bloedgroep A-negatief

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jilliebee, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin79

    Lin79 Actief lid

    25 aug 2006
    125
    0
    0
    Hoi,

    Ik ben O-negatief, over anderhave week krijg ik ook de 30 weken prik. Zie er wel even tegen op )ik hou ook niet van naalden!) maar goed je krijgt er wel iets moois voor terug en daar doen we het voor!

    We hebben nog wel even voor een raadsel gestaan. In onze woonplaats was ik O- negatief en tijdens het bloedprikken in het zieken huis was ik O-positief. Omdat we het toch zeker moeten weten zat er niets anders op dan nog een keer te laten prikken. (zo zie je maar weer, als je niet van naalden houdt ;) )

    Groetjes Lin79
     
  2. HappyLuna

    HappyLuna Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben zelf A+ maar mijn dochtertje is A-.

    Ik hoefde dus gelukkig geen prikken.
    Brrrrrr....

    Maar mijn dochtertje moet later zelf
    dus wel prikken als ze zwanger mag worden.
    Zielig :cry:

    Maar dat duurt nog even :)
     
  3. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ik ben 0 neg. Dus inderdaad met 30 weken een spuit in het bovenbeen die enorm meeviel moet ik zeggen. (inderdaad is het bij een eerste kindje eigenlijk niet echt nodig maar ze doen het gewoon standaard begreep ik van mijn vk).

    Toen onze zoon met 36 weken nog in een stuit lag hebben ze hem in het ziekenhuis gedraaid en hup, weer de spuit. Merkte ik helemaal niets van, ik vond het hartfilmpje dat op dat moment gemaakt werd vele malen interessanter ;).

    En na de geboorte bleek meneer O positief te zijn en hoppa, weer die spuit! En ook daar heb ik niet veel van gemerkt.

    Dus het valt reuzemee. En voor ev. volgende kindjes kan het heel veel uitmaken.

    Dus ik ben er eigenlijk erg blij mee!
     
  4. Lindy

    Lindy VIP lid

    16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ik ben O negatief en resus negatief :)
     

Deel Deze Pagina