Bizarre gesprekken

Discussie in 'De lounge' gestart door Katja77, 17 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emm27

    Emm27 Fanatiek lid

    24 mrt 2013
    1.808
    354
    83
    Oh ja... nog een bizar 'gesprek' wat ik me herinner.

    Ik liep met mijn zoontje (baby) in de wagen langs de winkel en er staat ineens een jongetje van ong. 2 voor me die iets laat vallen. Dus ik zet mijn wagen opzij en zeg iets als 'gaat het?'. Staat er ineens een vrouw naar me te schreeuwen. Hoe ik het in mijn hoofd haalde om zo te kijken en doen naar haar zoon. Ik keek echt van o_O bedoel je mij? Ik probeerde nog te zeggen dat ik alleen maar wilde helpen maar ze werd steeds agressiever. Dus ik ben maar doorgelopen...

    Echt ik kan er nog pissig om worden, hoe durven sommige mensen. Het zal je moeder maar zijn.. En ik ben echt altijd aardig hoor, zeker tegen kinderen.
     
    Chocolat vindt dit leuk.
  2. Petra82

    Petra82 Fanatiek lid

    10 jul 2008
    1.601
    1.320
    113
    Westland
    Ik, 27 jaar oud, dochter ongeveer 8 maanden oud, 30 graden buiten, in de apotheek, versus 2 bejaarde dames:

    - ach gos, dat kind heeft geen sokjes aan
    - nee dat klopt, ze heeft het gauw warm, trekt zelf haar sokken uit en de mussen vallen van t dak...
    - wat verschrikkelijk zielig voor dat kind!
    - (glimlach als een boer met kiespijn) dat valt toch wel mee?
    - (dames tegen elkaar) triest hoor, dat heb je met die tienermoeders van tegenwoordig!

    Ik heb t maar als compliment opgevat :')
    Denk dat in "hun tijd" de gemiddelde leeftijd om moeder te worden zelfs nog lager lag.
     
    Robijn89, Eke84, Lieke1989 en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.246
    113
    Zoiets heb ik ook gehad, ik ben alleen 1 jaar jonger dan jij. Ik had er zo de pest in. Ik stond bij een viskraam, hoog zwanger.

    Verkoopster: " die vis is voor dat meis..."
    Ik met mijn vernietigende blik.
    Verkoopster: " voor die meid!"
    Ik:" ik kruip al richting de 30 hoor."
    Ze reageerde er alleen niet op.

    Geen idee of het door de hormonen kwam maar ik heb daar nooit meer vis gehaald.
     
    kleinepien en Chocolat vinden dit leuk.
  4. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Zo heb ik ooit, jaren terug eens zoiets gehad. Ik liep met mijn zoon van toen een jaar of 3 denk ik. En een oudere man sprak mij ergens boos op aan (ik weet niet eens meer wat het was, maar wel dat het echt helemaal nergens over ging. dus ik was geirriteerd) dus hij zegt op boze toon tegen mij: Juffrouw, zou u (vul de rest maar in)

    En ik wérd me toch boos :evil::evil::evil: Zó boos dat ik iets in de trant zei van: Ik ben geen Juffrouw! Zoals u ziet heb ik een kind, ik ben getrouwd, dus het is MEVROUW voor u!! ik heb me omgedraaid en ben weggelopen, man compleet verbouwereerd achter gelaten :oops:

    Denk dat ie nooit meer een jonge vrouw aangesproken heeft met "juffrouw".....:D
     
    Robijn89, Chocolat, Sue87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Hommeltje

    Hommeltje Niet meer actief

    Ik was bij de Lidl en had een mandje ipv een karretje. Zegt een raar mens achter me: had je niet beter een kar kunnen nemen? Ik zei: waar bemoei je je mee,sorry? Zegt ze: wij wachten wel hoor. Overigens viel er niets te wachten en wat ik toen tegen haar zei zal ik maar niet herhalen. Mijn humeur was al niet goed.
     
    Chocolat vindt dit leuk.
  6. fafa

    fafa Niet meer actief

    Ach, compliment voor je jeugdige uitstraling, toch?

    Ik had ook ooit eens een verkoper ofzo aan de deur, toen ik rond de 27 was:
    "Hallo, zijn je ouders thuis?"
    "Ehhhh... geen idee meneer, als u dat wil weten moet u even bij hun huis aanbellen" :D

    Ik vond het eigenlijk alleen maar grappig.
     
  7. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    nou, dat mag ik hopen...op dat moment was ik een jaar of 24 denk ik ;) (zoals ik al zei, het is heel wat jaren geleden)

    Oh en ik heb een heel jonge stem....inmiddels 43 en aan de telefoon vragen ze nog wel eens naar mijn ouders...
     
    spruitje80 vindt dit leuk.
  8. Deliana

    Deliana Niet meer actief

    Met twee 6 jarige jongetjes in een indoor speeltuin....

    Terwijl er oudere jongens van een hele steile glijbaan naar beneden glijden willen die van mij naar boven klimmen op dezelfde glijbaan. Dus ik trek een sprintje en zeg dat ik het niet wil hebben, omdat er ongelukken van kunnen komen.
    Staat er een man naast “joh, laat lekker gaan het zijn jongetjes”
    Ik: ja, en ik wil die jongetjes graag heel laten
    Vreemde man: stel je niet zo aan, wat kan er nou gebeuren?
    Ik: een glijbaan is om van te glijden en niet om op te klimmen...
    Vreemde man: daar worden ze hard van hoor
    Ik: tsja er hangt niet voor niks een bordje waarop staat dat het niet mag en wat u er van vindt maakt me niet uit, ik wil het gewoon niet hebben....
    KLABOEM!! Huilend meisje van nog geen 4 jaar komt onze kant op vanaf de glijbaan.....
    Vreemde man: God-ver-domme, kunnen jullie niet uit je doppen kijken!! (Blijkbaar was een van je jongens tegen zijn dochtertje aan gegleden, die onderaan de glijbaan stond)
    Ik kon natuurlijk iets zeggen, maar ben maar weggelopen.... eikel!
     
    Snoopy1979 en Chocolat vinden dit leuk.
  9. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.861
    7.623
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    In de bakker. Ik stond vet lang te wachten. Komt er een oude vrouw binnen en dringt voor en gaat dus gewoon voor me staan.

    Bakker: wie was er dan?
    Vrouw: ja ik wou graag..
    Ik: mevrouw volgens mij was ik eerder
    Vrouw: ik heb oude benen
    Ik: ik heb jonge benen dus die moeten nog veel langer mee dan die van u. Ik wilde graag een wit brood met maanzaad.

    Bakker: okeeeeej. Een wit brood met maanzaad voor de mevrouw met jonge benen, komt eraan!
     
  10. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.686
    3.224
    113
    Monteur: 'Ik sluit alleen het glasvezelkastje aan, dus u moet even uw man vragen of hij dan verder het modem kan aansluiten en dan werkt het internet pas.'
    Ik: 'Ik heb een vrouw maar we komen er wel uit hoor.'

    Tsss.
     
  11. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hilarisch! “Ik heb oude benen”, hoe komen ze er op?:roflmao:
     
  12. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.861
    7.623
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Een vriendin van mij ook. Die had pas een bizar gesprek met KPN. Ze is net verhuist dus ze belde voor een aansluiting, maar was na een maand nog niet rond.

    V: ja ik heb maand geleden tv aangevraagd blabla
    Kpn: ok wat is uw adres?
    V: europalaan ....... in almere
    Kpn:.....
    V: lukt het?
    Kpn: weet u dat zeker?
    V: eh ja dat is mijn adres
    Kpn: europalaan?
    V: ja
    Kpn: in almere?
    V: eh ja
    Kpn......
    V: ??
    Kpn: maar mevrouw er is geen europalaan in almere
    V: nou ik woon er toch echt hoor, postcode 1363 blabla
    Kpn: mevrouw die postcode is in amersfoort
    V: nou nee ik woon in almere op de europalaan en mijn postcode is 1363 ....
    Kpn: weet u zeker dat u in almere woont en niet in amersfoort?
    V: dafuq? Ik weet toch wel waar iknwoon?
    Kpn: heeft u zich niet vergist mevrouw? Weet u zeker dat het niet de europalaan in amersfoort is?


    Dafuq???!!
     
    Riverdale87, Robijn89, Beertje8 en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.246
    113
    Haha daar word ik altijd zo lekker passief agressief van.:roflmao: Ik snap je heel goed,vooral nu ik zelf een zoon hebt voelt het alsof ik telkens word aangestaard als ik buiten met de kinderwagen loop. Iedereen denkt dat ik 18 of zo ben.

    Ik had ooit een keer dat ik 1 wijntje -voor een vriendin- en 1 cola voor mijzelf bestelde ik was toen 23, vroeg een snotneus van 16 of ik even mijn ID wilde laten zien. Want ze dacht dat ik 16 was. ( je kan mij veel wijs maken maar 16 leek ik toen echt niet) Ik heb toen maar heel vriendelijk gevraagd hoe oud zij was, bleek dat kind zelf 16 te zijn. Ik had toen opeens een fractie van een seconde de gedachten om een cocktail van cola en wijn over haar heen te gooien, maar ik heb mij toen maar netjes gedragen, zoals altijd. :roflmao:
     
    mamabri vindt dit leuk.
  14. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.197
    113
    Aantal jaar terug... hoogzwanger van nr 3. Met nr 2 naar de stad, buggy mee voor de tassen en als dochter moe werd. Bij de kruidvat was het zo ver, ze wilde zitten. Best, ik doe de beugel los "klim er maar in", kon ze goed zelf maar ze wilde getilt worden en dat wilde ik niet omdat ik mijn bekken toch al teveel voelde. Dochter jankend op de grond. "He meid, even aan de kant gaan liggen zodat de mensen er langs kunnen". Deed ze keurig dus ik kijk verder in het rek. Komt er een oudere vrouw aan die mij begint uit te kafferen dat ik haar verwen omdat ik haar haar zin geeft. Tja, hormonaal ben ik niet de liefste en dat jeeft die vrouw geweten:oops:
    (vlak er na zei een andere mevrouw die alles had gehoord dat ik het juist goed deed omdat ik juist niet toegaf aan dochter.)

    Weet nog steeds niet waarom ik dichter verwende op dat moment....
     
    Chocolat vindt dit leuk.
  15. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Dit kan ook komen door een fout in Google maps.
    Wij hebben een systeem die automatisch adres invult als je de postcode en huisnummer invult.
    Maar in nieuwe wijken gaat dit nogal eens mis.
    Dat Almere, Amersfoort heb ik ook al eens gehad.
    Gelukkig kan ik het handmatig aanpassen. Maar als je dan gaat zoeken op google maps kom je idd op een heel ander adres terecht o_O
     
  16. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.861
    7.623
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

    Snap ik. Maar aan de klant vragen of ze wel zeker weet dat ze in Almere woont....
     
  17. jannanas

    jannanas Fanatiek lid

    10 nov 2007
    1.797
    1.653
    113
    Hahahahaha...dat had mijn man een keer aan de telefoon. Hij vroeg: is je vader ook thuis ( dacht dat het een heel jong meisje), zegt ze: nee, maar mijn man wel.

    Dat hoofd van hem! Hilarisch!!
     
    Marchella vindt dit leuk.
  18. jannanas

    jannanas Fanatiek lid

    10 nov 2007
    1.797
    1.653
    113
    Mijn zoon die aan de juf vertelt over de skivakantie en het woord steil consequent verwisseld met stijf geeft ook bijzondere uitspraken: mijn papa had een hele stijve berg! Uuuhhhmm...
     
    Leo85, Louise11110, Astrid1974 en 9 anderen vinden dit leuk.
  19. noellegi

    noellegi Actief lid

    5 dec 2017
    117
    106
    43
    Vrouw
    Een aantal jaar geleden toen ik een oude bekende tegenkwam in de stad terwijl ik met de tweeling was

    Zij: oh wat een schatjes! Is dat jouw dochter?
    Ik: ja, en mijn zoon
    Zij: ze schelen niet veel in leeftijd he
    Ik: nee het is een tweeling
    Zij: dat kan helemaal niet want ze lijken niet op elkaar
    Ik: het is toch echt zo
    Zij: (boos) ik vind het niet kunnen dat je tegen me liegt! Dat is geen tweeling!

    Ik ben heel verbaasd doorgelopen. Kreeg het er niet in dat een 2eiige tweeling niet op elkaar hoeft te lijken.
     
    Lafelife, famofthree, Riverdale87 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. Glass

    Glass Fanatiek lid

    29 mei 2017
    2.024
    959
    113
    Vrouw
    Gisteren op t schoolplein, moeder 1
    Oh gaat jouw dochter ook naar de psz?
    Ik: nee.
    Moeder 2: nee das hartstikke zielig joh, lekker thuis houden
    Moeder 1: Nou t is anders erg zielig dat ze niet gaat,wat moet je thuis nou met zon kind?
    Moeder 2: nou genoeg te doen hoor, en op psz zitten ze bij vreemde juffen enzo, nee niks aan
    Moeder 1 schreeuwt er bijna doorheen : bij ons was t anders erg leuk hoor, en oo school komen ze ook bij een juf in de klas
    Moeder 2: wij hadden anders een meester..

    En ze liepen allebei weg.... :roflmao:
     
    Lafelife, Kipsate, fafa en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina