Bizarre gesprekken

Discussie in 'De lounge' gestart door Katja77, 17 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Net kwam er iemand stoeptegels bij ons ophalen. Uit beleefdheid heb ik hem geholpen inladen. Op een gegeven moment ziet hij de jongste door het raam kijken en begint;

    Ohh je hebt een kind?

    Ik: ja, 2 jongens.

    Hij: zoo!! Dus dat betekend dat je het wel lekker vindt om het te doen.

    Duss..

    Hij moest intotaal 3x rijden met de bus om alles mee te krijgen, ben die andere 2 keren binnen voor de tv blijven zitten.
     
    Leo85, Lana1986, famofthree en 18 anderen vinden dit leuk.
  2. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    ik denk dat ik iets had gezegd in de trant van: Neeeee, méént u dit nu? Gaat u mij nu vertellen dat ik blijkbaar al een maand in iemand anders zijn huis woon??? Chips zeg!!

    Echt te zot voor woorden inderdaad!!

    Mijn vader woonde volgens een bedrijf in Zutphen. Nou, geloof me gerust: het huis stond al dik 20 jaar in Spijkenisse :rolleyes:
     
  3. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    oooh en nu ik het over mijn vader heb....

    Mijn zusje en ik schelen 19 jaar en ze was 2 toen mijn oudste geboren werd. Zij zat dus op de kleuterschool en zij verteld tegen de juf dat ze tante is en dat haar neefje vanavond kwam logeren bij haar.

    wordt de juf toch boos op haar: ze loog het en het kon helemaal niet dat ze al tante was, ze verzon maar wat!! Kind helemaal in tranen thuis natuurlijk....

    Toen is mijn vader maar even verhaal gaan halen bij de juf, kom zeg, je kon duidelijk zien dat mijn vader geen 20 meer was of zo en de oudste bij ons thuis is 7 jaar ouder, dus die was 26 toen zij geboren werd :cool: Sterker nog, we waren allemaal al getrouwd en dus de deur al uit!
     
  4. Marchella

    Marchella Niet meer actief

    :eek:
     
  5. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hahaha ik had gezegd: ja zeker. Heerlijk, jij ook?

    Wedden dat ie dan had gedacht: wtf?
     
  6. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Haha, of dit: 'eigenlijk bij voorkeur anaal, maar deze twee keer moest het via de andere ingang'...
     
    spruitje80, Louise11110, Eke84 en 15 anderen vinden dit leuk.
  7. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    HAHAHAHA!!!!!!
     
    Whysteria vindt dit leuk.
  8. Minime3

    Minime3 Bekend lid

    13 okt 2013
    674
    133
    43
    Mijn (super leuke) verloskundige vroeg hoe ik toch zwanger was geraakt bij de 4e.

    Heb haar gevraagd of ik dat serieus uit moest leggen:D
     
    famofthree, Riverdale87, MaMa en 9 anderen vinden dit leuk.
  9. MamaLe

    MamaLe Fanatiek lid

    28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Zo heeft de opa van mijn man ooit geantwoord op de vraag 'weet u wie ik ben' van de zuster. Een knappe jonge dame . Hij wist het ook echt niet meer maar het leuke is dat hij het ook gezegd had kunnen hebben voor hij dement was.
     
    Astrid1974 vindt dit leuk.
  10. MamaLe

    MamaLe Fanatiek lid

    28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ooit, lang geleden stapte een jongen bij dezelfde bushalte uit. Liep met me mee (oké, kende hem vaag, wist al dat hij een verstandelijke beperking heeft) en begon een heel verhaal over zijn rotte tanden. Toen over dat hij iemand leuk vond misschien wel mij... Had al een relatie dus toen was hij bijna boos want moest het hele eind terug lopen, tja jammer dan. Daarnaast is vertellen over je rotte tanden ook niet een hele goede versier truc
     
    Biny, Vitamientjuh en Robijn89 vinden dit leuk.
  11. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.768
    4.733
    113
    Vrouw
    Ik word ook altijd jonger geschat. Hoe vaak er wel niet aan me gevraagd wordt of ik gepland moeder ben..

    Mijn dochter is ook nog eens groot voor haar leeftijd. Zij lijkt ouder en ik blijkbaar jonger dus dat zorgt helemaal voor rare blikken.
     
  12. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.248
    113
    Vandaag heb ik zo gelachen, nou ja ik heb mijzelf uiteindelijk maar uitgelachen.

    Vriendin en ik stappen de lift in, met allebei de kinderwagen -en natuurlijk de kinderen:roflmao:-

    Ik:" goh je kunt hier dus makkelijk met twee kinderwagen in staan. Je moest eens weten wat ik een maand geleden opeens mee maakten"
    Vriendin kijkt mij aan en vraagt wat er dan was
    Ik; "Nou ik stond beneden bij de lift met de kinderwagen, komt er een andere vrouw met de kinderwagen aanlopen. Super leuk gesprek , de lift was beneden, de deuren gaan open zegt ze opeens; " Nou ik zorg dat de lift gelijk weer naar beneden gaat als ik boven ben" Nou C, ik wist mij even geen houding te geven. Gek mens dat het was je kan super makkelijk met zijn tweeën in deze lift staan."
    C, begint heel hard te lachen " nou welke gek was dat dan?"
    Ik;" Ja iemand van 6 hoog. Ik begon zelfs in mijn gedachten te visualiseren of er 2 kinderwagens pasten."
    We beginnen allebei heel hard te lachen, vraagt C opeens; " Had ze een zwarte kinderwagen?"
    Ik;" Ja die had ze. Beetje aso alleen in de lift willen staan.
    C;" Ysa, dat is een goede vriendin van mij..."
    Ik; " Nou ze was voor de rest wel heel aardig hoor... "

    We hebben allebei heel hard staan lachen toen we de lift uit kwamen. :roflmao:
     
    Chocolat, sydneys, Jo79 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. 1982Justme

    1982Justme Niet meer actief

    Ik zat in de wachtkamer van de kinderpsycholoog mrt mijn pasgeboren kindje. Mijn oudste van 8 was in de spreekkamer. Komt er een kind, moeder en oma binnen. Zegt die oma tegen de moeder, alsof ik er niet was, ' niet te geloven, zo jong en al naar de psycholoog, het lijkt hier wel het consultatiebureau'. Dus ik 'nou mevrouw, sommige babys hebben ook oudere broers of zussen'.
    Ze zei niks maar ze zat toch te kijken.. Helemaal toen ik dr ook nog aan de borst legde. Dom wicht...
     
    Lindalovesmo, Chocolat, Beertje8 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    jaren terug zat mijn pleegdochter op de middelbare. En hadden wij ouderavond. Nu scheelden pleegdochter en ik op zich niet idioot veel qua leeftijd met elkaar, maar alleen de leerkrachten wisten dat zij een pleegkind was, haar klasgenoten dus niet, laat staan hun ouders....

    Enfin, iedereen zat al in de klas, wij waren iets later en hadden nog even snel koffie gehaald en stapten dus die volle klas (met ouders en leerlingen) binnen en gingen zitten....Uiteraard waren deze ouders minstens 10 a 15 jaar ouder dan ik zelf was, dus echt die blikken van die mensen......:confused:

    en de volgende ochtend vroegen echt alle klasgenootjes aan pleegdochter: Waren dát jouw ouders? Ja, zei ze....ECHT je OUDERS???? Ja...Die waren heeeeel jong toen jij geboren werd zeg! Ja, zei ze, 15 om precies te zijn....Neeeeeee! Was je moeder 15 toen jij geboren werd??? Ja, klopt! zei ze gewoon.

    ik heb echt dubbel gelegen toen ze het vertelde thuis, volgens mij waren we de roddel van de school die dag :roflmao:
     
    spruitje80, Lindalovesmo, Chocolat en 12 anderen vinden dit leuk.
  15. Duma

    Duma Bekend lid

    13 sep 2007
    973
    908
    93
    Dochter van 4 en ik lagen een nachtje on t ziekenhuis na een operatie. Komt er die ochtend een vrouw brood langs brengen, vraagt ze aan mij: alles goed met je zusje?
    Ik zeg: ja hoor, alles goed met Mn dochter. (Ik was 30)

    Sta bij t stoplicht met twee kids op de fiets. Staat er een vrouw naast me: aaahhh wat zielig! Heb je al twee kinderen....
    Ik: sterker nog, ik heb er nog 1 op school.
    Zij: ahhh gossie, zo jong ben je nog.
    Ik: vind 29 niet echt heel jong ofzo.
    Maar zij blijft maar medelevend kijken naar me.
    Hahah.
     
    Lindalovesmo, Chocolat en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  16. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Haha zo herkenbaar! Ik scheel zelf 15 jaar met mijn stiefdochter. Zij wordt vaak ouder geschat dan ze is en ik wordt vaak minstens 5 jaar jonger geschat :p
     
  17. kleinepien

    kleinepien Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Hier ging laatst de deurbel en ik dacht dat mijn vriend het was, want die was in de voortuin bezig geweest.
    Ik roep dus: "Heb je geen sleutel?!"
    *triiiiiing*
    "Ja-haaa, ik kom toch al! Neem dan je sleutel mee in het vervolg!"
    *Ik ruk deur open*
    "Je had ook gewoon even om kunnen lopen-... Oh. Hallo. Sorry, ik dacht dat het mijn vriend was..."
    Verkoper: "Haha, ik wil best je vriend zijn hoor!"
    Ik: "Ja, dat denken ze in het begin allemaal."
    Hij: *eh*:|:confused:
    Ik: "ik zal mijn vriend even roepen, mogen jullie regelen wie er blijft.":D
     
    Leo85, spruitje80, pixiehollow en 41 anderen vinden dit leuk.
  18. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik ben bijna 28, was met mijn vriend bij de bioscoop. De film was blijkbaar voor 16 jaar en ouder en de vrouw achter de kassa vroeg hoe oud ik was en zei dat ik toch echt mijn id kaart moest laten zien. Toen zei ik heel geïrriteerd: ik ben 27 en heb geen idee kaart bij me. En toen durfde ze niks meer te vragen en kregen we de kaartjes :p
    Stomme is ook dat mijn vriend en ik best een flink leeftijdsverschil hebben en waarschijnlijk dacht ze dat hij mijn vader was. Ik kan nog steeds niet geloven dat ze me nog niet eens 16 schatte!
     
  19. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.248
    113
    Heel herkenbaar.:roflmao:
    Als mijn man sigaretten voor zichzelf haalt in een winkel waar hij niet vaak komt, krijgt hij het niet mee als hij zijn id kaart niet bij zich heeft. Dat zijn voor mij geniet momentjes. :rolleyes:
     
    Chocolat en Lisanne1811 vinden dit leuk.
  20. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Bevallingstrauma verwerken:roflmao:
     

Deel Deze Pagina