(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha Zeeb, wen er maar aan!
    Ik voel mijn hele cyclus overal krampjes en pijntjes, maar lang niet alles betekent iets of kun je ergens plaatsen.
    Het vrouwenlijf zit raar in elkaar!

    Ik ga lekker pitten... tot morgen!
     
  2. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Moguh dames!

    Ik moet zo keihard opruimen hier thuis...
    Mijn schoonmoeder komt morgen met opa en oma, en het huis is echt niet toonbaar, zeker niet nadat ik gisteren heb zitten naaien :)
    Dat wordt de komende uurtjes dus:
    - was opvouwen
    - afwas doen
    - woonkamer opruimen
    - stofzuigen
    - dweilen
    - wc schoonmaken
    Maar heb wel ff zin om schoon te maken eigenlijk.
    Om 15.30 moet het klaar zijn want dan komt mannetje thuis en gaan we naar de verjaardag van die vriendin...

    Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
     
  3. trotsemams

    trotsemams VIP lid

    20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat is een goed begin van de dag Zussie :p En dan straks blij zijn dat het gedaan is,heerlijk toch hihi

    Wij gaan zo naar een speelboerderij.Samen met m`n zus en d`r kids en m`n ouders.M`n moeder neemt ons mee omdat ze pas jarig is geweest :D

    Fijne zondag allemaal!
     
  4. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Leuk mams! Veel plezier!
    Volgens mij wordt het heerlijk weer voor de kids om te spelen!
     
  5. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zo, ik heb ook ff tijf om te tikken. Gister een hele gezellige dag gehad. Het heineken museum is niet spectaculair maar wel geinig om even door heen te lopen. Ik stond even om me heen te kijken waar de groep was, gelijk aanspraak van een Amerikaan. M´n vriend moest al lachen, ik kan jou ook nooit alleen laten;) Een rondje door de grachten was ook erg leuk.

    Nu net even het huis op orde gebracht. De was draait weer lekker en de appeltaart voor vanmiddag staat in de oven. Mannetje was gister jarig maar toen waren we er niet. Nu komt er vanmiddag even visite. Gezellig!
    nu even lekker aan de koffie met een deegbal..mmmmm:p
     
  6. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Hmmm jammie deeg!!!
    Gefeliciteerd nog met je mannetje Lente!

    Hier is stap 1 van mijn lijstje afgestreept.... de was is opgevouwen :p en dat was best veel hoor! En ik ben zelf gedouched...
    Nu maar even een boterhammetje voor mezelf maken en dan weer verder... volgende stap: de afwas en de wc!
     
  7. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dank je. succes met je al nog te doorlopen stappen! hahaha
     
  8. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Thanks meis, hahaha!
     
  9. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wij gaan een stuk lopen en daarna komt denk ik de visite. tot vanavond!
     
  10. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Jaaa vanavond ben ik in Leiden bij een vriendinnetje!
    En morgen hele dag op pad met schoonmoeder en opa en oma :)
    We gaan naar Kinderdijk en naar het Pannenkoekenhuis... haha!
    Dus ik ben er misschien morgenavond ofzo even!
     
  11. Rosemarie86

    Rosemarie86 Bekend lid

    8 apr 2011
    850
    0
    0
    hello!

    ik vind het ook wel lekker om even te poetsen in het huis:) gister woonkamer en keuken gedaan en wc boven. net boven gestofzuigd en gedweild. heerlijk!
    alleen komen er zo snel weer haren van mn hond. maar ik heb nu iets gezien, een furminator en dat schijnt goed te zijn voor minder haar overal. proberen maar!

    schoonmoeder had gevraag of we kwamen eten vanavond, maar heb niet zoveel zin eigelijk. wil lekker thuis blijven. vriend moest afgelopen dagen werken dus lekker samen thuis is ook wel fijn.

    ach wel lief, vriendlief maakte zich van de week btje druk om de kosten van een kind. zn moeder had geroepen dat kinderopvang 800 euro is per maand.
    kinderopvang is idd duur, maar ligt er ook maar net aan hoeveel dagen je doet. ik zei al je moeder wil waarschijnlijk ook oppassen en mijn ouders. dat scheelt alweer:) alleen met de onregelmatige diensten van mn vriend even kijken wat handig is. zitten miss te denken aan een gastouder, die zijn wat flexibeler qua tijden.
    hoe gaan jullie dit doen straks? ( voor degene die willen blijven werken)
     
  12. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Mijn ovutest is weer negatief :D
    Dat betekent denk ik toch dat ik nu een ei heb gehad!
    Weet niet hoe het kan... 2 eieren in 1 cyclus, of twee korte cyclussen...
    Maar ik hou mijn bannertje dan maar gewoon aan...

    Dat betekent samen met Zeeb testen over 1,5 week :)
     
  13. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jeej zussie, tegelijk testen. spannend! :)

    @roos, wij hebben een Furminator, en werkt echt supper.
    Is niet normaal wat een haar er van de hond afkomt!
    De eerste weken na het eerste gebruik heb je in huis heel veel bosjes met haar ( wij hebben een middel/langharige hond dus dan zijn het plukken ) en daarna lijkt alles verdwenen! :D
    wij gebruiken de borstel nu 1x per week/anderhalve week
    geen haar meer te zien hier in huis :D
    moet wel zeggen dat ik elke dag stofzuig en 3x per week dweil
    want loopt ook wel eens zand/gras etc mee binnen
    maar voor de furminator zag je elk moment van de dag wel wat haren en nu niets meer. heerlijk!
    is het geld meer dan waard :D ding kost wel iets van 40 euro
     
  14. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Is dat een tondeuse of een borstel voor die hond? Als ik plaatjes op interent bekijk dan ligt er zoveel haar dat eht wel een tondeuse lijkt haha

    Rosemarie, over het aantal dagen werken hebben wij ook al een tijd geleden nagedacht. Mijn mannetje is door de weeks 1 dag vrij. dan werkt hij wel in het weekend nog 2 uurtjes. Hij kan dan dus zelf 1 dag voor de kleine zorgen. Ik wil of 3 of 4 dagen gaan werken. Dat is maar net hoe we willen leven. het kan allebei maar met 4 dagen leven we ruimer. Wij zijn sowieso gebonden aan een kdv omdat mijn ouders en die van hem niet gaan oppassen. Tenminste, over zijn ouders weet ik het niet zeker. Maar vandaar dat de keuze tussen 3 of 4 dagen werken ligt voor mij. Ik vind het met 4 dagen heerlijk dat ik toch op mijn werk nog een eigen groep kan draaien. Maar ja, dan ben je wel weer meer opvang kosten kwijt.
    we moeten het tegen de tijd dat we zwanger zijn maar vragen aan mijn schoonmoeder wat ze wil, dan kunnen we daadwerkelijk de knoop doorhakken.
     
  15. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha een borstel :D anders zou je een (bijna) kale hond krijgen hahah
     
  16. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Even wat anders he...
    Die vriendin van mij die jarig is.... die heeft een vriend (N) die de hele tijd seksistische opmerkingen naar mij maakt als zij niet in de buurt is. Of hij gaat op een nogal uitdagende manier zijn shirt omhoog doen om zijn buik te laten zien ofzo (zij zit in het leger dus is vrij gespierd).
    Vorige keer was het zo erg, dat ik de dag erna gebeld werd door een ander vriendinnetje van mij. Want haar vriend (E) was helemaal boos geworden op de terugweg naar huis omdat hij vond dat (N) echt te ver was gegaan en echt heel onbeschoft tegen mij had gedaan. Die had het blijkbaar gehoord :p

    Meestal negeer ik het maar een beetje, ga er niet echt op in.
    Maar eigenlijk moet ik er een keer wat van zeggen... alleen dat durf ik natuurlijk weer niet goed. Vind het ook zo lullig voor die vriendin, zal je vent maar wezen...
    Maar vandaag gaat mijn eigen mannetje mee dus hoop dat het meevalt straks, want ik kan er dan echt een beetje tegenop zien om te gaan...
     
  17. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wat lastig zussie,

    doet hij dit bij meerdere dat je weet , of alleen bij jou ?
    en denk je dat het gewoon voor de fun is of dat het stiekem toch wel iets serieus is omdat hij een oogje op je heeft.
    lastige situatie hoor, maarja voor je vriendin is het eigenlijk nog erger als ze van niets weet van hoe haar vent doet
     
  18. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik kan me voorstellen dat je er een beetje tegenop ziet. Ik zou er ook gewoon wat van zeggen als hij het weer doet. Mannen die een mooi barsie hebben hoeven dat niet te pas en te on pas laten zien. Maar het scheelt, als je zwanger bent zal hij het vast niet meer doen ;) Dat is dan weer het voordeel haha

    Wat een lekker dagje dit. De tuin is ook alweer bijna klaar. De druif hangt weer netjes langs de schutting en ik heb hem gekrent. Er groeien dit jaar echt heel veel druiven aan! Dat wordt genieten in sept/okt! Nu maar wachten op de visite. zal de taart alvast maar aan gaan snijden.
     
  19. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    o even een vraag, heb gisteravond verse worst uit de vriezer gepakt om vanavond te eten
    alleen nu belde er net vrienden of we mee gaan een hapje eten.
    gezellig natuurlijk.

    maar kan ik dat vlees morgen nog eten ?
    ligt al vanaf het uit de vriezer is in de koeling maar weet zulke dingen nooit doet..
     
  20. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Als je het morgen dan eet, dan kan dat wel. het duurt vaak toch een tijd voordat die dingen ontdooit zijn. Ik zou de gok wel durven wagen.
     

Deel Deze Pagina