Bijna 8 weken zwanger en na 2 weken misselijkheid ineens niets meer

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Missannie, 6 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Hoi dames,

    Ik maak me toch wat ongerust... Vandaag precies twee weken geleden heb ik enorm veel last gekregen van misselijkheid, waarbij ik me bijna de hele dag beroerd voelde en veel etenswaren ook niet kon zien of ruiken. Nu merk ik dat sinds gistermiddag de misselijkheid flink is afgenomen, gisterochtend nog wel flink. En vandaag heb ik er zelfs nog geen last van gehad. Ook mijn borsten deden sinds afgelopen weekend ineens wat pijn, maar nu ook niet heel erg meer. Afgelopen maandag heb ik wel een goede eerste echo gehad waar een kloppend hartje te zien was.

    Overmorgen (zondag) ben ik 8 weken. Komt dit vaker voor dat de klachten ineens wat afnemen, zonder dat er iets mis is?

    Ik probeer me geen zorgen te maken, maar het is zo moeilijk om het niet te doen. Volgende week vrijdag weer een controle in het ziekenhuis.

    Dankjewel alvast!
     
  2. Kroontje1992

    Kroontje1992 Actief lid

    9 feb 2018
    237
    221
    43
    Vrouw
    Hoi! Ik snap dat je je ongerust maakt maar dit hoeft echt niet slecht nieuws te zijn. Bij kwam het ook met golven. Het kan straks zo ineens zijn dat je weer misselijk bent en zere borsten krijgt. En maak je je nou toch heel veel zorgen? Dan gewoon eventjes bellen naar je verloskundige. Vooral niet vergeten te genieten! Weken vliegen om!
     
  3. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Dankjewel voor je berichtje! Ik lees ook overal dat de klachten kunnen komen en gaan, maar als je dat dan zelf ervaart, geloof ik het dan weer niet lijkt het. Zelfs niet na een goede echo afgelopen maandag. Ik dacht dat ik toen wel heel gerustgesteld zou zijn. Dat was ook zo, eventjes ;) Gek genoeg hoop ik dat ik morgen weer misselijk ben. Al is het maar voor mijn eigen gevoel.
     
    Kroontje1992 vindt dit leuk.
  4. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik had dat ook. Van week 6 tot 8 kotsmisselijk en ineens was dat weg.
    Hier betekende dat niks, ik kreeg een gezonde zoon
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  5. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Dat is ook heel fijn om te horen!

    Vorige week was ik ook op vakantie in Portugal. Dus toen ook allerlei andere dingen gegeten, of ja, proberen te eten. En dan mis je toch alles van thuis. Nu ik weer thuis ben, eet ik weer mijn vertrouwde dingen, en misschien voel ik me daar ook beter door. Althans, heb ik het beter onder controle. Dat kan ook natuurlijk.
     
  6. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Ik herken je angst. Ik had precies hetzelfde. Heb wekenlang meerdere keren per dag op mijn tieten lopen duwen om te voelen of ze nog gevoelig waren zodat ik mezelf gerust kon stellen als andere symptomen minder werden :roflmao:

    Het komt en het gaat. Let maar op!;)
     
  7. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Ik hoop het zo! Ik hoop dat ik me dan maar weer snel beroerd mag gaan voelen haha!

    Hopelijk krijg ik snel wat meer vertrouwen, zodat ik wat meer kan gaan genieten!
     
    Fennec vindt dit leuk.
  8. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Haaai ja ik was misselijk van week 5 tot week 8. Zo plotseling als het kwam was het ook verdwenen
     
  9. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Fijn om te horen dat het dus niet per se iets hoeft te betekenen. Ik denk alleen maar aan dat het miskraam gaat worden omdat de klachten ineens minder zijn geworden nu. Het blijft maar spannend zeg...
     
  10. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ja het hoeft niks te betekenen. Ik had helemaal geen klachten. Ja die misselijkheid dan en pas vanaf week 8 heel erg moe. Tot week 15 ongeveer. Verder niks en dat bleef zo. Geen harde buik of voorwee ooit gehad. En een kerngezonde baby gekregen:)
     
  11. Nemo1

    Nemo1 Bekend lid

    27 okt 2017
    502
    207
    43
    Vrouw
    Betekend helemaal niets bij mijn 3e zwangerschap tot een week of 8 misselijk daarna niet meer! Ook mijn borsten waren niet meer gevoelig! Maar de kwalen kwamen weer terug met een week of 10! Geniet er maar even van :)

    Bij mijn eerste 2 kinderen nooit misselijk geweest :)
     
  12. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Dank je voor je berichtje :) Vorige week was ik ineens toch weer flink misselijk geworden. En nu lijkt het weer een beetje minder te worden. Maar probeer me nu toch maar wat minder zorgen te maken. Afgelopen vrijdag weer een goede echo gehad. En over een week de termijnecho. Hopelijk neemt dat mijn onzekerheid helemaal weg.
     
    K00 en Waxinelichtjes vinden dit leuk.
  13. Nemo1

    Nemo1 Bekend lid

    27 okt 2017
    502
    207
    43
    Vrouw
    Fijn he een goede echo weer!! Hopelijk geeft het je wat rust!
    Geloof me het komt echt helemaal goed:)
     
  14. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Bedankt voor je lieve woorden :) Mijn vriend blijft ook telkens maar zeggen dat ik vertrouwen moet hebben en me geen zorgen moet maken. Dat heb ik op zich ook wel, maar oh het is onzeker nog allemaal pffff!
     
    Nemo1 vindt dit leuk.
  15. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Wat fijn om te horen!
     

Deel Deze Pagina