Over 3/4 dagen NOD, weet ik nu al niet zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Blaak, 1 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaak

    Blaak Niet meer actief

    Hallo

    Even een vraagje want ik weet het even niet meer.
    Mijn NOD is over 3/4 dagen (woensdag of donderdag dus).
    Ik heb de laatste 4 dagen (laatste vandaag) sóchtends ovulatietesten gebruikt om te kijken of ze donkerder werden. Dit werden ze helemaal niet, wel een gewoon licht streepje op iedere test.
    Ook heb ik een vroege zwangerschapstest gedaan eergister en daar zag ik een heeeeeeeeel licht streepje maar dat kan ook een indrooglijntje zijn denk ik.
    Vandaag een dipstick ZWT gedaan en zo negatief als ik weet niet wat.

    Nu geef ik de moed een beetje op, terwijl ik wel kleine buikkrampjes kreeg vanaf eergister ofzo af en toe. En Voel me al de hele week extreem moe. Een paar kleine symptoompjes zijn wel aanwezig dus.

    Kan ik er nu vanuit gaan dat ik gewoon weer lid van het rode kruis ga worden(ongesteld dus..)?

    Of zijn er ook mensen die dit ook een beetje hebben meegemaakt of soortgelijks en toch zwanger waren?

    Ik dacht dat die ovulatie testen donkerder moeten worden (ik heb het merk CB dus wel goed dacht ik zo. Of is dat later pas bij NOD ofzo dat ze pas donkerder worden?

    Ik hoor het graag van jullie!

    Groetjes, Mandy :rolleyes:
     
  2. Deebie

    Deebie Bekend lid

    29 sep 2008
    831
    0
    0
    tsja dat kan ik niet zeggen, helaas zul je, net als mij en vele andere met mij, geduld moeten hebben en nog even moeten afwachten.
     
  3. tearke

    tearke Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    je kan nog steeds positief testen hoor!je zit nog maar pas drie dagen voor je nod?kan zeker nog!succes!
     
  4. Blaak

    Blaak Niet meer actief

    Ja ik hoop het echt, want bij mijn andere twee kindjes testte ik ook wel 3/2 dagen vroeg positief (ZW.test.) En dit keer niet, ik ben erg benieuwd. Nog meer mensen die dat hebben meegemaakt?
     
  5. Vlinder23

    Vlinder23 Lid

    30 nov 2008
    9
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik moet deze week eigenlijk ook ongesteld worden en heb net als jij wat krampen af en toe.... Ik wacht nog even af met de test tot dat ik eventueel over tijd ben. Wij zijn eigenlijk net bezig, dus zou niet met zekerheid kunnen zeggen of je nu al kan testen...

    Ik hoop in ieder geval voor je dat het gelukt is....
     
  6. loesie22

    loesie22 Fanatiek lid

    29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Ik had dat ook!
    een paar dagen voor mijn NOD getest met een zwangerschapstest ( nog nooit een ovulatietest gebruikt) en daar was een licht streepje op te zien!
    en ik was dus zwanger!
     
  7. Blaak

    Blaak Niet meer actief

    En voor de mensen die ook ovulatietesten hadden gebruikt voor NOD, wanneer voor NOD was dat en waren ze toen positief/negatief?
     
  8. Blaak

    Blaak Niet meer actief

    Iemand? :(
     
  9. Blaak

    Blaak Niet meer actief

    Helaas, vandaag toch ongesteld geworden
     
  10. Sjanienu1

    Sjanienu1 VIP lid

    6 sep 2008
    6.495
    0
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Balen meid! Heeft je lichaam je toch weer voor de gek gehouden... :evil:
    Op naar de volgende ronde!

    Liefs
     

Deel Deze Pagina