Ik doe weer mee

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jenny, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo,
    Ik ben net naar het ziekenhuis geweest voor mijn knie. Met mn knie is het niet goed, maar de arts wil dat ik eerst drie maanden flink ga sporten. kleine kans dat dat verbetering geeft maar toch... heti s te proberen. De operatie is namelijk heel zwaar en ik ben er erg jong voor (25). Over drie maanden moet ik weer terug naar het ziekenhuis en dan volgt misschien een eventuele operatie. De wachttijd daarop zal wel een paar maanden duren. Mijn vriend en ik hebben besloten daar niet op te wachten en dus weer proberen zwanger te worden.
    Vorige week is er bij mij een curetage gedaan. Het bloeden is gestopt, dus volgens mij kunnen we het weer proberen. Sommige zeggen dat je beter kan wachten tot je eerste ongesteldheid, maar er zijn echos om te kijken hoever je bent en wie weet hoe lang het weer duurt voor je ongesteld wordt. Ik weet dus niet wanneer mijn eisprong plaats vind.
    Ik ben wel allang weer blij dat we er voor kunnen gaan nu die operatie nog niet zeker is. Wij doen dus weer mee....
    Liefs jenny
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    heel veel succes!

    groetjes
    natasja
     
  3. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik was al blij dat ik de vorige keer na twee pogingen zwanger was. Mag hopen dat we nu ook niet lang hoeven te wachten....Jenny
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    sorry, stomme opmerking. :oops:
     
  5. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Maakt niet uit hor, ik kan me voorstellen dat de meeste mensen er weinig probelemen mee hebben.
    Het hoort nu eenmaal bij mij . Ik probeer gewoon mijn vruchtbare dagen te zoeken, zodat we zo min mogelijk hoeven doen. Heel soms gaat het zonder pijn, maar meestal niet...maar het is geen stomme opmerking hor. Voor mn vriend geldt het wel.Ik doe het gewoon voor een ander doel zullen we maar zeggen. Liefs jenny
     
  6. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    We zijn bijna net zo oud zie ik, leuk!Jenny
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ok nu begrijp ik het! ik ben nieuw dus wist niet veel over je, beetje lomp dat ik dan zomaar zoiets neer zet!

    Ja ik ben een jaartje ouder!

    groetjes
    natasja
     
  8. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    maakt echt niets uit hor. je kan er ook maar gewoon het beste van uit gaan dat het voor de meeste mensen plezierig is. Jenny
     
  9. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Leuk om te horen, Jenny. Ik duim voor je dat het vlug raak is!!!

    xxx
     
  10. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Succes Jenny

    hoop dat het weer snel raak is en dat het dan wel goed gaat.
     
  11. meermin

    meermin Actief lid

    12 jul 2005
    158
    0
    0
    free lance helpende
    emmen
    hoi jenny

    wens je veel succes met het zwanger worden
     
  12. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hai Jenny veel succes met zwanger raken!!!
     
  13. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    hééel veéél succes hoop dat het snel lukt!!!

    groetjes jolanda ;)
     
  14. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    Succes met je knie en hopelijk ben je snel zwanger!!!
     
  15. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Dank jullie wel, het doet me zo goed dat je hier gewoon alles op dit forum kan zetten. het is nu vorige week weggehaald en het lijkt wel of iedereen al zoiets heeft van je moet door er wordt niet meer over gesproken, da vind ik best wel erg.jenny
     
  16. meermin

    meermin Actief lid

    12 jul 2005
    158
    0
    0
    free lance helpende
    emmen
    hoi hoi

    dat kan ik me aardig voorstellen dat de omgeving heeft dat het leven doorgaat terwijl jij nog met je gemengde gevoelens heb.
    dan is de wereld soms hard.
    En het is idd mooi dat je hier je gevoelens en onzekerheden kwijt kan

    groetjes marjon
     
  17. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ja, het heeft wel zo zn tijd nodig. Ik had moeite met de uitgerekende datum. Iedereen in je omgeving (behalve heel weinig mensen) denkt daar helemaal niet meer aan en ik had toen een trieste dag.
    Ik begrijp best dat je gelijk weer verder wilt, maar probeer niet te snel te gaan. Dit bedoel ik meer emotioneel. Iedereen is natuurlijk verschillend, maar ik kreeg de terugslag een paar dagen na mn curetage.
    Ik hoop dat het voor jou niet te moeilijk is. Sterkte!!!
     
  18. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    Soms denken mensen om je heen, zo dat hebben we gehad en nu kunnen we verder. Helaas werkt het voor de betrokkene niet zo snel. Het is daarom zeer prettig dat je hier je gevoelens en verdriet kwijt kunt. Heel veel sterkte XXX
     
  19. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Voor jou is het duidelijk nog niet over, daar moet je mee omleren gaan. Het is logisch dat je het niet zomaar naast je neer kan leggen, het is nogal wat!

    Ik wens je daarmee veel sterkte en heel veel succes voor de volgende keer.
     
  20. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hoi, Die terugslag heb ik inderdaad gehad, ik zag gewoon even helemaal niks meer zitten, dat was twee dagen erna. Nu ben ik weer aan het werk. Nu weer weer voor een volgend kindje gaan is het voor ons ook echt een tweede en geen vervanging ofzo. Ik heb ook een boek gemaakt met alle kaartjes enzo die we gehad hebben. het verdriet zal echt moeten slijten. Nogmaals bedankt voor jullie reacties. Liefs jenny
     

Deel Deze Pagina