Bikini met een bol buikje?? wat vinden jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Butterfly03, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0

    ookeeee en voor wat was t ook al weer?ik heb toen volgens mij wel een tijd terug je bericht gelezen maar weet ff niet meer hoe en wat
     
  2. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    maar dat vind ik dan bij iedereen geen porem, maakt niet uit welke leeftijd, dik of dun, je moet gewoon je onderbroek niet kunnen zien in een witte broek ..

    Tip voor de mensen die dat wel doen, trek een rode of blauwe onderbroek aan onder je witten broek je ziet er totaal niets van ! En dat is echt waar ..
     
  3. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Mwah in mijn beleving wel... Ik woog op mijn top 96 kilo :$ en ik was toch echt net een kamerolifant (met 1,72m).
     
  4. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Voor het programma SOS SOnja ;)
     
  5. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0


    oooh jaaa ga ik kijken!!!!!!:D;)
     
  6. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Tja dan zou ik toch ff verder kijken want je hebt ook mensen die gewoon naar de sportschool gaan, goed gespierd zijn en toch 100kg wogen ... ;)
     
  7. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    hihihh Word nog een kijkcijfer hit hahaha :D

    Jus joking :)
     
  8. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    mijn moeder is 47 en heeft een goed figuur. Okee ze is niet jong en strak meer, maar ze misstaat echt absoluut niet op het strand in bikini!

    Ik moet zeggen dat ik me meer onzeker voel over mijn gesprongen aders en beginnende spataders, maar daar is gelukkig ook iets aan te doen...
     
  9. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Natuurlijk moet iemand zich kleden naar zijn/haar leeftijd, dus idd geen mini-rokje met naveltruitje bij iemand van 50. Maar een goede bikini hoeft dan zeker niet "ordinair" te staan.
     
  10. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Nee vind ik ook .. zo lang de vellen niet hangen vind ik het ook bij een vrouw van 50 mooi ... als ze het maar gewoon netjes en degelijk houden ...
     
  11. Fullhouse1981

    Fullhouse1981 Fanatiek lid

    8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Toch is het nooit helemaal goed.
    Welke maat ook, hoe dun of dik je ook bent. Het is een 'gevoelig' onderwerp.
    Gewoon doen waar je je lekker in voelt. Ik ga ook SOS Sonja volgen.
     
  12. Butterfly03

    Butterfly03 Niet meer actief

    Angiebaby, vind dat je er prima uitziet in bikini hoor! helemaal niet nodig om je druk te maken.:D

    Heb trouwens nog geen bikini gekocht het word waarschijnlijk die monokini :D heb er al zo een maar dan net iets anders.
    ze hadden trouwens mijn maat 40 niet meer, ;)
    Zijn genoeg vrouwen die het dus aandoen gelukkig.

    Van mij mag iedereen een bikini aan ookal heb je een buikje of buik vorig jaar op vakantie zag ik er ook een paar maar dacht niet van "waar ben jy mee bezig" juist dat ze dat goed deden,respect voor dat ze dat doen.

    Kijk een overdreven buik okee,maar wat is overdreven?;)
    Als ik zwanger zou zijn zou ik juist in bikini gaan!
    Vind persoonlijk zwangere vrouwen echt heel mooi.:)
     
  13. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0

    dankjewel!!!!!!!!!
    als je er zo 1 hebt durf je m dan ook te showen op foto als je m aan hebt?:)
     
  14. Writer

    Writer Niet meer actief

    kon het even niet laten
     
  15. Suzie83

    Suzie83 Niet meer actief

    Och, die kan best nog wel toch? :D

    Het ziet er idd niet uit. Maar van de andere kant, laat dat vrouwtje gewoon lekker in haar bikini lopen. Het is zomer voor iedereen. Ook voor de mensen die het lichamelijk niet helemaal getroffen hebben.
     
  16. mora27

    mora27 VIP lid

    25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja dat zijn dan meestal de mannen:p een vrouw van 100 kilo is echt niet slank ogend... dus laten we eerlijk zijn...:)
     
  17. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Ben ik het niet mee eens maar goed ;)
     
  18. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    hahaha geweldig :D

    Is toch leuk om dit te zien, zoals iemand al zei ik zie ook liever iemand zo vol met zelf vertrouwen dan iemand die extreem dun is en zit te janken dat ze een vetrolletje heeft die je nog niet met een vergroot glas ziet ... ;)
     
  19. mora27

    mora27 VIP lid

    25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

    de meeste pubers hebben daar last van hoor... die zijn al gauw bang dat ze te dik zijn door al die mooie videoclips op tmf en mtv... maar meestal als ze wat ouder worden is dat gevoel weg en zijn ze blij met zichzelf zoals ze zijn en zien ze ook dat het veel erger kan...

    ik sporte vroeger veel bij de sportschool, en zag daar mannen van 100 kilo en ook vrouwen.... nou das wel een heel verschil hoor... geen vrouw van 100 kilo, hoe lang ook oogt slank.... een man van 100 kilo heeft dan veel spieren en is massiever gebouwd waardoor hij zwaarder weegt maar er niet dikker uitziet... tenminste dat is mijn mening erover....:) zelf zou ik echt geen 100 kilo willen wegen! ik zou dan echt moddervet lijken... ookal ben ik nog aardig lang voor een vrouw... nu met ongeveer 72 kilo heb ik nog een klein buikje zitten hoor..... als daar nog 30 kilo bijop zat poeee....:$

    maargoed, ieder heeft er zn eigen mening over...
     
  20. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    idd ;)
     

Deel Deze Pagina