Biker boots Supertrash

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Heeft iemand deze laarzen, en hoe vallen ze? Ik sta op het punt om ze te bestellen maar ik twijfel over de maat... Retourneren is voor eigen kosten en op eigen risico dus ik heb liever meteen de goede maat :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,3 KB
      Weergaven:
      13
  2. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zulke laarzen hebben ze ook gewoon bij Van Haren staan. Misschien eens in de winkel gaan kijken en passen? Is alleen vast niet van hetzelfde merk ;)

    Edit: Maar wel € 100,- goedkoper! :$
     
  3. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb ze! Gewoon in mijn eigen maat (en ze lopen echt heerlijk ;))
     
  4. SDonya

    SDonya Niet meer actief


    Heb je precies dezelfde chiggy?

    Aawh dat klinkt goed :D
     
  5. SDonya

    SDonya Niet meer actief


    Ik wil graag echt leren laarzen en geen imitatie maar bedankt voor het mee denken
     
  6. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
  7. SDonya

    SDonya Niet meer actief



    Ooo ze lijken er heel erg op dus ik hoop dat de maat dan ook overeen komt... Ga ze zometeen bestellen dankjewel
     
  8. Steph80

    Steph80 Bekend lid

    26 apr 2012
    881
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze zijn gaaf! Baal nu nog als een stekker dat ik een zelfde soort model een paar maanden geleden niet heb besteld, toen stonden ze voor 50 euro op de ST website. Ik heb een ander model (matsuko) en die vallen ook precies goed.
     
  9. Lottie

    Lottie Actief lid

    23 jan 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Ik heb ze ook zelfde model heb ze al 2 jaar en ze lopen nu nog heerlijk en draag ze bijna elke dag!
     
  10. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    Ik heb ze. Ook gewoon in.mijn eigen maat
     
  11. SDonya

    SDonya Niet meer actief


    Ik weet niet welke maat je hebt? Ik had deze op een website gezien en er stond sale bij maar ze stonden te koop voor 179,95. Ik heb die winkel gewoon gebeld en gevraagd hoe het kan dat hun sale duurder is dan de oorspronkelijke prijs op de ST website zelf:p Ze hebben de prijs op hun website nu verlaagd naar 99,95 dus mocht je ze echt nog willen dan kan ik je de website wel pben ;) het is niet zon koopje als 50 euro maar 100 euro voor leren laarzen vind ik ook best een goede prijs :)
     
  12. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    leuk om te lezen dat iedereen ze lekker vind lopen! ik ben al zo lang op zoek naar stoere maar toch simpele laarzen die je even snel onder een simpele outfit kan aantrekken! kan niet wachten tot ze binnen zijn! :)
     
  13. Meral

    Meral Fanatiek lid

    1 mrt 2014
    1.101
    604
    113
    Ik heb ze ook, en ze lopen echt superlekker. Dus doen zou ik zeggen!
     
  14. Tweedeopkomst

    Tweedeopkomst Niet meer actief

    Whaaaaa heb ze ook besteld.. (terwijl ik net nieuwe laarsjes heb) rest van de maand dus op een houtje bijten! Maar voor €99,95 kon ik ze niet laten staan
     
  15. SDonya

    SDonya Niet meer actief


    Leuk! Veel plezier ook ermee :)
     
  16. Steph80

    Steph80 Bekend lid

    26 apr 2012
    881
    0
    16
    NULL
    NULL
    O dat is lief, dank je, maar ik heb zoveel schoenen gekocht de laatste tijd dat ik even rustig aan moet doen :D
     

Deel Deze Pagina