Bloed en pijn rond nod en wel zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door blondje1987, 24 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondje1987

    blondje1987 Actief lid

    7 jan 2014
    128
    3
    18
    Vrouw
    Provincie utrecht
    Mijn laatste menstruatie begon op de 29e. Nu had ik vorige week 2 dagen een bloedinkje. Eigenlijk alleen bij vegen zeg maar wat lichtroze of oud bloed en hooguit 3 druppels in inlegkruisje. Hierdoor dacht ik aan een innestelingsbloeding.

    Verder voel ik me heel erg zwanger. Borsten een cupmaat gegroeid van D naar een E en ze zijn zwaar en ontzettend gevoelig. Knoop van mijn broek moet steeds los, omdat die in de weg zit als ik zelf zit. Vanuit het niets ineens gaan snauwen tegen vl. Terwijl je mij normaal echt niet chagrijnig of boos krijgt. Ik kan nu sommige mensen door de telefoon heen trekken, zo woest word ik soms..

    Nu zou ik gemiddeld gezien deze week ergens mijn Nod hebben. Maar heb nu al een paar uur echt verschrikkelijke pijn in mijn baarmoeder en heel klein beetje heel helderrood bloedverlies.

    Is dit einde verhaal of is er nog iets van hoop? Test is negatief, maar bij ons zoontje testte ik ook pas 2 dagen na nod positief, terwijl ik toen op het uur nauwkeurig elke 28 dagen ongesteld werd. Nu schommelt dit tussen de 23-28dagen

    Hopelijk weet iemand dit? Waarschijnlijk gewoon wachten, maar ik denk dat ik hoop op een paar positieve verhalen...
     
  2. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Herrl eerlijk denk ik dat je helaas flink last hebt van PMS en ongesteld aan het worden bent.

    Je test was ook negatief.

    Als je groeiende borsten ed met een zwangerschap van doen hadden, moet je al veel HCG aanmaken en zou dat 2 dagen geleden ook al zichtbaar moeten zijn op een test.

    Geen bloed geeft moed zegt men. Maar jij bent al een beetje aan het bloeden, je test was negatief en je loopt tegen je NOD.

    Sorry, hoop dat ik het mis heb, maar ik ga uit van een beginnende ongesteldheid.
     
  3. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Als je door een zwangerschap deze klachten hebt dan zou je testje ook wel positief moeten zijn lijkt me. Denk ook eerder pms
     
  4. Lisa1987

    Lisa1987 Fanatiek lid

    11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Helaas hier ook geen positief verhaal. Ben het eens met mijn voorgangers. De symptomen zeggen helaas niet dat je zeker zwanger bent, symptomen zoals deze kunnen ook echt van een naderende menstruatie komen.
     
  5. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.125
    2.852
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     

Deel Deze Pagina