Bloedverlies na terugplaatsing

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotusbloempje, 22 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    hoi dames
    Ik weet niet goed waar ik dit moet zetten, hier of toch bij symptomen ofzo? Ik probeer dus hier...
    Ik heb heel het internet al afgezocht en nog geen gelijkaardige verhalen gevonden.

    Is er iemand die na een cryo terugplaatsing al vrij snel bloedverlies heeft en dat aanhoudt?

    De dag na de terugplaatsing was het heel miniem paar veegjes en vanaf dag 3 bij het vegen al wat duidelijker gewoon bloed en ondertussen dag 5 na terugplaatsing en nog wat meer bij het afvegen, donker rood en de veegjes op het inlegkruisje zijn eerder roestbruin van kleur.

    Utro heeft nooit mijn regels tegengehouden in het verleden. Ik neem nu iets anders en in een kunstmatige cyclus. Ook al 2 miskramen gehad en toen ook eerst een week weinig bloedverlies (nooit stolsels enz en maar even hevige buikpijn).

    Het voelt als een verspilde poging, niks hoop, ineens de dag nadien al de hoop al weg.
    Ik weet dat ik moet wachten maar ik hoop dat iemand iets soortgelijk heeft meegemaakt.

    Moest ik mijn natuurlijke cyclus aangehouden hebben zou ik over 2 dagen ongesteld moeten worden in een normale cyclus. Ik heb eerder langere cyclussen dus nu is het echt wel heel vroeg..
     
  2. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Oh ja ik mag volgende week maandag pas testen..
     

Deel Deze Pagina