Bikini met een bol buikje?? wat vinden jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Butterfly03, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

    Bloemmm VIP lid

    31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Boeiend wat iemand anders vind, als jij het aan wilt trekken trek je het lekker aan :D
     
  2. Female

    Female Niet meer actief

    Ik zou het wel aandoen, maar toch mn buik inhouden ;) (dat doe ik sowieso al)
     
  3. Suzie83

    Suzie83 Niet meer actief

    Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet doe.

    Ik ben spierwit en heb wel redelijk wat overgewicht. Ben daar zelf onzeker over en vind het er niet uit zien.

    Maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als een klein buikje. Daar moet je lak aan hebben. En als je het wel vervelend vind, dan houd je je buik toch in?
     
  4. Feilo09

    Feilo09 Fanatiek lid

    31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ik heb deze vakantie wel gewoon in een bikini rond gehobbeld!
    Voelde wel een beetje gek moet ik zeggen, maar ik probeerde er gewoon lak aan te hebben. Het zat ook meer tussen mijn oren, want niemand die me gek aankeek ofzo ;)

    Dus ik zeg lekker doen hoor!
     
  5. Angela2009

    Angela2009 Niet meer actief

    Moet eerlijk zeggen dat er ergens wel een grens is vind ik. Maar met een klein buikje kan een bikini gewoon.
    Vind het altijd apart als te dikke meiden/vrouwen zich wurmen in kleding die niet echt voor hun figuur bestemd is.
    Wel respect voor de vrouwen die er schijt aan hebben maar toch snap ik het niet waarom er te strakke truitjes of leggings aangetrokken moeten worden terwijl dat eigenlijk niet bij het figuur past.
     
  6. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Je moet je ook niet in kleding wurmen die 3 maten te klein is, maar ik zie niet in waarom vrouwen met een maatje meer geen bikini kunnen dragen ... er zijn genoeg bikini's voor grotere maten die heel mooi zijn.
     
  7. Ja maar goed, waar ligt dan de grens 'grote maat'. Ik vind dat je met een klein buikje en maat 40 geen 'grote maat' hebt.. ;)

    Ik zou met mijn maat 48/50 van m'n leven niet in een bikini gaan lopen op het strand. Ik vind het niet zo nodig dat iedereen m'n vetrollen kan tellen. En als ik iemand zie die dat wél doet vraag ik me eerder af of diegene 'het' zelf dan niet begrijpt, dan 'Wauw, wat tof dat ze schijt heeft aan iedereen!'
     
  8. mora27

    mora27 VIP lid

    25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou dat gewoon doen, tenzij jij je er ongemakkelijk bij voelt.. wat een ander denkt zou mij weinig uitmaken hoor....

    ik heb ook nog iets een buikje wat weer wat strakker moet worden... vorig jaar liep ik met een hoogzwangere buik rustig in een bikini... nu een jaar later moeten er nog ongeveer 3 kilootjes vanaf en weeg ik weer 68 kilo... maar het boeit me niet wat een ander denkt als ik straks in mn bikinie loop....
     
  9. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Wat zou die persoon dan niet begrijpen? Ik heb een maat 48/50 en ik loop gewoon in een bikini hoor. Eentje die past, waar geen vetrol overheen hangt en waar ik me goed in voel.
     
  10. marijke2

    marijke2 Actief lid

    27 mrt 2009
    466
    0
    0
    ik heb het zelfde probleem ik wil wel bikini aan maar durf niet zo goed meer een takini leek mij ook wel wat allen ik zit met me buik en me benen ik ben bang dat ik te dikke bennen heb.
    maar zal wel tussen me oren zitten,.
     
  11. miffy11

    miffy11 Niet meer actief

    heb altijd een buikje gehad, maar gewoon in bikini. kan je wel wat adresjes geven waar je gegarandeerd de slankste bent ;)

    dit jaar voor t eerst een tankini, maar dat heeft meer te maken met mijn oh zo mooie rode tijgervelletje :(
     
  12. Dan ben je waarschijnlijk 1 van de weinigen met maat 48/50 die alleen de 'zwemband' vetrol heeft :D Als je die weg kunt werken met het broekje van de bikini is er natuurlijk niets aan de hand. Meestal heb je ze, als je die maat hebt, ook op het buikgedeelte waar een bikini níét komt.

    En wat die persoon dan niet begrijpt? Dat ze compleet voor lul loopt, het er niet uit ziet.. ;)
     
  13. Daan78

    Daan78 VIP lid

    25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik vind het fantastisch dat mensen met een maatje meer schijt hebben aan anderen en zich gewoon in bikini vertonen.

    Ikzelf ga al jaren niet meer naar het strand (ok, vorig jaar wel, maar toen was ik hoogzwanger), een jurkje alleen in huis en voor de rest laat ik mijzelf afzien in een lang broek en wijde kleding.

    Niet leuk voor een ander en al helemaal niet leuk voor mijzelf, dus ik ben veroordeeld tot binnenshuis zijn of buiten met veel kleren aan.

    Maar nogmaals, ik zou willen dat ik kon denken als een ander bijv. 'dan kijken ze maar de andere kant op'. LIjkt me namelijk heel rustgevend en een stuk koeler :D
     
  14. Feilo09

    Feilo09 Fanatiek lid

    31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    In een badpak zou je die rolletjes dan ook wel zien. En wat dan nog? Iedereen heeft toch het recht om lekker te zwemmen of op het strand te liggen met dit weer? En de een vind een bikini lekker zitten, de ander voelt zich prettiger in een badpak.
     
  15. Oh tuurlijk, iedereen heeft dat recht, ik zeg ook niet dat het verboden moet worden. Maar TS vraagt 'of jullie dat zouden doen', en ik zou dat, met échte grote maten, absoluut níét doen.
     
  16. mora27

    mora27 VIP lid

    25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    weetje er zijn altijd mensen die wel wat te oordelen hebben over hoe je eruit ziet.... daar doe je niks aan... het is de kunst om het jezelf niet zo moeilijk te maken door gewoon te doen waar je zin aan hebt... je vrij voelen in dat soort dingen... en als je echt zo baalt van jezelf dat je zo dik bent zou ik proberen af te vallen... ook dat is moeilijk maar het loont wel!!! ik was na mijn 2e zwangerschap bijna 85 kilo! nu ben ik alweer 72 kilo.... ben erg lang en heb mijn lichaam al weer aardig in oude staat :p maar ook dat ging niet vanzelf!
     
  17. noukie89

    noukie89 Niet meer actief

    het intreseert mij ook net hoor ik heb ook altijd bikini aan en ik schrik soms wa voor mormels er dan nog lopen zo kwam ik vorige wek een meid tegen nou ik denk dat ze rond de 160 kilo was met een veel te kleine bikini
     
  18. Moonfairy

    Moonfairy VIP lid

    12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Amen! schijt hebben aan anderen!;)
     
  19. Angela2009

    Angela2009 Niet meer actief

    Ja diegene begrijpt het dan gewoon niet. Vind dat er ergens voor jezelf een grens moet zijn, oke ik ben te dik en dit kan gewoon niet!
    Maar ja sommige vrouwen zien het denk ik niet ofzo als ze een te kleine bikini of te strak truitje aantrekken waar je alles inziet.

    Maar ik heb makkelijk praten want heb zelf maatje 32/34 en een strakke buik maar ik vind het van sommige vrouwen gewoon te ver gaan met hun kledingkeuze als je het figuur er niet voor hebt.

    En dat is trouwens ook met vrouwen van 50 die zich kleden als een meid van 20. Dat kan gewoon niet meer!
     
  20. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.733
    410
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik vind het heel persoonlijk. Ik zelf doe het niet, maar ik voel me er zelf gewoon niet prettig bij. Voor m'n zwangerschap had ik maatje 38, nu 42 mede door een schildklierprobleem :) Ik heb gewoon nog moeite met m'n "nieuwe"' lichaam en draag geen bikini meer, maar een tankini. Bij de tankini zit ook een rokje, dus die verhullen m'n bovenbenen iets. Ik heb ook een badpak met rokje en daar voel ik me ook prettig in.

    Als jij je prettig voelt in een bikini, dan moet je dat gewoon doen. Je moet inderdaad eens om je heen kijken. De meeste mensen hebben er "schijt" aan hoor ;)
     

Deel Deze Pagina