Dance Valley!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Angela2009, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela2009

    Angela2009 Niet meer actief

    Gaan er nog mama's van dit forum naar Dance Valley?!
    Laten we even met zijn allen een zonnedansje doen dan, want de weersverwachtingen zijn nog niet al te best.
    En anders wordt het modder stampen ;)

    Tot zaterdag!!
     
  2. petrabr

    petrabr VIP lid

    6 okt 2007
    8.000
    0
    0
    zuid holland
    ik zeg, doe platte schoenen aan met veel grip, hoe vaak im daar niet mensen onderuit heb zien glibberen, is zo rot om te zien.

    ik wens je heel veel plezier. Ik ben zelf jarenlang gegaan en sinds 2 jaar helemaal over naar de lowlands/pinkpop feestjes
     
  3. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    ja ik ga ook (zoals altijd) Doe mijn poncho maar in de tas want idd ziet het er niet best uit!
     
  4. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik ben nu al 2 jaar jamer genoeg niet gegaan en dit jaar weer niet. wil echt weer heen. ben dat jaar met veel regen de eerst keer van het slapen ook geweest. wat een feest. had twee van die regen dingen aan. en dan oude laarsen en gaan met die bannaan
     
  5. piemie

    piemie Fanatiek lid

    28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik zou ook wel willen!!!! Helaas moet werken, veel plezier jullie!
     
  6. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    ik ben in al die jaren 1x niet geweest, twee jaar terug want toen was ik 7.5 maand zwanger
     
  7. Angela2009

    Angela2009 Niet meer actief

    Vorig jaar was mijn 1e Dance Valley en was zo top! Dus dit jaar weer van de partij. Ben er vanaf het begin tot het eind want we gaan met een bus.
    Heb er zo'n zin in....kan niet wachten!

    En heb een poncho klaarliggen, trek laarzen aan en verder gewoon makkelijke kleding. Kom er tenslotte niet om een modeshow te lopen dus ga er niet te lang over nadenken.

    Maar het terrein schijnt er goed uit te zien en eigenlijk geen blubber, dus hopen dat er morgen niet teveel regen valt. Maar dat mag de pret niet drukken.

    Sidmick, tot morgen dan ;) (tussen 60.000 man)
     
  8. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ich bin dabei!!! Onwijsssss veel zin in!

    Eigenlijk zouden we daar een zwangerschapspagina-meeting moeten doen ;)
     
  9. Angela2009

    Angela2009 Niet meer actief

    eigenlijk wel....:D alleen ben ik in hogere sferen dan dus loop er iets anders bij dan normaal! hahaha
     
  10. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    hahaha...ik ook hoor... mijn zonnebril gaat in ieder geval niet af morgen :D
     
  11. Angela2009

    Angela2009 Niet meer actief

    Die van mij ook niet, al regent het zo hard die blijft op!!
    Dus als je iemand in de regen met een zonnebril op ziet dan ben ik het....hahaha! Uuuh zal vast niet de enige zijn ;)
     
  12. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    En ladies...lekker gemodderworsteld gisteren? ;)

    Ik heb genoten!! Ondanks het vreselijke weer en de blubber.
    Was wel blij dat ik mijn stamplaarsjes aan had :D
     
  13. Angela2009

    Angela2009 Niet meer actief

    Wat was het een heerlijk feestje....vanaf het begin tot het eind geweest en heb veel in de modder staan stampen maar dat mocht de pret niet drukken!

    's avonds toen de zon eindelijk doorbrak bij de main gestaan en rond half 11 richting de uitgang.

    Volgend jaar gewoon weer van de partij alleen hoop ik dan op beter weer natuurlijk. Gelukkig was de temperatuur wel goed!
     
  14. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik stond ook bij de mainstage aan het eind... ben flink uit mijn dak gegaan toen! Heerlijk.
    Alleen dansen op een helling is dodelijk voor je voeten...zelfs mijn teennagels deden pijn toen ik thuiskwam :$
    Om half elf weggaan is trouwens wel verstandig geweest... wij gingen om elf uur weg, tegelijk met de hele meute, en we hebben er ruim een uur over gedaan voordat we eindelijk op de grote weg zaten.
     
  15. 4days

    4days Niet meer actief

    Was graag gegaan! Helaas een beetje lastig aangezien ik in de 9e maand zwanger ben. :D Maar wie weet volgend jaar!
     
  16. Angela2009

    Angela2009 Niet meer actief

    Nou onze bus vertrok pas om 12 uur maar dat was een andere parkeerplaats dan gewone auto's dus wij konden gelijk wegrijden om 12 uur. Nergens last van gehad!

    Maar heb ook heel de tijd op die helling gestaan bij de main en had eerlijk gezegd geen last van mijn voeten, meer van spierpijn in mijn benen nu en last van mijn rug maar dat had ik daar ook al.

    Ach het was het allemaal waard :D
     
  17. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    Wat was ik blij met mijn kaplaarzen zeg!!!!
    Heb me best vermaakt maar vond het wel anders dan anders
     
  18. Angela2009

    Angela2009 Niet meer actief

    Was het ook en dat komt gewoon door het weer.
    Vorig jaar alleen maar bij de de main gestaan omdat het toen stralend mooi weer was, maar nu stond iedereen in de Showtek tent dus ja was gewoon ff anders.
    Had gelukkig een poncho bij me en mijn laarzen aan.

    Snap nog steeds niet dat sommige meiden op hun hakken naar zo'n feest gaan :( lopen erbij of ze een modeshow moeten lopen.
     

Deel Deze Pagina