Endometriose en kinderwens...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door akstra, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. akstra

    akstra Actief lid

    26 jul 2011
    215
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

    toch maar besloten mijn verhaal hier te doen.
    Ik ben nu 27 1/2, zo'n 3 jaar terug is na jaren van pijn endometriose geconstateerd. Wat volgde zijn vele ziekenhuisbezoeken, zware hormonen en 2 operaties. De laatste in april dit jaar. Hierna moest het beter gaan, in het begin was dit ook wel zo maar sinds augustus lijkt de ellende weer opnieuw te zijn begonnen. Heb weer veel pijn, krijg weer bloedingen etc. Door alle ellende van de afgelopen jaren ben ik geen relatie aangegaan en was ik ook niet echt op zoek. Toen in 2008 de diagnose werd gesteld werd mij ook al snel verteld dat ik door hormonen in de overgang zal worden gehouden en dat als ik kinderen wilde dit het beste voor mijn 30ste kon. Misschien dat ik daarna nog wel kansen heb maar de kans wordt telkens kleiner. Maar het kan ook zo wezen dat het al helemaal niet meer gaat lukken!

    Ja en nu komt het.... ik wil al kinderen sinds ik jong ben. Ik kan me geen leven voorstellen zonder een kleine van mezelf. Denk er al heel lang over na om het alleen te doen, want stel dat je niet een leuke man tegenkomt. En als je die wel tegenkomt... kun en wil je dan binnen een jaar aan kinderen beginnen? Ik heb voor mezelf besloten dat ik voor volgend jaar december een keuze maak en informatie inwin, maar nu zou graag in contact willen komen met vrouwen die ook endometriose hebben en met een kinderwens zitten, alleenstaande vrouwen die het traject zijn gestart etc. of een ieder die hier op wil reageren of raad/tips kan geven!

    Groeten, Akstra
     

Deel Deze Pagina