kan dit?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door made, 16 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. made

    made Bekend lid

    5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Ik ben nu 9 weken in verwachting en heb ruim 2 weken last gehad van extreme misselijkheid, zelfs zo erg dat ik bijna opgenomen geweest ben.
    Ik heb van mijn gyn. medicijnen emesefene meegekregen en die hebben goed hun werk gedaan vorige week.
    Nu heb ik ineens nergens meer last van....heb gisteren mijn termijnecho gekregen en daar was een mooi kindje met kloppend hartje op te zien.....maar toch vind ik het wel eng dat ik van extreme misselijkheid naar helemaal geen misselijkheid ga.
    Is dit dan toch een slecht teken of hoef ik me geen zorgen te maken....en hoe kan het dat ik ineens niet meer misselijk ben?
    Ik hoop dat u mij een beetje gerust kan stellen want echo's krijg ik nl niet meer, pas met 20w weer.

    Bijvoorbaat dank,
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

    klachten komen en gaan. Gelukkig is die erge misselijkheid voorbij. Blijkbaar reageerde jouw lichaam heel heftig op de eerste kennismaking met het zwangerschapshormoon en ben je nu een beetje gewend. Gelukkig heb je een prima echo gehad.
    Lekker genieten nu dus!

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina