Bloed/bruin verlies vlak voor NOD

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door niki86, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

    niki86 Fanatiek lid

    30 jan 2010
    3.631
    524
    113
    Eergister (20 april) had ik een licht positieve kv 2v5 zwangerschapstest. De dag erna (gister) kreeg ik s'ochtends wat bloedverlies bij het afvegen alleen. De rest van de dag ook af en toe bij het afvegen. Soms bruin (oud bloed dus) en soms weer helder rood. Heb het eigenlijk alleen bij afvegen gehad en dus in principe geen tampon of inlegkruisje nodig gehad. Vannacht ook niks gehad alleen wat bruin. En vandaag ook weer af en toe wat bloed bij het afvegen. Ik vertrouw er niet echt meer in dat ik nog zwanger kan zijn of het überhaupt wel ben geweest... ik heb voor mijn eerste dochter 2 vroege miskramen gehad en toen had ik echt krampen en rugpijn etc. En bij een ongesteldheid zou ik ook meer krampen enzo moeten hebben en veel meer bloed toch? Ik snap er niks van.... Mijn NOD is trouwens morgen 23 april. Eisprong was rond 10 april.

    Iemand ervaring???
     
  2. Fatou

    Fatou Actief lid

    29 nov 2009
    189
    0
    16
    werkt 32 uur p/w in de zorg
    Leiden
    Ik had 5 dagen lang licht bloedverlies vlak voor/rondom mijn NOD. Dus ik dacht ook dat ik ongesteld was geworden. Maar ben inmiddels bijna 7 maanden zwanger ;)

    Gewoon nog een keer testen binnenkort!
     
  3. Moedertjevj

    Moedertjevj Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ik zit in hetzelfde schuitje. Ook al 5 dagen bruinverlies, soms wat bloed bij en mijn testen blijven licht positief. Weet niet wat ik moet denken. Ik test met de testjezelf cassette
     
  4. niki86

    niki86 Fanatiek lid

    30 jan 2010
    3.631
    524
    113
    Ik heb net een witte kv 2v5 test.
     
  5. Moedertjevj

    Moedertjevj Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Wat jammer :(
     
  6. Hinti

    Hinti Fanatiek lid

    29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Wat jammer

    Had heel verhaal getypt en geplaatst maar had je laatste reactie nog niet gelezen..

    Hopelijk snel een plakker!
     

Deel Deze Pagina