Bikini met een bol buikje?? wat vinden jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Butterfly03, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

    FairyLaughs Niet meer actief


    Door mensen zoals jou Schamen vrouwen met een maatje meer zich dus om in bikini op het strand te liggen !! ..
    mensen zoals jou die dus heel opvallen gaan staan staren, en roddelen over die wat dikkere persoon, en dat terwijl ze zich misschien al heel onzeker voelt..

    bah wat heb ik een hekel aan zo'n mensen.. mensen die een ander persoon niet in hun waarde laten..

    Dikke vrouwen willen ook lekker in hun bikini kunnen rondlopen op het strand. gaan zonnen.. Bruin worden... Want ja, thuis ziet hun partner ze ook naakt en willen ze er ook mooi uitzien...

    ze willen niet omdat mensen zoals jij het belachelijk uit vind zien, in een zwempak op het strand rondopen en zonnen.. en dan koken van de hitte van het zwempak... !!!

    ik heb ook maat 48/50.. een tijgervel op m'n buik,.. en ook vetrolletjes ja !.. maar wat maakt het uit !.. als ik mijn kleding aan heb, of een zwempak zien ze ook dat ik dik ben.. dusja dan zien ze het ook maar als ik m'n bikini aan heb...

    laat mensen lekker in hun waarde..
     
  2. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    sja, dat zegt dan meer iets over jou dan over die andere persoon ...

    Het is jammer hoor, dat meer mensen zich zo uitlaten over hoe een ander eruit ziet. Wat maakt het uit dan?

    Ik kom net terug van een strandvakantie in Portugal en ik kan je vertellen dat de dames met een buikje (groot en klein) veel meer vertegenwoordigd zijn als de dames die een strak buikje hebben ... vrouwen komen (gelukkig) in alle maten en soorten :D

    Overigens vind ik het een ander verhaal als je je als vrouw ongeacht de maat in stelselmatig te kleine kleren lopen. En dat geldt ook voor de vrouw met een maatje 38/40 die zich proberen te proppen in een maatje 36/38. Maar dat heeft totaal niets te maken met hoe groot je bent ...
     
  3. Opening

    Opening Niet meer actief

    Ik ben het helemaal met fairylaughs en suzy eens.

    Ben ook niet echt dus maar ook niet echt dik. Heb bovenkant maatje 38 en broek maat 40/42. Ik heb ook een tankini gekocht voor dezomer. Normaal ga ik nooit te zwemmen omdat ik denk dat andere mensenkijken maar die kleine vindt het zo leuk het water en alles dus heb mezelf voor genomen om ook schijt aan andere te hebben haha. Ik heb ook dikke benen maar daar schaam ik me niet voor ik schaam me ervoor dat ze zo wit zijn enook niet bruin zijn te krijgen maar TS je moet doen waar je je goed bijvoelt en als je goed om je heen kijkt zie je dat het altijd erger kan.
     
  4. fafje

    fafje Niet meer actief

    lekker aantrekken!!! als je je echt onzeker voelt, kan je toch altijd een pareo omslaan als je gaat lopen of opstaan oid...
    Er zijn altijd mensen met nog bollere buikjes hihi...
     
  5. maartjecyprus

    5 mei 2010
    96
    0
    0
    photographer
    cyprus
    echt wel gewoon doen... ik liet mijn zus vanuit nederland tankini's meenemen... nou.. het moment dat ik het aanhad op het strand dacht ik.. je bent gek.. je hebt een bolle buik.. dus laten zien!.. en dat deed ik, gewoon mijn oude bikini's aan en het zit heerlijk en tuurlijk heb je bekijks maar dat doet me niet meer.. alleen met baby in buik in de zon liggen doe ik niet.. ik zal even een foto bijvoegen van mijzelf in bikini met 5 maanden...
    Bekijk bijlage 82914
     
  6. lydia1986

    lydia1986 VIP lid

    16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ze bedoeld geen zwangerschapsbuikje volgens mij ;)
     
  7. maartjecyprus

    5 mei 2010
    96
    0
    0
    photographer
    cyprus
    nee dat las ik ook al... maar er zijn ook zat vrouwen die geen bikini aandoen vanwege zwangerschap... ik vind dat iedereen gewoon lekker moet doen wat je wilt.. idd schijt hebben aan de wereld..ja toch.. het gaat om jou.. maar als jij je zelf erg onzeker voelt in een bikini... dan is een tankini een goede oplossing....ik postte dit omdat ik zelf ook twijfelde over wel/niet doen..
    of het bol buikje met of zonder baby is... maakt toch ook niet uit dan..
     
  8. Que

    Que Niet meer actief


    Sorry hoor, maar ook ik vindt deze opmerking niet kunnen!!! Ik heb dan wel geen maat 48/50 maar wel maat 44/46. Als wij (dikkere) volslanke vrouwen in een bikini willen lopen dan moeten wij dat gewoon doen vindt ik. En als jullie (slanke) dennen daar een probleem mee hebben moet je lekker de andere kant op kijken!!!!

    Ik ben het met de andere meiden eens. Wij volslanke vrouwen willen ook wel eens zonder verhullende kleding kunnen lopen. Het is de maatschappij die maar zegt dat je in maatje 36/38 moet passen. En dan nog iets er zijn dames/meiden die er dus helemaal niets aan kunnen doen dat ze wat dikker/voller zijn dan de gemiddelde maatschappij dame. Ik mag daar dan wel niet bij horen, maar ik kan me onwijs pissig maken over dit soort opmerkingen!!!!

    @ degene van deze topic (sorry weet even je naam niet meer:)). Meid ga lekker in je bikini lopen!! Je bent zoals je bent dat maakt jouw jouw!! Ga niet je zelf weg proberen te verstoppen in kleding omdat wij volslanke dames niet in deze maatschappij tot de gemiddelde nederlandse vrouw behoren. Doe wat je wilt doen, leef zoals je wilt en heb A.U.B. schijt aan de hele wereld. Doe waar jij je lekker bij voelt!!

    Zo dat is er uit :D:D:D
     
  9. augurkjes

    augurkjes Niet meer actief

    shadixxx vind die opmerking ook echt te erg gewoon..
    Zorg dan dat je mij niet tegen kom of wel kan je lachen misschien want ik met me maat 48/50 loop heerlijk in me bikini te paraderen!!!! En nu helemaal nu ik lees dat veel hier zeggen gewoon doen enz. Ik vind het ook fijn als me buik bruin word, en me striemen door de zon vager worden. En me man niet tegen een wit lijf aankijkt. En ik natuurlijk in de zon bruin kan worden.

    TS en al bikini gekocht???
     
  10. Que

    Que Niet meer actief

    trouwens............ Mag iemand met maat bijvoorbeeld 48/50 wel in een badpak lopen?? Dat is dan toch precies hetzelfde alleen is de buik dan bedekt...........
     
  11. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.176
    6.710
    113

    Wat is er nou weer mis met een gewoon witte huid?

    :(



    Ik vind dat iedereen het inderdaad zelf moet weten hoe ze op het strand willen verschijnen. Nou ja, tot een bepaalde leeftijd

    Ik vind zelf dat een vrouw van boven een bepaalde leeftijd ( dus niet maat) echt niet meer in een bikini kunnen gaan lopen. ( meestal vanaf 45 jaar) Ik vind zelf dat ik beter in een tankini kan gaan lopen dan een bikini.
    Ik ben normaal trouwens maat 36/38.
     
  12. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    :(:(:( die snap ik niet ... dus ik zou nog maar 5 jaar in een bikini mogen lopen? Staat mijn leeftijd dan op mijn voorhoofd geprint??

    Onzinnig, wellicht nog wel meer als de discussie over maten ...
     
  13. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.176
    6.710
    113
    Ha ha, niet zo aangevallen voelen hoor.

    Ik zet er toch meestal neer.

    Pfff,

    Kan ook 55 zijn.

    Maar ik vind gewoon dat je je moet kleden naar je leeftijd.

    Van die oudere dames met een bikini aan vind ik gewoon geen gezicht.

    Bekijk bijlage 82924


    Punt. Mijn mening.
     
  14. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.176
    6.710
    113
    Maar inderdaad, het is net zo oppervlakkig als iemand die "dikker" is vertellen dat het niet kan.

    Maar goed, ik zou het persoonlijk niet doen als ik ouder ben.

    Misschien iets genuanceerder gebracht nu.
     
  15. lennylenn

    lennylenn Niet meer actief

    gewoon lekker doen!!!! heerlijk genieten van je vakantie en het heerlijk zonnetje. jij komt straks met een gezond bruin kleurtje terug
     
  16. lennylenn

    lennylenn Niet meer actief

    @leeftijdsgrens voor het dragen van een bikini...tot 45 jaar??????? tjah als je eruit ziet als op die foto hier boven dan mocht je geen bikini meer dragen toen je 20 was. maar heel veel vrouwen zien er nog hartstikke goed uit met hun 45 plus leeftijd. waarom zouden ze zich dan in een badpak moeten verstoppen? mijn schoonmoeder is begin 50 maar heeft nog een hartstikke mooi lichaam. zij liep in australie ook lekker in dr bikini rond. helemaal niks mis mee hoor.
     
  17. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    ik zie er echt niets mis mee hoor ... ik zie ook niet in hoe dit "je niet kleden naar de leeftijd" zou zijn. Ik heb het aan mijn vent laten zien en die zegt ook dat er niets mis mee is ... beetje rare buik (lees vel) vond ie, maar voor de rest ... prima.

    Maar dan nog, waarom is het zo belangrijk? Het is toch niet jou probleem? Je zit toch voor jezelf op het strand en niet voor een ander. Ik zit op het strand omdat het fijn is, lekker in de zee, lekker in de zon ... ik sta geen modeshow op te voeren voor de rest van het strand.
     
  18. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.176
    6.710
    113
    Daarom zet ik er ook persoonlijk neer.
     
  19. Chai

    Chai Niet meer actief

    #59 Chai, 3 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2010
    Als ik op het strand ben maakt het me niet uit wat andere aanhebben. De meeste mensen zijn op het strand om te relaxen niet om zich druk te maken om andermans uiterlijk lijkt mij.

    Voor mensen die wel oordelen is toch wel op iedereen wat aan te merken. Gewoon lekker je bikini aan doen meid!

    Ohja, nog even over oude mensen in bikini.
    Ik zag gister nog een vrouw van zeker rond de 60 in een bikini broekje en nog toples ook, niks mis mee.
    Ze leek heerlijk van het weer te genieten en er lekker schijt aan te hebben, prachtig om te zien gewoon.
    Mensen moeten is ophouden met altijd te oordelen over anderen.
    Iedereen moet aantrekken waar hij/zij zich lekker in voelt.

    @bosi333.. meid ik zou jou wel eens in je strandkleding willen zien..:D
     
  20. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik vind en de leeftijdsgrens (45+ ong. natuurlijk afhankelijk van hoe je eruit ziet) en de 46+ maat grens echt NOT DONE in bikini, maar dat ben ik!
     

Deel Deze Pagina