(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    @ Zeeb: als het in de koelkast ligt kun je het morgen gewoon eten hoor! Duurt inderdaad wel even voor die dingen ontdooit zijn, zeker in de koelkast.

    Naar mijn weten doet hij het alleen bij mij. Wat ik ergens ook wel begrijp... want er zitten een paar pittige tantes tussen waar je het niet eens hoeft te proberen, een paar waar hij zich waarschijnlijk niet toe aangetrokken voelt ;) en eentje die al twee kinderen heeft, haha. Ik ben wel het makkelijkste slachtoffer denk ik...
    Misschien is het een beetje een 'cultuurverschil' ofzo. De mannen van mijn andere vriendinnen zijn allemaal vrij serieus, en ook wat ouder. Hij is de jongste maar ook nog een beetje een 'rokkenjager' zegmaar.
    Ik weet niet of hij het voor de grap doet, maar als je dat elke keer voor de grap naar dezelfde persoon doet dan is het een beetje vreemd toch?
    Ik snap ook niet waarom hij het doet... geloof niet dat hij iets te kort komt bij zijn vriendin :p is een hardstikke leuk en mooi meisje. Vind het ook echt sneu voor haar... maar ga het niet tegen haar zeggen hoor. Ik probeer er wel een keer wat van te zeggen tegen hem zelf. Als hij maar niet aan me gaat zitten ofzo... vind het echt een beetje een engerd.... wat dat betreft ben ik wel blij dat die andere jongen het een keer gehoord heeft, weet ik dat het niet alleen aan mij ligt...
     
  2. Rosemarie86

    Rosemarie86 Bekend lid

    8 apr 2011
    850
    0
    0
    @ zeeb: beter dat de furminatior goed werkt. heb hem op marktplaats gezien voor 11,50:)

    @ zussie 2 eieren in een cyclus zou wel mooi zijn;) dubbel kans! maar ik denk toch meer 2 kortere cyclussen dan toch?

    en irri van die jongen!

    @ lente: ja wij zijn er over aan het denken, en als ik zwanger ben maar de knoop doorhakken.
     
  3. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Ik hoop twee kortere cyclussen :) want dan issie de volgende keer misschien weer kort!
    Maar dan kan ik de positieve test van 8 juni weer niet plaatsen... dus weet niet!
     
  4. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    @ Roos: mannetje werkt nu 4 dagen en ik 3. Denk dat we dat zo houden. Dan is er nog voor 2 of 3 dagen opvang nodig. Schoonouders wonen te ver weg, en mijn ouders werken zelf nog en hebben 5 kinderen dus is geen beginnen aan om op te passen op een vaste dag in de week. Wij werken ook beide onregelmatig, maar we kennen al 2 echtparen uit de kerk die mogelijk op kunnen passen. 1 is echt gastouder, en de ander kennen we gewoon heel goed, en die past ook op haar eigen kleinkindjes en heeft al gezegd dat we de kids maar moeten brengen als het zo ver is :) we zien wel!
     
  5. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Ik ga er vandoor!
    Fijne avond meiskes!
     
  6. Yara89

    Yara89 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey girls!

    Nou ik heb alles weer bij gelezen, maar het is hier weer ouderwets gezellig geweest, waardoor ik niet meer overal op reageer;)

    Zussie; Zuur van je test:( Nu maar weer ff afwachten dan.. Balen zeg.
    Wel een leuke zak die je gemaakt hebt! Heb het al meer gehoord dat tafelzeil echt leuk is om mee te werken.

    Mams; Leuk dat je weer terug bent!

    Ik moet jullie gaan teleurstellen meiden, we hebben het niet voor elkaar gekregen om foto's te maken:( Kan ze dus niet laten zien. Wel een foto van de jurk die mn moeder gekocht heeft, die zal ik morgen ff plaatsen:D Ik heb een hele mooie jurk uitgezocht, maar nog niet gekocht, kost 1600 euro:O Dus moet er echt nog even goed over nadenken. Ga binnekort ook nog bij een andere winkel kijken waar een vriendin haar jurk voor 500 euro gekocht heeft.. Zal morgen mn best doen om het catalogusplaatje van mn jurk te vinden.. Ben er al helemaal verliefd op:D

    Verder heb ik een behoorlijk druk weekend gehad, allemaal feestjes enzo, en gelukkig vandaag helemaal niks:D Ga vanavond wel ff naar mn ouders, want mn broertje komt na 5 weken terug uit Tenerife:D
     
  7. trotsemams

    trotsemams VIP lid

    20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Wat een super weertje vandaag he,we hebben het de hele dag volgehouden bij de speelboerderij.Kids lekker spelen en wij op het terras :D

    Huh,een furminator?Ook voor katten? Minder haren? Werkt echt? We hebben 1 poedel,die verliest echt geen haar.Maar nog een hond die 2x paar jaar grondig haar verlies heeft.
    En de katten,dat zijn echt 2 haarballen :p Ik ga zo even googlen!

    Yara,ben benieuwd naar de foto.Trouwjurken zijn echt duur he.Eigenlijk te idioot voor woorden,voor maar 1 dag.Als je al helemaal verliefd bent op die ene jurk,dan ga je vast niets anders mooi vinden (zo werkt dat bij mij tenminste hihi).
     
  8. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    volgens mij hebben ze ook speciale voor katten hoor
    die zijn dan wat smaller, want die ik heb is zo'n 10 cm breed
    beetje zielig om dat over een katje heen te halen :D

    wij hebben het gekocht bij zooplus.nl
    echt een top product , raad m iedereen aan

    zou het bijna zelf kunnen gaan verkopen zo blij ben ik ermee hahaha
     
  9. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zal dat ook kunnen voor katten dan? dan houd ik mijn oren ook open voor volgend jaar haha
     
  10. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ahhh ik was te vroeg met mijn uitspraak haha
     
  11. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Kon je geen filmpje vinden met een leuker achtergrond geluid, hier versta ik niks van hahaha ;):p
     
  12. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    o hahaha ik had mijn geluid niet eens aanstaan :D
    dus geen idee, het ging ook om het beeld he :p
     
  13. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    he lente zie dat jij volgens planning morgen je ei hebt,
    voel je al wat ?
     
  14. trotsemams

    trotsemams VIP lid

    20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    hmm,dat klinkt wel goed zeg.Ga meteen bij zooplus kijken,onze haarbal kat is ongeveer net zo groot als ons hondje :p Maar ik zal eens kijken wat de echte verschillen zijn :D
     
  15. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Neuh, merk helemaal niks aan mijn lijf. De vorige maand was ik tussendoor nog wat bruin slijm verloren maar dat heb ik deze keer ook niet gehad rond die tijd. Echt, ik merk geen verschil met of zonder pil. Ik dacht net wel op de wc...zou leuk zijn als het deze maand eerder komt, beginnen we ook eerder ;) vooral nu een vriendin van ons ook zwanger is haha
     
  16. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Maaruh, zie dat jij je cyclus hebt ingekort? Doe je dit doordat je je eisprong weet? ik weet niet wanneer mijn eisprong is, dus deze laat ik atlijd mooi zo staan op de banner.
     
  17. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja inderdaad. en hoe korter de cyclus hoe meer kans! :D
    wij hadden het er straks nog over of het deze maand gelukt zou zijn maar we denken allebei van niet.
    zo grappig hoevaak je het er ineens over hebt op een dag.
    vriend vroeg al of er ook een moment is dat ik er niet aan denk
     
  18. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik heb nog steeds momenten dat ik er niet aan denk. Dat zijn dan wel momenten dat ik bezig ben of drukte om me heen heb. Op mijn werk gaat het dus goed. Ik ben dan ook heel benieuwd als wij gaan klussen (dat is dus op vakantie) of ik het dan ook los kan laten. Juist dan heb ik alle rust aan mijn hoofd hahaha
     
  19. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja heb m aangepast na aanleiding van de positieve ovu testen,
    dan weet ik wanneer ik volgens die plannen weer ongesteld moet worden, of eventueel overtijd zou zijn
    maar kan goed dat het niet zo is, heb deze keer geen eisprong gevoelt
     

Deel Deze Pagina