Bikini met een bol buikje?? wat vinden jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Butterfly03, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revit

    Revit Niet meer actief

    hahaha ja oke, maar neem aan dat een 'bol buikje' niet lijkt op die foto's dan wat TS bedoelt :p:p
     
  2. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Hmm mja ging ik stiekum ook niet vanuit hoor :)
    maar ik denk niet dat je in .nl ook bikini's in die maten kunt kopen uberhaupt.. dat je ze dan echt zou moeten gaan importeren uit de verenigde staten ofzo

    (vriendin van mij doet dat met kleding ook.. super gekleed ondanks dr figuur... en dat kan niet/veel moeilijker met nederlandse "grote maten"kleding volgens haar)
     
  3. Revit

    Revit Niet meer actief

    Ik denk het ook niet dat dat in NL kan, wel jammer eigenlijk.

    Ik zelf ben 1.90 en heb ook n buikje incl. striae, ben 19. Heb t geluk dat k aardig wat voorkomen (cup E/F) heb, anders had ik ook wel heel dik geleken en de mazzel dat ik lang ben. Maar dan zou ik nog in een bikini gaan lopen hoor, maakt me niet uit. Als mensen er zo graag over willen lullen, moeten ze dat vooral doen. Ik doe het voor mezelf, hoef niet mooi te zijn voor een ander. Als je zo denkt, dan is het al een stuk makkelijker want het is ook niet fijn om heel onzeker over het strand te lopen natuurlijk.
     
  4. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Hmm mja.. volgens mij is 90kg met 190cm ook niet heel idoot dik ofzo :)
    en lullen doen ze toch wel.. ben je niet te dik dan is het wel te dun of je haar zit gek
    daar moet je het niet voor laten ben ik wel achter :)

    maar ik loop wel een stuk makkelijker in alleen al jurkjes nu ik 80kg (met 178) weeg ipv ruim boven de 100 :)
    en dus ook in bikini wat ik toen echt nooit deed.
    (en dan hebben we het nog niet over dat een terrasstoel lekkerder zit als je je niet druk maakt dat je kont aan alle kanten uit de stoel zakt en dat dat randje zegmaar langzaam maar zeker een afdruk begint achter te laten in je bil en dat dat toch niet zo prettig voelt.
    zowel de afdruk als het idee alleen dus)
    ik hoef ook niet perse mooi te zijn voor de rest van de wereld.. maar ik loop ook niet graag voor joker.
    en die grens bepalen.. tja dat is lastig
    ben ik zelf ook niet enorm goed in.. maar kan nu wel beter aannemen van andere mensen dat iets ECHT leuk staat terwijl ik zelf in de spiegel denk "hmm dikke benen!" of iets anders :)

    en wat ik helemaal stom vind.. dan ben je te dik.. (in mijn geval ook wel dusdanig dat je het zef ook niet kan/wil ontkennen)
    en dan sta je op het station.. een broodje zalm/ei te eten (gewoon omdat je enorm laat thuis bent en dus net zo lief onderweg een broodje eet)
    en dan staan mensen je aan te kijken alsof ze denken "ja als ik elke dag een broodje zalm voor mn avondeten eet word ik OOK dik!"
    oh wat ik daar een hekel aan :)
    ik eet nog steeds weinig uitgebreid in het openbaar zegmaar :)
     
  5. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    kijk als ik een persoon zie als op die 2 fotos in een BIKINI dat vind ik het wel erg verschrikkelijk!!!!!!dan trek je gewoon expres de aandacht dat slaat echt nergens op maar als een vrouw gewoon nette badkleding aanheeft en ze heeft dit figuur zal ik het alleen maar respect vinden dat ze ook lekker naar t zwembad gaat
     
  6. Revit

    Revit Niet meer actief

    Ben ook niet extreem dik,maar heb flinke bovenbenen en n buikje.

    Kan me wel voorstellen, ik heb ook n hekel aan eten in het openbaar, gewoon het idee dat je zou knoeien ofzo terwijl er 20 man naar je staat te loeren.
    En mensen hebben toch vooroordelen, ik bedoel, zij weten niet dat dat jou avondeten is en datje niet daarna thuis ook nog eens een maaltijd weg eet.
    Ik kan het niet hebben als mensen me zo aan loeren, ik stap er dan altijd op af en vraag wat ze van me moeten. Is ook niet slim, want voor je t weet stap je op de verkeerde af maarja.
    Het is allemaal ook wat. Ik vind dat je gewoon moet zijn wie je bent zonder dat je onzeker moet zijn over hoe de rest van NL over je denkt, beetje jammer dat dat hier niet kan.
     
  7. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    haha herkenbaar.als je gebak eet met een verjaardag dan ku je dta beter niet doen ;) en als je niet neemt ben je automatisch aan de lijn haha
     
  8. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Mja gedoe is dat he... wel eten: moest jij niet op je lijn letten? (en het dan ook gewoon nog goed bedoelen ook he)
    en als je niet eet: jeetje doe niet zo ongezellig zeg!
    "een keertje kan toch wel" en dat dan elke gelegenheid
    (en ja mijn opa maakte elk weekend wel iets van taart.. appel, kwark, slagroom... )
     
  9. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nou ik heb vandaag lekker 2 hele leuke bikinis gekocht die zomaar eens niet snijden in mn heupen!!!!ben dr blij mee en ga morgen lekker zwemmen.
     
  10. zilvervosje

    zilvervosje Fanatiek lid

    30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    #170 zilvervosje, 7 jul 2010
    Laatst bewerkt: 7 jul 2010
    Wat erg! Ik was met een vriendin van mij (die is echt wel groot... maar wel prachtig) in Eurodisney en toen zij een ijsje pakte keek ook iedereen haar aan. Alsof ze net d'r shirt had uitgetrokken of een kind had gemept ofzo. Ik vond het zo naar voor d'r, want ze eet verder hetzelfde als ik, ze heeft gewoon het figuur dat ze heeft.

    Trouwens, die foto's hierboven... er zijn mannen die er helemaal happy van worden. Het is ook maar net wat je smaak is. Ik vind het wel dapper dat die vrouwen zich toch mooi voelen ondanks het feit dat ze door vrijwel iedereen als freak worden gezien.

    Strepen horen er inderdaad toch gewoon bij? Iedereen die daar een probleem mee heeft snapt kennelijk niet helemaal hoe ze zelf ter wereld zijn gekomen. Gewoon je bikini aantrekken hoor!

    Straks hebben we alleen maar mooie-mensen-stranden. Mag je alleen nog maar het strand op als je je hebt laten corrigeren, jezelf kapot gelijnd/gesport hebt en het ideale kleurtje bruin hebt.... wat saai :D Ik ben altijd wel blij als ik niet de enige ben met een rolletje, streepjes en eental verdwaalde putten ben. (Overigens, ik voel me desondanks totaal niet lelijk of onzeker op het strand.)
     

Deel Deze Pagina