Dit zal toch niet waar zijn.... Of toch wel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KanjerB, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hallo allemaal,


    Ik wil jullie iets vragen ik heb van meerddere mensen al heel veel jaren te horen gekregen van: Als je, je voeten niet warm houdt kan het zijn dat je niet zwanger kunt raken dus bijvoorbeeld dat als je gewoon op koude tegels of wat ook loopt zonder bijvoorbeeld slippers ofzo dat, dat er voor kan zorgen dat je geen kinderen kan krijgen als je echt heel vaak je voeten gewoon erg koud krijgt door op koude vloeren te lopen?

    Toen dat steeds tegen mij werd gezet door allemaal mensen binnen en buiten de famillie dacht ik van wat is dit nou weer voor een raar fabeltje. Maar, nu we al 13 maanden bezig zijn denk ik sinds gisteren zou het nou kunnen?
     
  2. rebbel

    rebbel VIP lid

    2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    nou hier heb ik echt nog nooit van gehoord! :(
    lijkt me toch echt een fabeltje hoor! :) t moet niet gekker worden! ;)
     
  3. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dat heeft iets met je doorbloeding te maken.
    Dat lijkt mij echt een groot broodje aap verhaal.
    Ik geloof het niet!
     
  4. stiekel

    stiekel Bekend lid

    hoi hoi

    ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord
    ik loop zelf bijna altijd in huis op blote voeten en wij hebben een grintvloer in de kamer.
    wat ik wel heb gehoord dat koude voeten en handen een vrouwen kwaaltje is.
    ik ben nu trouwens zwanger van de tweede hummel en dat terwijl die grintvloer niet echt warm is.

    groetjes sandra
     
  5. Niet meer actief

    Lijkt mij echt een verhaal dat je meteen weer moet vergeten.
    Ongelofelijk wat mensen toch allemaal verzinnen.
    Ik loop meestal op blote voeten door het huis, winter of zomer en toch ook gewoon zwanger geworden hoor. Dus nee, denk echt dat je er niets achter moet zoeken en gewoon lekker je voetjes en het hoofd koel moet houden ;)
     
  6. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik geloof het eigenlijk ook niet. Maar toch ergens dieppppp in mijn hoofd denk ik zou het nou echt kunnen.
     
  7. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ Indigo ja ik loop dus ook altijd op blote voeten. Maar als het je dan zo vaak wordt gezegd wordt je op een gegeven moment ook niet echt 100% meer :)
     
  8. Choco

    Choco Fanatiek lid

    30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Nou....echt een fabeltje hoor. Ik loop altijd met blote voeten in huis of op slippers maar was na 4 maanden klussen wel zwanger geworden. Het heeft meet met de doorbloeding te maken.
     
  9. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Lijkt me niks met zwanger worden te maken hebben!

    Gauw weer vergeten!
     
  10. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    dit is echt een broodje aap verhaal hoor, mijn oma had een ziekte aan haar bloedvaten waardoor ze altijd koude handen en voeten had toch raakte ze altijd vrijwel meteen zwanger
     
  11. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Wat een onzin, zeg... :rolleyes:
     
  12. Niet meer actief

    Ik loop bijna altijd op blote voeten, heb een koude vloer en loop ook in de tuin op blote voeten. En ben toch echt zwanger. Niks van aantrekken dus. Ook niet van andere praatjes, dat zijn gewoon kletsverhalen en die moet je gewoon snel naast je neerleggen hoor meid.
     
  13. jeslin

    jeslin Actief lid

    19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    ook altijd koude voete haha laten we het maar houden op grote onzin.
     
  14. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Nee sorry.. ik geloof er niet in.. Loop altijd op blote voeten en ben toch echt meteen aangeteld.. Nee dit is echt een broodje aap verhaal naar mijn idee!
     
  15. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    :) verwijs het alsjeblieft naar het land der fabeltjes !

    Zo had je eens een reclame en die vond ik erg leuk. Ging over een kleine meid die ballerina wilde worden en Martine Bijl zei in het spotje: "dagelijks drie happen van deze yoghurt.... " woehaa.... :) :) 'tuurlijk stak zij daar ook de draak me, maar ik zal 'm nooit vergeten...

    Wij mensen kunnen ons soms van alles wijs laten maken.

    Zo dachten mijn ouders dat alles wat op Internet staat waar is.....! Heb ze maar snel uit die waan gehaald !
     
  16. Vanilia

    Vanilia Fanatiek lid

    13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Tirtilisko ik snap wat je bedoelt. Dat werd dus ook altijd tegen mij gezegd, vooral door mijn schoonfamilie, 'meid, niet op blote voeten rondlopen, is niet goed voor je baarmoeder'. Dacht ook altijd wat een onzin. Maar er is dus wel een feit dat een te 'koude' baarmoeder niet goed is tijdens het innestelingsproces. Weet je overal zit een waarheid achter. Als je toch rekening hiermee wilt houden moet je in het vervolg opletten dat je niet teveel koude voeten krijgt maar gewoon sokken aandoet. Op internet is hier trouwens ook info over te vinden en het wordt wel bevestigd. Dus het is niet helemaal een broodje aap verhaal.
    Vergeet niet dat 'muktab' ook een hele belangrijke rol speelt oftewel 'het lot'. En hier geloof jij heel veel in neem ik aan (door je banneronderschrift). Succes, groetjes Vanilia.

    Trouwens kou op je baarmoeder kan ook andere oorzaken hebben, bv. het eetpatroon, niet voldoende vitamines enzv. Het hoeft niet perse door koude voeten te komen.
     
  17. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ok meiden allemaal bedankt.
     

Deel Deze Pagina