Placenta aan de voorkant

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rowenavb, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rowenavb

    Rowenavb Actief lid

    21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Hallo,

    Bij mij ligt de placenta aan de buikkant werd me verteld bij de 20 weken echo.
    Ik voelde de kleine nog steeds niet en maakte me er wel druk om maar nu weet ik dus waarom. Ik wil het ook zooo graag voelen :cry:
    Nu is mijn vraag, wie heeft de placenta nog meer aan de voorkant en voelden jullie het ook zo laat? En zo ja wanneer?

    Groetjes
     
  2. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Rowenavb ik heb ook de placenta voor liggen en voelde rond de 20 weken al wel van die plopjes, met een week of 22 a 23 werden de schopjes duidelijker en nu gaat mijn buik soms helemaal heen en weer.
     
  3. Jompie

    Jompie Niet meer actief

    Ik heb ook de placenta aan de voorkant, met ca 19 weken voelde ik plopjes en net alsof er een bal lucht door mijn buik bewoog. Nu is het vrijd duidleijk voelbaar als de kleine schopt op zich verplaatst, lijkt met de week wel duidelijker te worden.
     
  4. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Bij mij ook aan de voorkant, maar ik voelde al plopjes met 17 weken. Ik wist trouwens pas bij de pretecho dat hij aan de voorkant lag, heel vreemd.
     
  5. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant.
    Ik voelde de baby met bijna 19 weken...ook kleine plopjes.
    Ik hoorde met de 20 weken echo waar de placenta lag.
     
  6. Dora2003

    Dora2003 Lid

    13 feb 2008
    64
    0
    0
    Bij mijn eerste kindje had ik ook de placenta aan de voorkant en toen ging ik het voelen met ongeveer 22 weken.

    Gr. Dora
     
  7. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Meid, bij mij zit 'ie ook aan de voorkant en ik voel de beeb echt supergoed hoor!
    En ik heb ook niet het idee dat ik de beeb daardoor later voelde als een vrouw die de placenta aan de achterkant heeft.
     
  8. Dora2003

    Dora2003 Lid

    13 feb 2008
    64
    0
    0
    Het zal allemaal wel per persoon verschillend zijn!
    Ik kan uit ervaring spreken dat hij bij mij wel een verschil maakte. Zoals gezegd bij mijn eerste kindje met 22 weken en nu voelde ik hem/haar al met 17/18 weken.

    Gr. Dora
     
  9. Rowenavb

    Rowenavb Actief lid

    21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Ja zal zeker per persoon verschillend zijn!
    Ik voel ook af en toe wel iets, dat ik denk jaa dat is het! :)
    Maar echt voelen nee, maar ben gewoon nieuwschierig of ik echt zo laat ben zoals iedereen hier om me heen zegt en waar ik lekker onzeker van wordt :cry: of dat er meer zijn die het zo laat voelden!
    Maar gelukkig wel dus ;)
     
  10. Jenna09

    Jenna09 Fanatiek lid

    30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hier ook placenta aan de voorkant! Voel al een paar dagen dingen die ik nog nooit gevoeld had. Zo n soort van zenuwtrekjes op de plaats van ons prutske! Mijn schoonzus is huisarts en die vertelde dat dat inderdaad het kindje is! :) Ik twijfelde al die dagen omdat ik niet goed wist wàt je precies moest voelen. Maar sinds gisteren weet ik het dus wel! \:D/
     
  11. Tacha1987

    Tacha1987 Fanatiek lid

    14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hier ook eentje.
    Ik voelde het eerste schopje op 19 weken. En sindsdien elke dag plopjes/vlindertjes/en af en toe een echt schopje tegen mn hand ;)
     
  12. roshi

    roshi VIP lid

    8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    de mijne ligt ook voor maar ik voelde de kleine al met 16wkn. de placenta lag rechts en ik voelde het links. Vanaf een week of 25 voelde ik het links en rechts.
     
  13. music4life

    music4life Niet meer actief

    vanaf 28 wkn moet je je baby iedere dag voelen
     
  14. mootjen

    mootjen Bekend lid

    10 mrt 2008
    575
    0
    0
    volgens mij (weet het niet zeker) heb ik ook de placenta aan de voorkant liggen, is me niet echt verteld bij de echo.... wel dat hij naast de baarmoedermond ligt. ik voel mijn uk nu echt iedere dag en geniet er super van..
     
  15. Sophie

    Sophie Fanatiek lid

    28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi, ik had bij Sophie en nu weer de placenta aan de voorkant liggen.
    Sophie voelde ik volgens mij vanaf ca 20 weken een beetje. Deze kleine meid voel ik al een aantal weken en nu vaak en ook duidelijk. Kan soms mijn buik beetje heen en weer zien gaan. Sophie was een druktemakertje in m'n buik en deze kleine denk ik ook weer. Toch wel heel verschil tussen 1e en 2e kindje. Nu herkende ik het veel eerder.

    x Sophie
     
  16. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    weet sinds maandag ook dat mijn placenta aan de voorkant ligt. Voel al wel sinds een week of 17 wat. niet heel vaak maar wel duidelijk de kleine. Nu voel ik het bijna elke dag wel. mijn man heeft zelfs al een schopje gevoeld!
    maar je moet je geen zorgen maken hoor als je het niet goed voelt nog. Volgens mijn vk voel je het echt minder snel als je placenta aan de voorkant ligt
     
  17. Rowenavb

    Rowenavb Actief lid

    21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Nee maak me eigenlijk ook niet echt zorgen maar ben gewoon ongeduldig ;) IK WIL HET VOELEN hihi
     

Deel Deze Pagina