Bijna eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mxm, 22 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

    mxm Niet meer actief

    Lieve dames,

    Vannacht heb ik gemeenschap gehad met mijn partner.
    Zoals jullie in mijn andere onderwerpen kunnen lezen ben ik net van de pil af, dus dit is ronde 1! Vandaag was ik erg misselijk, geen eetlust... zat ik net op de wc; ontzettend veel slijm. Met afvegen kwam er ook veel slijm mee. Ik heb (aangezien wij in ons nieuwe huis erg druk aan de klus zijn) vandaag geen ovulatietest gedaan, tot net. En hij was positief!! Zo gauw. (Ik kan evt vanavond een foto posten)

    Ik denk dat ik deze vraag niet hoef te stellen maar; kan ik nu zwanger worden? Aangezien wij vannacht gemeenschap hebben gehad!

    Ik ben benieuwd.....
     
  2. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Zeker wel! Maar ik zou ook nog even voor morgen en overmorgen gaan :) Succes!
     
  3. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Zeker wel! Goeie kans! Zou er inderdaad nog wel een dagje achter aan plakken voor de zekerheid.
     
  4. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ja dat kan zeker.
    Misschien morgen ochtend nog even meepakken ;)
     
  5. mxm

    mxm Niet meer actief

    Bedankt!

    Betekend dat nu dan ook dat ik over 14 dagen mijn NOD heb? Is dat altijd zo precies? Want als ik gister een positieve ovulatietest had, dan springt mijn eitje vandaag of morgen, toch?

    Super fijn dat ik hier m'n vragen kan stellen!
     
  6. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Heb je een foto van je test?
     
  7. mxm

    mxm Niet meer actief

    Ja, zeker!

    Hiervoor had ik alleen omo witte ovulatie testen.. eens een keer een heel licht streepje..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Deze is negatief.Ze moeten even donker of de teststreep donkerder dan de controle streep(zie gebruiksaanwijzing) en die van jou is nog lichter.Deze testen kunnen echt knallen,dus zou nog doortesten!
     
  9. mxm

    mxm Niet meer actief

    Oh! Ik test ook nog even door, om te zien wanneer hij weer lichter zou worden.

    Dan ben ik benieuwd naar de test van straks:)

    Maar alsnog hebben we wel kans toch.... aangezien we het de nacht van 21 op 22 Juli gedaan hebben....
     
  10. mxm

    mxm Niet meer actief

    Oh en gisteravond!:p
     
  11. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    De test id idd negatief.
    Hij moet dus nog donkerder worden. Een lichtere test zegt niks over het springen van je ei.

    Of je nog kans hebt met sex op die nacht van 21->22 ligt er helemaal aan wanneer de test wel positief is.

    Stel dat hij pas op 26 juli echt positief is, is de kans echt heel klein geworden.

    Op welke cyclus dag zit je nu (start met tellen vanaf de start van je ontrekkingsbloeding - rood bloed, geen bruin bloed)
     
  12. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Zou morgen ook nog klussen. Testje van gisteren is nog niet positief, maar zit denk ik wel tegen je piek aan.
    Ik rekende na positieve test geloof ik 16 dagen, de16e dag nam ik als nod
     
  13. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Als hij nu lichter wordt betekent dat niet dat de donkerste dan positief was hoor...soms lopen ze vaker op en af voor je een knaller hebt...of een knaller uit het niets....alles kan.
     
  14. mxm

    mxm Niet meer actief

    Ik doe straks weer een test. Na 11:00 sowieso. Wij hebben nog geen internet in ons nieuwe huis.. maar de foto komt er vandaag wel op te staan. Dat komt goed.

    Het slijm wat ik gister had is ineens ook verdwenen...
     
  15. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Dat slijm wat je had, kan ook nog sperma zijn geweest.

    Vruchtbaar slijm zegt niks over de eisprong zelf. Vruchtbaar slijm kun je namelijk al vanaf 5 dagen voor de daadwerkelijke eisprong verliezen!

    Je test is inderdaad negatief. Elke vrouw heeft de gehele cyclus LH in haar lichaam waar een ovulatietest met een licht tweede streepje kan reageren. Daarom is de ovulatietest pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn. Pas dan heb je je LH-piek te pakkken.
    Bovendien schommelt LH. Dus de ene dag een wat donkerder streepje en de andere dag weer een lichter streepje betekent niet dat je eisprong dan al moet zijn geweest. Een ovulatietest kan zomaar bijna uit het niks gaan knallen!
     
  16. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Was dat geen restsperma van de vrijpartij van die nacht? Die 2 lijken heel erg op elkaar namelijk en worden snel verward ;)
     
  17. mxm

    mxm Niet meer actief

    Ik denk zelf van niet..

    Want eerder als we geen sex hadden, had ik dat ook. Precies als gister..

    Bedankt voor jullie duidelijke informatie. Ik hou jullie op de hoogte!
     
  18. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Maar eerder kan je geen vruchtbaarslijm gehad hebben want toen was je aan de pil zei je ;)
     
  19. mxm

    mxm Niet meer actief

    Klopt... ik ben er ook wel eens even mee gestopt. Vandaar..
     
  20. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    Test nog donkerder geworden?
     

Deel Deze Pagina