hartfimpje.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ingridenremco, 7 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingridenremco

    28 jun 2008
    21
    0
    0
    verpleegkundige
    DEN HAAG
    vandaag krijgen we een hartrfilmpje van de baby.
    omdat ik het sinds zaterdag minder voel dan normaal.
    nu is mijn vraag hoe gaat zoon filmpje,en duurt dat lang.
    en doen ze dat vaker met 23 weken of moet ik me nu zorgen maken.
    ben best wel zenuwachtig.
    groetjes ingrid :D
     
  2. Juniper

    Juniper Actief lid

    23 aug 2007
    372
    0
    0
    Hoi,

    ik heb vorige week om dezelfde reden hartfilmpjes gehad. Ik was toen 31 weken zwanger en voelde ook veel minder beweging. Je hoeft je nergens zorgen om te maken, je moet op een bed gaan liggen en krijgt twee banden om je buik. Eentje meet de hartslag van de baby en de andere de activiteit van de baarmoeder. Het duurt een half uurtje. Waarschijnlijk moet je de dag erna nog eens terug voor een extra filmpje voor de zekerheid (ik moest 3x terug). Maar bij mij bleek uiteindelijk alles in orde te zijn! Hopelijk bij jou ook. Succes!

    X J.
     
  3. Kiwi1

    Kiwi1 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik heb vanochtend een hartfilmpje gehad omdat ik nu 41 weken en 4 dagen ben. Het duurt een half uur en je krijgt inderdaad een band om je buik die de hartslagen registreert. Gemiddeld ligt de harstlag van de baby tussen 110 en 160 slagen per minuut. Dit gaan ze een half uur bijhouden om te kijken hij/zij het goed doet.

    Succes!
     
  4. Miracle08

    Miracle08 VIP lid

    6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    heb afgelopen dins- en woensdag een hartfilmpje gehad omdezelfde reden.
    Je krijgt 2 banden op je buik , een voor het hartje en de ander voor baarmoeder activiteit.Duurt ongeveer een half uur.
    Hoop dat alles goed is ! suc6 !
     
  5. Joy72

    Joy72 Fanatiek lid

    29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Ik krijg 2 x per week een ctg duurt idd half uurtje en als alles goed is mag je weer gaan.
     

Deel Deze Pagina