Blij maar tegelijkertijd in een nachtmerrie beland

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Delta2018, 16 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Al de tijd een stille mee lezer geweest...
    maar nu wil ik toch wel even reageren.
    Ik heb met verbazing je verhaal gelezen en ook manlief schrok ervan.
    Ik ben blij te lezen dat je mocht hij niet gaat bij draaien je een eigen keuze maakt, jij en je kindje, en niet zijn keuze laat opdringen.

    Ik vermoed ook dat er meer aan de hand is, misschien idd wat de meesten zeggen...
    ander?
    Maar ook idd wat ik voorbij zag komen misschien stress/burn out. Dit kan ook voor rare acties zorgen.
    Hopelijk heb je alles goed op kunnen schrijven, en verloopt jullie gesprek goed.
    Ongeacht wat zijn keuze nog zal zijn na het gesprek.
    Jou keuze is belangrijk in wat jezelf wil, jij zilt met een abortus je hele leven moeten strijden met jezelf. En ik denk dat jezelf daar echt keihard mee zou kwetsen, je had note bene een kinderwens.
    Dus kies voor je eigen keuze, je kan zoveel meer aan zonder een man waar jij al de jaren mee hebt geleefd die het dus misschien niet waard is geweest al de tijd.
    Soms moet je jezelf los maken van iets (jou man dus) als hij niet bij draaid. Om je verder geluk te kunnen vinden, al lijkt het soms zwaar en een rot beslissing, er kunnen nieuwe prachtige deuren voor jou en je kindje open gaan.

    Heel veel sterkte en een dikke knuffel
     
  2. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Nou dit ja.

    Uberhaupt als mn partner me zou dwingen tot een dergelijke keuze. Je relatie is compleet naar de knoppen zo.
     
  3. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Allereerst gefeliciteerd maar wat een domper om zo'n reactie op dit heugelijke nieuws. Na al die tijd zwanger en nu dit.Hoe is het nu? Al reactie op jouw brief gehad?

    Ik hoop ook dat het paniek is. Ik vraag mij af wanneer het wel " uitkomt". Nu drukte op het werk. Volgende keer heeft hij misschien wel een ander excuus.
    Ik lees jouw topic en denk meisje geen abortus doen. Ik ben in sommige gevallen voor abortus maar bij jou lees ik nu al liefde voor het kindje.
     
  4. Hakoek

    Hakoek Bekend lid

    20 jun 2013
    760
    768
    93
    Pff jeetje meis wat een rotsituatie (zacht uitgedrukt)...
    Dat zulke mannen bestaan :|

    Ik ga verder ook mijn mening niet geven hoor, daar schiet je niets mee op. Ben wel heel benieuwd hoe het gegaan is na de brief.
    Ik snap dat je niet zomaar alles aan de kant wilt gooien en hem de deur wijst, je wilt alles eraan doen om samen met hem een gezinnetje te stichten (been there...)

    Wil je onwijs veel sterkte, kracht en wijsheid toewensen.
     
  5. Wij2018

    Wij2018 Actief lid

    21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    Wooo ontzettend heftig voor je, ik word zelfs beetje verdrietig door het verhaal.

    Ik kan me voorstellen dat je schrikt als de timing niet perfect is, maar laten weghalen is dan wel een heel heftige reactie.

    Ik denk dat je er goed aan doet om hem een brief met jouw gevoelens te schrijven.

    Volg je hart, maar let op dat je angst niet harder spreekt en je daar beslissingen op maakt. Sterkte!
     
  6. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met je @Delta2018
    Al reactie gehad op je brief?
     
    Springboon, YellowEyes en Maps vinden dit leuk.
  7. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    @Delta2018 benieuwd hoe je partner nu reageerde na je brief?
     
  8. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ook wel benieuwd na
     
  9. Mery

    Mery Bekend lid

    24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Heel veel sterkte meis,hopelijk is je man bijgedraaid en kun je van je zwangerschap genieten.
     
  10. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113
    Ben ook erg benieuwd hoe het nu gaat..
     
  11. AKOEKKOEK

    AKOEKKOEK Fanatiek lid

    16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Nou, denk dat we hier geen antwoord meer krijgen.
     
  12. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
  13. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Denk het ook niet!
     
  14. podiki25

    podiki25 Fanatiek lid

    18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
  15. Maps

    Maps Bekend lid

    18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Heb het idee dat dit een nep topic is..
     
    AKOEKKOEK en Triesje91 vinden dit leuk.
  16. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Hoop ik niet. Kan daar zooooooo slecht tegen!
     
  17. Maps

    Maps Bekend lid

    18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Dit dus.. mezelf nutteloos boos gemaakt om zon kerel :rolleyes:
     
    PerfectLittleTwin vindt dit leuk.
  18. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Vrees het ook.
     
  19. Delta2018

    Delta2018 Lid

    16 jul 2018
    13
    15
    3
    Vrouw
    #59 Delta2018, 27 jul 2018
    Laatst bewerkt: 27 jul 2018
    Dames sorry voor mijn lange afwezigheid maar het zijn een paar heftige dagen geweest. Zo reageerde hij erg heftig op de brief en zei dan ook dat hij bij zijn standpunt bleef. Verder heb ik veel met mijn moeder gesproken en begonnen we te denken aan een burn out.

    Om een lang verhaal kort te maken zit mijn vriend dus tegen een burn out aan, verder is hij bijgedraaid omdat hij mij niet alleen met een kind wou laten staan. Helaas moet ik wel mede delen dat ik een miskraam heb gehad.

    Voor nu gaan we ons focussen op het herstel van mijn vriend en dan zien we wel weer verder.

    Ik wil jullie nogmaals bedanken voor alle lieve berichtjes steun en interesse

    Liefs delta
     
  20. Marchella

    Marchella Niet meer actief

    Jullie focussen op het herstel van je vriend? Echt waar?!
    JIJ hebt een miskraam en je gaat/jullie gaan je focussen op ZIJN herstel?

    Ik vind het vreselijk voor je dat je een miskraam hebt gehad! Maar ik zou deze "kans" pakken om te maken dat ik wegkwam bij hem. Ik zou niet meer kunnen leven met/bij z'on man. Mijn vertrouwen zou z'on enorme optater hebben gekregen, dat kwam niet meer goed.

    Ik spreek moedwillig in de "ik vorm" omdat ik jou niet wil vertellen wat je zou moeten doen. Dat kan alleen jij voor jezelf bepalen. Je man mag wel op zijn knietjes dankbaar zijn dat jij zijn vrouw bent en niet ik.

    Heel heel veel sterkte voor jou!
     

Deel Deze Pagina