Bijna een jaar zonder ons grootste kleine meisje

Discussie in 'Vlinder kinderen' gestart door Mississippi, 15 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Nog 1,5 dag en dan is het een jaar geleden dat ons meisje overleed. Kan het bijna niet geloven dat het echt al een jaar geleden is. Er is zo veel gebeurd in dit jaar.

    Baby J. kwam 9 weken na haar overlijden ter wereld. In augustus begon ik met een opleiding waar veel tijd en energie in ging zitten, de drukte van alledag... en af en toe echt even de rust opzoeken om heel hard te janken en even echt te voelen hoe veel pijn het doet. En sinds een maandje of twee toch eigenlijk pas het besef van wat er allemaal is gebeurd en dat ze nooit meer terugkomt. Het leven gaat door, wij gaan door. En ik voel buiten het ongeloof over de tijd die al voorbij is gegaan sinds die ene dag, ook trots. Trots op ons meisje om wie ze was en wat ze ons heeft gegeven, maar ook trots op mezelf, want ik kom hier doorheen, en ik kan er wel wat van maken. We kunnen weer lachen en er zijn zelfs momenten dat ik er niet aan denk. Hoewel de tijd haar verder van ons af brengt en het gemis niet minder wordt, zie ik haar in de stralende ogen van mijn meiden, ik ruik haar in haar oude kamer, ik hoor haar lachen als er iets grappigs gebeurt, en soms voel ik haar als ik mijn ogen dichtdoe. En dan dansen we weer even samen door de kamer, mijn armen stevig om haar heen, haar hoofdje tegen mijn schouder, zoals we zo vaak hebben gedaan. Kon ik maar even terug naar vandaag precies een jaar geleden. De laatste normale dag. Dan zouden we de hele dag dansen. Zij en ik. Wij samen tegen de wereld. Voor altijd.


    Voor altijd werd voor vijf jaar, maar wat koester ik de momenten die we samen hebben gedeeld, ik koester elke zorg, elk gebaar, elke lach die ze mij schonk. Ik koester alles, diep in mij. Waar het voor altijd een plaats heeft en waar het nooit weg zal gaan. Daar waar die vijf jaar wel voor altijd is geworden.


    Lief meisje, ik mis je.


    Lynn 17-03-2017
     
    Line, vinorosso, Mjmw en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Glimmer

    Glimmer Niet meer actief

    Zat er toevallig gister aan te denken, dat het volgens mij alweer bijna een jaar geleden was. Moet nog regelmatig aan mooie Lynn denken. Weet niet zo goed wat ik moet typen, maar ik denk aan jullie ❤️
     
  3. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    Ik ook deze week nog! Dikke kus voor jullie, veel liefs ❤
     
  4. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.983
    2.279
    113
    Noord-Brabant
    Heel mooi geschreven Shart. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet typen. Sterkte en denk ook aan jullie.
     
  5. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Dankjulliewel lieve meiden! ❤️
     
  6. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Met tranen in mijn ogen lees ik je bericht!
    Je verwoord alles heel erg mooi. Vind je echt ongelofelijk sterk.
    Heel veel sterkte meis❤️
     
  7. Anan

    Anan Fanatiek lid

    10 mei 2013
    2.839
    2.254
    113
    Hier ook tranen in mijn ogen. Sterkte!
     
  8. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Lief! Dankjulliewel!
     
  9. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.597
    5.862
    113
    Ik lieg niet als ik zeg dat ik heel erg om je post heb moeten huilen. Die kwam bij me binnen. Wat een verdriet en wat een gemis moet dat voor jullie zijn. Maar wat mag je inderdaad trots zijn op jullie grote kleine meid èn op jezelf en de rest van het gezin. Heel veel sterkte gewenst.
     
  10. Schuurpapier

    Schuurpapier Niet meer actief

    De tranen rollen over m'n wangen. Heel erg mooi geschreven. Ik denk me de pijn in, de pijn om je kind te moeten verliezen en missen. Gelukkig weet ik niet hoe het écht voelt, maar ik leef wel met je mee. Je bent een sterke vrouw, en heb respect voor je hoe je het allemaal doet. Knuffel!
     
  11. Rombely

    Rombely Niet meer actief

    Heel mooi geschreven (ook hier tranen) en ik vind je een ongelooflijk sterke vrouw! Sterkte aankomende dagen en koester de mooie herinneringen die je aan jullie mooie meisje hebt.
     
  12. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Lief meiden bedankt ❤️
     
  13. kleinegup

    kleinegup Fanatiek lid

    19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    De tranen rollen over mijn wangen. Ik vind jou onwijs sterkt. Heel veel sterkte voor jullie. Ik denk aan jullie.
     
  14. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Dankjewel ❤️
     
    kleinegup vindt dit leuk.
  15. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Jeetje een jaar al...
    Wat heb je mooi geschreven.

    Ik zie nog die prachtige foto voor me die je toen deelde...mooie meid.

    Heel erg veel sterkte voor deze dagen en de dagen die nog komen!
     
  16. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Wat prachtig geschreven, heel veel sterkte voor deze komende dagen.
     
  17. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Wat mooi geschreven! Ik lees heel veel liefde in je stukje.
    Heel veel sterkte!!
     
  18. HooyoShimbir

    HooyoShimbir Fanatiek lid

    20 aug 2009
    4.390
    1.665
    113
    Vrouw
    Randstad
    Lieverd vreselijk veel sterkte, kracht en troost komende dagen. Wat is het gemis toch pijnlijk.
    Heb er verder geen woorden voor.
    Liefs
     
  19. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte voor de komende dagen. Wat een onmenselijk gemis :(
     
  20. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Dankjulliwel lieve meiden ❤️
     
    HooyoShimbir vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina