(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Nou.... das misschien best handig zo'n checklist! Als je hem wil PB-en ;)

    Wij hadden zo'n duo ding met 2 tandenborstels er op... ooit voor 40 euro ofzo gekocht en heeft prima gefunctioneerd tot nu toe hoor!
    Zo'n duurdere heeft verschillende poetsstanden, voor gevoelige tanden enzo... en meerdere opzetstukjes ook voor flossen enzo. En timerfunctie en ding dat aangeeft als je te hard poetst enzo. Beetje gadgets dus eigenlijk :p maar we hebben grof geld moeten betalen voor die beugel dus ik ben nu gewoon zuinig op mijn tandjes dus wil gewoon een goede borstel! En mannetje heeft laatst een kroon gekregen omdat hij te lang heeft rondgelopen met een gaatje... dus daar is die timerfunctie wel handig voor, dan poetst hij tenminste lang genoeg ;) en die duo-borstel bestaat niet meer, en bij deze kreeg je een extra body er bij dus dan heeft mannetje ook gelijk een nieuwe tandenborstel!
     
  2. Yara89

    Yara89 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik zal hem vanmiddag ff PB'en, heb nu eerst wat afspraken en dan zal ik hem ff zoeken:) Weet niet of die helemaal volledig is, want sommige dingen zijn bij ons door de hypotheekadviseur geregeld, maar dan ben je in ieder geval een heel eind!

    Ow haha, ja dan snap ik het:) Dan kan ik met een gerust hart met mn tandenborstel van 20 euro poetsen:D Alles beter dan een gewone handtandenborstel.
     
  3. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Ja.... ik vond die van 20 euro ook prima hoor! Die van mij is gewoon stuk en die van mannetje is gewoon oud :) we hebben die dingen al 3 jaar ofzo...
    Heb de laatste weken met een gewone tandenborstel gepoetst, maar dat vind ik echt niks als je eenmaal elektrisch gewend bent. Het wordt zo lekker glad! :D
    En als je dan een nieuwe koopt, waarom niet meteen een goede kopen.... (mijn zusje is tandarts, dus anders krijg ik op mijn kop).

    Jaaa.... wij hebben ook een aankoopmakelaar en een hypotheekadviseur die wel een hoop regelen of zeggen dat we dingen moeten regelen, dus komt wel goed. Maar voor het overzicht is het wel fijn zo'n checklist. Want mannetje loopt een beetje rond als een kip zonder kop omdat hij het idee heeft dat hij allemaal dingen moet regelen maar niet goed weet wat!
     
  4. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Ovutest is wederom positief!
    Die van de 29e was echt dik donkerder dan de controlestreep, dat is die van nu niet, maar hij is nog wel goed positief en zeker niet lichter dan de controlestreep. Dus misschien worden ze lichter, maar misschien heb ik nu iets meer gedronken... ofzo waardoor hij iets lichter is. Vreemd hoor!

    Ik ga zo maar ff langs de kruidvat, nog even een test meenemen voor het weekend voor de zekerheid. Maar als hij dan weer negatief is denk ik echt dat het ergens anders van komt. Dan ga ik de HA maar weer bellen want dan heb ik gewoon een of ander hormoonstoornis...

    gek he?

    ik ga even naar de winkels!
     
  5. Yara89

    Yara89 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha, snap het:) En elektrisch poetst inderdaad heerlijk:D

    Fijn is dat he, een hypotheekadviseur! Ik ga nu mn lijstje zoeken:p Ik liep ook als een kip zonder kop rond, en mannetje kan niks regelen, omdat hij fulltime werkt, maar op zijn werk heeft hij ook de mogelijkheid niet om tussentijds dingen te regelen. Dus ik heb dat allemaal moeten doen.

    Zussie, ik wil je nogmaals geen hoop geven, maar ik hoop toch echt dat je zw test dit weekend positief is! Anders spoort dit toch echt niet, zou ik zeker contact opnemen met je HA! Goed dat je iig dan nu al wilt bellen, en niet pas over twee weken.. Begrijp dat het niet makkelijk is door je angst, maar beter je daar overheen zetten dan zo aan te blijven modderen..
     
  6. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Jaaaa... heb weer 2 kruidvat testjes in huis!
    Ga dan morgen of zondag weer even testen.... we gaan het zien!
    Maar anders geloof ik niet dat ik nog zwanger kan zijn hoor... als die ovutesten reageren op HCG zou je dat ook met een zw test moeten kunnen zien!

    Dan moet ik maar even bellen... kan het op zijn minst even aan de assistente voorleggen tch?
     
  7. Yara89

    Yara89 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha, ik heb stiekem gisteren testjes gehaald;) Kon het niet laten om ze alvast in huis te hebben:D Ja lijkt me dat als die ovutesten daarop reageren je ook wel een streep op je zw test zou moeten hebben. Al heb ik wel gelezen dat ovu testen eerder reageren dan zw testen.. En anders inderdaad echt maar eens bellen, kan best zijn dat ze zeggen kom over een week maar terug. Maar dan weet je dat nu al. Als je pas over een week belt zeggen ze dan dat je over een week nog maar eens terug moet komen;)
     
  8. Yara89

    Yara89 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zijn jullie allemaal weg?:( Ik ga dadelijk om kwart voor 5.. eten, douche, klaarmaken voor feesten:D Joepie

    Ik kom morgen of zondag wel ff trots mn foto's showen van het jurken passen:D
     
  9. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    uhhh dames, ik heb gewoon nog in het andere topic gepost. Ik kon daar gewoon nog plaatsen , wat doen jullie dan al hier?

    Eindelijk lekker weekend. Ik ben gaar. Morgen mijn mannetje jarig maar die viert het zondag omdat we morgen een bedrijfsuitje hebben van zijn werk. Ik vind het heel fijn dat ik maandag ook nog vrij ben. Dan kan ik dan aan de rapporten en uitrusten. pfff ben gaar.
    Gisteravond gezwommen, heerliijk om zo lekker te kletsen en sporten tegelijk haha
     
  10. Yara89

    Yara89 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Nou, overal openen ze na 5000 berichten een nieuw topic. Je zult nog wel kunnen posten, maar hij wordt denk ik gesloten na ongeveer 5000 berichten..

    Haha inderdaad heerlijk, sporten en kletsen tegelijk:D Jij gaat dus ook een redelijk druk weekend tegemoet.. Ik heb ook bijna weekend:D
     
  11. Yara89

    Yara89 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben er weg van, fijn weekend:D

    Zo gauw ik tijd heb post ik mn foto's:D
     
  12. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Yara heel veel plezier morgen!! en zeker de fotos showen, ben heel benieuwd of je je droomjurk al gaat tegenkomen!
     
  13. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    mensen mensen, ik ben een jaar ouder maar voel me ook meer bejaard worden haha ik zit heerlijk onderuitgezakt op de bank. Lenzen uit en brilletje op en dan maar lekker duf zijn. Nu maar lekker genieten van een rustig avondje en straks een lekker chocolaatje erbij ;)

    Morgen een rondje varen door de A'damse grachten. Altijd leuk om te doen, nu alleen maar hopen dat het weer wel een beetje mee zit. Ook nog even snel boodschappen doen en een taart halen want mijn mannetje is ook nog jarig. Wat zal ik hem eens als verjaardagskado geven? stoppen met het gebruik van een condoom? ;) hahaha nee, het is juli, dan moeten we deze dagen ook nog maar kunnen wachten hahaaha Moet zeggen dat ik het wel steeds lastiger vindt.
     
  14. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    heerlijk he lente, ik zit ook in niet-toonbare-kleding op de bank en inderdaad ook de lenzen uit, brilletje op, haar nog aan het opdrogen van t douche
    dus niet echt sexy :p heerlijk dat soort momenten. gewoon hangen en niks doen. Helaas geen choco erbij voor mij
    niet in huis, helaas geen snaaierij voor mij vandaag

    wij gaan morgen op familie bezoekjes en hopelijk daar in de tuin zitten en geen regen.

    tja wat ga je hem geven.. zou zeggen een kind! maar zo makkelijk is het niet :D
     
  15. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    nee, ging dat maar op bestelling haha. we hebben elkaar al wat gegeven dus hij krijgt morgen niks. het enige is dat ik hem wakker zing op bed hahaha Altijd zwoel zo'n ochtend stemmetje ;)

    het andere topic doet het trouwens nog gewoon;)
     
  16. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb heerlijk mijn slofsokken aan gedaan...
    Hoef geen lenzen meer uit te doen want heb mijn ogen laten laseren een jaar geleden :)
     
  17. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hulp nodig! Ik wil onze saaie badkamer even opleuken,
    in een kleur of thema, maar dan zonder nieuwe tegels of een kleurtje op de muren, echt met accessoires maar kom geen sites ofzo tegen zoals show je babykamer, jullie toevallig ergens gezien ? met alle verhuizers hier is die kans er wel :D
     
  18. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Dat laseren zussie, ben je er helemaal tevreden over of zijn er toch dingen waarvan je denkt hmm niet helemaal ?
    vriend wil dat al een hele tijd maar ik zie het eigenlijk niet zitten
    heb toch het idee, stel t gaat fout, ben je blind, dan maar lenzen maar hij heeft -5 dus dat is nogal wat. zonder lenzen ziet hij dus gewoon niks en bril doet ie van ze leven niet op :p
     
  19. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    ik tik meestal gewoon badkamer of bathroom in op google afbeeldingen :) dan heb ik genoeg te bekijken!
     
  20. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik heb in de badkamer een leuke nepplant en een mandje met allemaal verschillende soorten grote brokken zeep uit zo'n zeepwinkel. Ruikt altijd lekker en ziet er gezellig uit met een borstel erbij. Verder is onze badkamer ook gewoon maar badkamer. De stenen doen het meeste werk qua sfeer.

    mijn mannetje heeft 5/6 jaar geleden ook zijn ogen laten laseren. Dit was hem erg goed bevallen alleen nu is hij sinds de winter weer met lenzen begonnen vanwege de achteruitgang van zijn ogen.
     

Deel Deze Pagina