Bikini met een bol buikje?? wat vinden jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Butterfly03, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Nou ik zal eens beginnen met een foto van mezelf......misschien dat er dan meerdere volgen net zoals het buikfoto topic;)dat is een hele overwinning want IK ben dus zo ontzettend onzeker (gemaakt)door al die grietjes met een heeeeel strak lichaam die alleen maar de hele dag lopen te paraderen en te flirten op vakantie met jongens en er dan natuurlijk ook heel erg de aandacht van krijgen.

    ik vind mn buikje en mn bovenbenen te stevig te grof in verhouding ik heb brede heupen en heb wat cellulitus op mn billen en aan de achterkant van mn bovenbenen.
    mn hele heupen en benen zitten vol met striae dat is vroeger gekomen door de pil maar dat is nu gelukkig wit dat neemt niet weg dat je huid dan niet meer zo strak is en aanvoelt zoals meerdere vrouwen hier ook weten maar die hebben het dan op hun buik van de zwangerschap.

    ik zal je ook eerlijk zeggen dan ik veeeeeel liever in me blote reet in de sauna loop dan in mn bikini op het strand,waarom??
    iedereen is daar naakt en je hebt niks meer te verbergen als ik daar loop denk ik oooh ik zie er helemaal nog niet zo verkeerd uit als dat ik steeds denk..


    DUS MET DIT WIL IK ZEGGEN DAT NIEMAND PERFECT IS IEDEREEN MANKEERD WEL WAT EN OOKAL HEEFT ER IEMAND TOCH EEN HEEL MOOI FIGUUR DAN HEEFT ZE MISSCHIEN WEL EEN ROTKARAKTER.

    DUS RESPECT VOOR IEDEREEN DIE ZICH DURFT TE LATEN GAAN EN DURFT TE GENIETEN IK WOU DAT IK AL ZOVER WAS.

    en dat ik ook schijt aan de rest had dan was t leven een stuk makkelijker geweest dan steeds te moeten denken oooh wat denkt de ander over me.

    dus ts gewoon lekker aantrekken en staat t iemand niet aan dan draait die persoon zn rotkop maar lekker de andere kant op

    zooooooo dat ben ik kwijt;):D:D:D:D:D:):):):)
     
  2. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    ik vind vrouwen zonder borsten en zonder kont ook NOT DONE in bikini :D ;) ;)

    wat een oppervlakkigheid zeg ....
     
  3. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    @ angiebaby: meid, ik vind dat je er hardstikke goed uitziet ... I would kill for your figure ;)
     
  4. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    echt??dankjewel!!!!:):):):):):D
     
  5. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Niet oppervlakkig, mijn mening. Dat vind IK niet kunnen, dat jij dunnen vrouwen lelijk vind, mag, dat is jouw mening.

    Ik vind gewoon iemand met maat 46 niet volslank meer, maar gewoon dik.
     
  6. Devy

    Devy Fanatiek lid

    23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Angiebaby Waarom zou jij je opgelaten voelen in een bikini, je ziet er echt prima uit!

    @Vollere mensen en oudere mensen in bikini Zolang ze zich er prettig bij voelen waarom niet?
     
  7. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    dankjewel ja ik ben erg onzeker en dames ik heb hier echt niet mijn foto op gezet om expres naar complimenten te vissen hoor maar vind t erg lief van jullie voordat we daar weer misverstanden over krijgen.
     
  8. Esdoorn

    Esdoorn Niet meer actief

    Ik vind dat iedereen boven de 45 en iedereen die een groter maat heeft dan maatje 40 een boerkini aan moet!!! ;)
    Dikke onzin natuurlijk, moet iedereen voor zich weten.

    Iemand zijn buikje ruilen voor mijn spataderen op mijn benen??

    Niemand is perfect! Gewoon doen waar jij je prettig bij voelt!
    Als een ander zich daar druk over gaat maken zegt dat meer over die persoon.
     
  9. Loesjuh

    Loesjuh Niet meer actief

    Angiebaby ziet er echt goed uit hoor! Nergens voor te schamen.

    Ik zit ook elk jaar te twijfelen of ik een badpak moet aanschaffen terwijl ik niet eens echt dik ben, maatje 40/42.
    Ik heb ook echt een buikje maar dan meer een zwembandje zeg maar. Nu ben zwanger en valt het minder op maar volgend jaar moet dat zwembandje er echt af.
     
  10. Classic

    Classic Niet meer actief

    vroeger liep ik met een lange broek en lange mouwen door deze wereld terwijl het 38 graden was.!
    Ik schaam me diep voor het gene wat ik was! ik vond dat ik me moest verontschuldigen omdat ik eruit zag, zoals ik eruit zag!

    en toen bedacht ik me, hoe kan ik mijn kind later uitleggen dat hij zich niet hoeft te schamen! terwijl ik me verstopte voor iedereen in deze wereld!

    Dus nu loop ik met mijn maatje 40, mijn psoriasis plekken (en ja het is HEEEEL ERG) en mijn tijgervel op het strand en waar ik maar wil!

    Door te doen, alsof het mijn geen ene reet scheelt dat ik het circusartiest ben voor deze wereld!
    laat ik zien aan mijn kind dat hij zich nooit en te nimmer hoeft te schamen om wie,hoe,en wat hij is!!

     
  11. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    't was meer sarcastisch bedoeld om een punt te maken... maar dat geeft niet ;).

    het is jouw mening, ik vind 'm alleen erg oppervlakkig (en dat is mijn mening).

    Het is erg jammer dat dergelijke meningen de basis zijn voor veel onzekerheid bij dames die vinden dat ze te dik zijn (ook diegene waarvan de wereld zegt dat het niet zo is). Zolang iemand goed in z'n vel zit, dat het qua gezondheid goed zit en gelukkig zijn dan moeten anderen daar niet over oordelen. Zonde ...
     
  12. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Maar een maat 46+ is niet gezond hoor!
     
  13. Anno niem

    Anno niem VIP lid

    28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Respect!

    Persoonlijk vind ik het onzin om je voor dingen te schamen, je bent wie je bent, en elk mens is uniek.

    Dus ik vind, dat als iemand een bikini wil dragen, dat die gene dat gewoon lekker moet doen, hoe dik/oud/grijs/enz die gene ook is.
     
  14. Classic

    Classic Niet meer actief

    omdat het niet gezond is, moet je die mensen maar raar en verwijzend aan kijken!
     
  15. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    says who? Mijn dokter onderzoekt mij zeker 2 keer per jaar en een keer in de 2 jaar laat ik een volledig lichaamlijk onderzoek doen (compleet met fietstest e.d.) en tot nu toe ben ik altijd met vlag en wimpel door de tests gekomen hoor ... Je kunt ook prima gezond zijn met een maatje meer ...
     
  16. maartjecyprus

    5 mei 2010
    96
    0
    0
    photographer
    cyprus
    bravo!
    DAMES.. ik woon hier op cyprus... en ben in de zomermaanden heel vaak aan het strand te vinden...ik zie zooveel verschillende soorten lichamen voorbijkomen... mensen alsjeblieft... je gaat naar het strand...en dat is voor iedereen.. doe aan wat je lekker en comfortabel vind zitten.. dan straal je ook zelfvertrouwen uit.. strak, slap, dik dun, oud en jong.. bikini,,badpak en topless... gewoon geweldig dat je jezelf mag zijn.
    Punt.

    en die vrouwen die vinden dat je na een bepaalde leeftijd of maat je niet meer in bikini oid kan lopen... belachelijk.. echt belachelijk..
     
  17. Kimi1

    Kimi1 Fanatiek lid

    17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    zolang iedereen zich erbij lekker voelt met wat ze aan hebben, moet je gewoon schijt hebben aan iemands andere mening!

    respect voor iedereen die zich lekker voelt met wat ze dragen....ik heb na de zwangerschap ook een maatje meer gekregen van 36 na 38, voel me nog steeds prima in een bikini!!
     
  18. augurkjes

    augurkjes Niet meer actief


    dank je wel
     
  19. Fullhouse1981

    Fullhouse1981 Fanatiek lid

    8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ik zit met verbazing dit topic te lezen. Wat een drukte over een maatje meer of minder zeg.
    Ik probeer wel mijn mening te geven. Mensen moeten doen waar ze zich prettig bij voelen, maar toch vind ik er dan wel een grens aanhangen. Soms ziet het er gewoon niet uit. Dan heb ik het hierover, er was een vrouw op vakantie die had een broekje aan met : 'HOT STUFF'maar er zat me een kont in van heb ik me jou daar. Kijk, sommige dingen kunnen gewoon niet. Ik begrijp als geen ander dat er mensen bestaan met een maatje meer, en die mensen kunnen ook gezond zijn. Prima. Maar een mening over bikini, sorry.. maar sommigen hebben daar het figuur gewoon niet voor.
     
  20. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0

    dankjewel!!!!!:):D
     

Deel Deze Pagina