Zwanger worden en Dr Frank?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kylie1986, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

    Kylie1986 Niet meer actief

    Ik hoop dat hier meiden met ervaring zijn.

    We zijn druk bezig om voor de 2e keer zwanger te worden (1e zwangerschap was een MA).
    Maar nu zou ik (nu ik toch niet meer zwanger ben), nog wat kilootjes (ong 10 kg, weeg nu 90 na de zwangerschap) afvallen.
    Heeft iemand ervaring met dr Frank en zwanger worden.
    En hoe pak je dat aan als je zwanger bent?
     
  2. Kylie1986

    Kylie1986 Niet meer actief

    Niemand?
    Ik heb inmiddels wel gevonden dat het sterk afgeraden wordt als je eenmaal zwanger bent. Maar nog niet kunnen vinden hoe het zit als je zwanger wilt worden
     
  3. Joylinn

    Joylinn Actief lid

    21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ik heb gehoord dat overgewicht ook tegenwerkt om zwanger te worden.

    ik zou proberen om zonder dieet af te vallen, gezonden eten en meer bewegen...

    en gestopt blijven met anticonceptie..
     
  4. Sugarblossom

    Sugarblossom VIP lid

    23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Handige topic vroeg het mij ook al af. Mijn moeder en zus doen Dr. Frank dieet en zeiden tegen mij waarom doe jij dat ook niet? Ik ben niet super zwaar maar ben wel iets te zwaar dus ik wil afvallen. Dus daar gaan we weer kan dat met DR.Frank en dan zwanger worden?

    Ben iig al bezig met afvallen maar dan op mijn eigen manier.
     
  5. Mykelti

    Mykelti VIP lid

    3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Loop hier bij een diëtist en die heeft aangegeven dat afvallen mag, maar niet te snel omdat de afvalstoffen die vrijkomen bij afvallen slecht zijn voor een eventuele (prille) zwangerschap.
     
  6. Meissie2008

    Meissie2008 Bekend lid

    6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    hee
    hier nog iemand die graag willen afvallen en een grote wens heeft voor een 2e wonder! en dat liever niet weer maanden wil uitstellen voor dieten. Ga nu 3x in de week naar de sportschool, maar gaat nog niet echt snel zeg maar!verder niet snoepen ed.
    Dr Frank dieet ken ik niet echt..heb wel een vriendin die het Cambrigde dieet volgt ...die is sowieso niet goed als je zwanger wilt worden...want dat gaat erg snel. Mijn vriendin is nu 3 maand bezig en is bijna 30 kg kwijt! Gaat erg snel!
    nou ja we doen ons best maar weer...
     
  7. Nogevengeduld

    Nogevengeduld Bekend lid

    24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ik heb een jaar lang Atkins gedaan. Veel mee afgevallen maar ook weer wat aangekomen.

    Ik durf er niet mee te beginnen omdat het een zogenaamd crash dieet is. Bijna het zelfde als dr Frank.

    Ik heb mijzelf voorgenomen om in ieder geval gezond te gaan eten en elke dag te bewegen/sporten. Dat is in ieder geval altijd goed.
     
  8. Mykelti

    Mykelti VIP lid

    3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ikzelf doe het Oerdis dieet. Is geen crashdieet en mag je gewoon eeuwig volhouden. Is ook niet met chemische, bewerkte etenswaar, maar juist zoveel mogelijk natuurlijk eten.
    Is ook heel mogelijk vol te houden en bevalt me erg goed!
     
  9. Meissie2008

    Meissie2008 Bekend lid

    6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe

    hee,
    nog nooit van gehoord van het Oerdis dieet! Fijn dat het goed voor je werkt!
    Greetz:)
     
  10. Kylie1986

    Kylie1986 Niet meer actief

    Dr Frank houdt vooral in dat je koolhydraten sterk verminderd en je eiwitten moet je meer hebben..
    Ik moet iig ook even kijken of het kan met mn schildklier.
     

Deel Deze Pagina