Blijf trek houden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ikkehouvanjou, 11 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Dag

    Ik weet echt niet meer wat ik.moet eten.

    Ik heb al
    2 broodjes
    Beschuit
    Brinta
    En koffie en thee gehad en nog heb ik trek..
    Wat moet nou eten om vol te raken
     
  2. Het kan zijn dat het helpt als je wat meer drinkt. Vooral water dan. Vaak verwarren wij dorst met honger. Vul je maag dus lekker met water ;)
    Bij mij helpt het in ieder geval wel. Drink voor 12 uur al minimaal een liter water (naast grote kop thee). Over de dag verspreid kom ik al ruim 2-3 liter.

    Als dat niet helpt probeer eens bananen of zo te eten. Dat vult enorm.
     
  3. Lekker volkoren producten? Of eet je vooral witmeel? Dat is vlug verteerd. Maak een verse groentensoep. Daar kun je eigenlijk onbeperkt van eten en je krijgt veel vitamines binnen! Neem je tijd voor een maaltijdje. Rustig zitten, laat je niet afleiden door een tijdschrift ofzo. Rauwkost is eigenlijk altijd goed!
     
  4. Noten (ongezouten), walnoten, cashews, etc.. En inderdaad soep.
     
  5. Inderdaad veel drinken en neem eens een eitje, banaan ofzo. En volkoren producten, of waren die broodjes volkoren?
     
  6. :D je bent zelf een zak chips hahaha! ;)
     
  7. Ik heb ook de hele dag trek:)

    Gekookt eitje? Kwark met een appeltje? Idd veel drinken en af en toe wat lekkers:)
     
  8. Extra gevulde tomatensoep van Unox. Lekker wat peper erdoor. En als er geen vitamines meer inzitten omdat het in zak zit, is het iig laag in calorie├źn.
     
  9. Fruit.
    Bananen vullen, je kunt een appeltje snijden en evt een lepeltje pindakaas ernaast doen.
     
  10. Ha,ha! :p
     
  11. Ik ook de hele dag trek... eet veel Rijstwafels met kalkoenfilet!
     
  12. Rijssen wafels is idd goed idee
     
  13. Ik zou ook de hele dag kunnen eten 😂
    Meestal probeer ik wat fruit te pakken of een stuk ontbijtkoek... en inderdaad genoeg water / thee drinken
     
  14. Ik heb het hier al vaker gelezen maar een banaan helpt mij goed!
     

Deel Deze Pagina