bij 6 weken al melk uit mijn tepels

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mymiracle, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymiracle

    mymiracle Niet meer actief

    hallo allemaal,

    even een vraagje, ik ben 6 weken zwanger en heb sinds 2 nachten melkafscheiding uit mijn tepels en ze doen ook heel erg zeer, als mijn t-shirt er tegenaankomt ga ik al door de grond, overdag gaat het wel omdat ik dan een bh aan heb.
    is dit normaal?
     
  2. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik dacht dat melk pas ın de 4e maand wordt aangemaakt :rolleyes:
     
  3. Latifatje

    Latifatje Niet meer actief

    mischien heb je wel een ontsteking ?
     
  4. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Dat denk ik eerder...het lijkt me niet dat je melkproductie nu al op gang is gekomen!
     
  5. Janneke21

    Janneke21 Fanatiek lid

    25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Uhhh ik heb al 4 maanden ofzo melk.
    Dus al ruim voor de zwangerschap..

    Ik heb er een vraag over gesteld ergens anders in het forum.

    Het zou geen kwaad kunnen.

    Bij een ontsteking is het trouwens over het algemeen niet helder wit of doorzichtig, maar troebel, geel of groenig.
    Ook is dat meestal maar uit 1 borst tegelijk.

    Dus let er goed op, maar verder zou het geen kwaad moeten kunnen. Het kan vanzelf weer stoppen, maar bij mij werken ze ook nog steeds, dus tsja ;)

    Oh ja in eerste instantie dacht de dokter aan een probleem met mijn schildklier, eventueel zou je je daar wel even op kunnen testen, want dat is wel belangrijk ivm je zwangerschap.
     
  6. mymiracle

    mymiracle Niet meer actief

    @Janneke21:
    ik heb inderdaad een schildklierafwijking mijn medicatie is inmiddels verhoogd, ik ga er vanuit dat het dan daarvan komt, bedankt voor je antwoord liefs mymiracle
     
  7. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    SERIEUS?
    Jeetje hoe kan dat dan?
    Ik dacht echt dat t alleen maar kon als je zwanger bent :oops:
     
  8. mychat

    mychat Actief lid

    3 jun 2008
    214
    0
    0
    Ook voor de zwangerschap al!
    Ik heb het toen ik eenmaal zwanger was en naar de ha ging gevraagd, waarshcijnlijk had het bij mij voor de zwangerschap te maken met hormonale veranderingen na het stoppen met de pil.
     
  9. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Bij een borstontsteking hoef je geen groene/gele melk te hebben hoor.
    Symptomen van een borstontsteking (die je overigens ook kunt krijgen als je geen bv geeft !): pijnlijke/rode/warme plek op de borst, gevoel van ziek zijn, koorts. Dus dat lijkt mij niet het geval.

    En zelfs pasgeboren kindjes, dus ook jongentjes kunnen al melk hebben. Dit noemen ze heksenmelk en komt door de hormonen die ze van moeder meekrijgen tijdens de zwangerschap. Net zoals babyacne ook door zwhormonen van moeder.
     

Deel Deze Pagina