken helemaal klaar en nu pas ongesteld (bijna 3 maanden na bevalling)
     
  8. Kara

    Kara Fanatiek lid

    2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    heb ik ook! vloeien was helemaal gestopt en ineens weer een toename. niet eens met een duidelijke samenhang van activiteiten, maar alles tot 6 weken zie ik maar als normaal
     
  9. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Bedankt voor de reacties! Ben blij dat het normaal is. Hier is het weer als eerst, af en toe een beetje zonder last.
     
  10. Nath91

    Nath91 Bekend lid

    2 jun 2015
    525
    3
    18
    Ass. Filiaalmanager
    Hier hetzelfde week 3 was het vloeien nagenoeg gestopt. Week 4 begon het ineens weer. Merkte gisteren en vandaag ineens dat het heel slijmerig is en verloor vandaar ook stolsels leek wel. Morgen is het 5 weken geleden.

    Ik heb een keizersnede gehad en had eergisteren weer pijn binnenin op de plek van de keizersnede. En nu as we speaking steken in mijn vagina..

    Verloor vandaag wel erg veel vond ik.
     
  11. Moess

    Moess Niet meer actief

    Hier ook hetzelfde na 2.5 week weer wat actiever en ineens weer rood bloed. Nu na 3.5week is het weer minimaal bruin
     
  12. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Mijn vk zei dat het idd bij actiever worden , weer kan toenemen
    Zolang het maar bij zes weken echt gestopt is
     
  13. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Totaal off topic, nog gefeliciteerd :D
     

Deel Deze Pagina