Blaas/vaginale klachten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Krimpie, 21 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krimpie

    Krimpie Actief lid

    18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    hoi dames,

    Hier even een berichtje van Krimpie!
    Ik ben 32 weken zwanger en heb al sinds januari (dus ook al voor de zwangerschap) last van vaginale klachten. Ik heb geen blaasontsteking (meerdere malen getest) maar heb een branderige pijn ná (niet tijdens) het plassen. Wel heb ik meerdere malen een schimmelinfectie gehad en ik heb hier ook medicijnen voor gekregen. Ook een overactieve bekkenbodem.
    Het branderige gevoel houdt ongeveer een uurtje aan en daarna wordt het minder tot ik weer naar de wc moet.
    Het is niet zo dat ik krom lig van de pijn maar het irriteert continu en vrijen wil haast niet meer. Ik hoop ergens zo dat er iemand is die dit bekend voorkomt en tips heeft. De bekende (veel drinken, katoenen ondergoed en wassen op 60 graden, uitplassen na seks, man behandelen tegen infectie, zure vruchten, weinig suiker enz enz enz... allemaal al geprobeerd). Zou het samenhangen met de zwangerschap!?? Ik hoop het zo... dan is het nog te overzien...
     
  2. Stampertje1

    Stampertje1 Niet meer actief

    Wil je niet ontmoedigen heb al jaren een schimmelinfectie waar ik niet vanaf kom
     
  3. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    Wat vervelend! Ik kan je helaas niet helpen maar ik hoop dat het inderdaad door de hormonen van de zwangerschap komt.
     

Deel Deze Pagina