Bloedverlies na elke cryo tp

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lotusbloempje, 3 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Hallo iedereen
    Wij zijn nu 3j bezig waarvan ik 1x 6maanden ben zwanger geweest. Afgelopen jaar heb ik van icsi poging 2 nu ondertussen 5 tp gehad waarvan 1 verse en de rest cryo’s. Daarvan 2x zwanger en vroege miskraam. Ik heb bij elke cryo tp bloedverlies na een aantal dagen. Of wel stopt het dan even en dan mk of ongesteld. Begin dit jaar ipv progynova en utro begonnen met pleisters en inspuitingen. Dit gaat niet via maagdarmstelsel en zo zijn we zeker dat ik het volledig op neem. Om helemaal zeker te zijn hebben we een test fase gehad, toen we met de pleisters en spuiten begonnen, en op de dag vd tp een bioptie. Daaruit bleek dat het baarmoederweesel gelijk liep met het tijdstip dat er een embryo kan terug gezet worden. Ik moest dan 6dagen nadien, na stoppen medicatie, ongesteld worden en dat was ook zo.
    Dus terug veel moed en vorige week een tp. Dus ik had echt verwacht om geen bloedverlies te hebben maar helaas nu dag 5 na tp en bloedverlies. Voorlopig nog bruin maar veel hoop heb ik niet meer. Ik ben dat zoooo beu dat het bij elke poging zo is. Ik geloof niet meer in die cryo tp in kunstmatige cyclus.
    Iemand dit ook al voorgehad?
    Ook toen ik utro gebruikte bij de inseminaties werd ik gewoon ongesteld het werd niet tegen gehouden.

    Naar de gyn bellen heeft geen zin die zegt toch van nog door te doen tot testdatum. Nadien ga ik wel terug een afspraak maken want dit is echt niet de manier.
     
  2. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Oh ja de inspuitingen ipv de utro is enkel omdat ik anders constant infecties kreeg. Vind dit ook veel aangenamer! Wordt enkel niet terug betaald dus wel een pak duurder
     
  3. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Niemand? Of staat men vraag verkeerd?
     

Deel Deze Pagina